Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - fonzie

Mutta pääkaupunkiseudulla jos asuu niin agrimarkettiin on hankala päästä... :(  Muuten on kyllä halvempaa...
Pakko antaa pieni vinkki tässä välissä!
Niinkuin Woollen tuossa mainitsi niin juoksupyörän pinnojen välit voivat olla vaarallisia. Mutta siihen on ratkaisu. Joko menee eläinkauppaan ostamaan juoksupyöriin tarkoitetun suojan, ja maksaa siitä rahalla, tai sitten kaivaa esille vanhoja vaatteita/muita kankaita ja räätälöi itse suojan. Minä leikkasin vanhoista farkuista sopivan mittaisen ja levyisen suikaleen ja pujottelin sen pinnojen välistä. Farkkumateriaali on kestävää ja hamsteri saa siitä kynsilläänkin otteen jos tarvii! Ja kaiken lisäksi tämä oli aivan ilmaista.  xD
Jos teillä on paljon häkki-/terraarioeläimiä ja ruokaa ja puruja menee paljon niin kannattaa käydä katsomassa http://www.lemmikkiexpress.fi sivuja. Sieltä saa tilattua tavaraa suoraan kotiovelle, HALVALLA!
Esim 32kg puruja maksaa vain 14,50€!!! Halpaa!!
Mun talvikko oppi nopeasti kiipeemään tikkaita pitkin. Se oli aina innoissaan kun pääsi terraariosta pois vapaana juoksentelemaan, mutta sitä varten sen piti aina kiivetä tikkaat ylös ja tulla mun kämmenelle. Sen se oppi ja kiipesi aina innoissaan!  :lol: