• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Syyskokous 2010

Aloittaja Ninde, 17.08.10 - klo:09:51

« edellinen - seuraava »

viiru

#30
Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli"Tässä viestiketjussa olevassa kutsussa (ja ilmeisesti myös lehdessä jos siinä on sama kutsu kuin tässä) on virheitä. Tai siis se ei ole yhdistyksen sääntöjen mukainen. Säännöissä sanotaan seuraavasti:

"Syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:
(...)

Eli puheenjohtajan ja hallituksen valinnat ovat omat kohtansa. Hallitusta ei voida valita mikäli ei saada valituksi puheenjohtajaa. Siksi ne pitää olla omat kohtansa. Yhdistyksen purusta ei voida päättää ko kokouksessa. Mikäli puheenjohtajaa ja/tai hallitusta ei yhdistykselle tässä kokouksessa saada valituksi tulee järjestää ylimääräinen syyskokous ja siinä kokouksessa voidaan sitten päättää yhdistyksen purkamisesta mikäli silloinkaan ei saada valituksi puheenjohtajaa ja/tai hallitusta.
Kohta yhdistyksen purkamisesta on lisätty kokouskutsuun juurikin yhdistyssääntöjen kunnioittamiseksi:
LainaaPäätös yhdistyksen purkamisesta on tehtävä kahdessa peräkkäisessä kokouksessa, joista toisen on oltava vuosikokous, kokousten välillä on oltava ainakin kuukausi.

Eli ihan vaan varotoimenpiteenä, ettei pahimmassa tapauksessa tarvitsi odottaa kevätkokoukseen, jos nyt syyskokouksessa ei saataisikaan hallitusta kasaan. Nyt näyttää ja kuulostaa tosin jo ihan lupaavalta yhdistyksen tulevaisuus, eli tästä ei tarvinne huolehtia sen enempiä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#31
Onko Tampereelta kokoukseen tulijoita? Mun tarttis saada sieltä suunnasta tyhjiä kuljetusboksejani kotiapäin, jos joku pystyisi tuomaan mukanaan edes muutaman? Yksärillä yhteyksiä! :)

Saana

#32
Ketäs tänne ylipäätään on tulossa? Ninde, Mirkku, Vevve ainakin. Niin, ja näillä näkymin tullaan Marlan ja Ammien kanssa.

Onnistuu varmasti boxienki tuonti. Laita Ninde vaikka mailia mulle. Yksäriboxi on taas täynnä.

Anonymous

#33
Nape on tulossa kanssa ja totta kait määkin täällä hääräilen :twisted:

Ninde

#34
Mun tuleminen on jälleen kerran epävarmaa...  :|

Mustikkamaan

#35
Moisin muuten tullu ehdottomasti, mut tädin auto menee just huoltoon enkä saakaan sitä lainaks :(
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

#36
Minun kyydissäni on mahdollista päästä Turusta Hyvinkäälle kokoustamaan, lähtö n. klo 10.45 (20100-alueelta). Takaisinpäin ei valitettavasti pääse, tulen eri reittiä muutaman mutkan kautta. Laita sähköpostia, jos haluat kyytiin!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#37
No mut eikös me mennä Hämeenlinnan ohi, että jos Musu haluat kyydissä tulla.

Mustikkamaan

#38
Jooooooooo!!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jjenna

#39
Mä oon kans tulossa ko naapuris melkeen asun  :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Mustikkamaan

#40
Täs olis pöytäkirjan ensimmäinen versio, eli sitä ei ole tarkastettu. Toivottavasti siinä ei ole kauheesti mitään lakien vastaisia juttuja, koska mä en oo ihan täysin perillä niistä :D On niin moni asia unohtunutkin tässä ajan myötä. En oo ihan varma esim. tosta et mihin kohtaan valtakirjat merkitään.

Allekirjotushommat tulee sit viralliseen pöytikseen, tää nyt on lähinnä vaan teille yleiseen nähtävyyteen :)


Pöytäkirja
Sääntömääräinen syyskokous
Suomen Hamsteriyhdistys ry


Aika: 2.10.2010 klo 13:00
Paikka: Uudenmaankatu 53–55 B 16, 05830 Hyvinkää

Läsnä:
Martina Munther
Jenna Alsio
Mirja Hentilä
Janette Hallikainen
Marla Holma
Kirsi Kankainen
Saana Kankare
Veera Kujansuu
Pia Oinonen
Paula Simonaho (poistui kokouksesta klo 13:47 ja palasi klo 13:52)
Jyrki Peltonen
Anna-Kaisa Palsa
Heidi Harju

Jenna Alsiolla oli valtakirja Niina Eskeliseltä.

1. Kokouksen avaus
Heidi Harju avasi kokouksen klo 13:32

2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkastajan sekä kahden ääntenlaskijan valinta
Kokouksen puheenjohtajaksi ja sihteeriksi valittiin Heidi Harju. Pöytäkirjantarkastajien ja ääntenlaskijoiden virat ehdotettiin yhdistettäviksi, ehdotus hyväksyttiin. Virkoihin valittiin Saana Kankare ja Veera Kujansuu.

3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Kutsu kokoukseen on ollut jäsenlehdessä, joka on lähetetty jäsenille syyskuun ensimmäisinä päivinä.

4. Hyväksytään työjärjestys
Työjärjestystä muutettiin: Esityslistan kohta 5 "Valitaan vuodelle 2011 puheenjohtaja ja muut hallituksen jäsenet tai vaihtoehtoisesti päätetään yhdistyksen purkamisesta." muutettiin sääntöjen mukaiseksi, jolloin puheenjohtajan virka valittiin kohdassa 5 ja muu hallitus kohdassa 6. Täten seuraavat esityslistan asiat siirtyivät pykälällä eteenpäin.

5. Valitaan yhdistyksen puheenjohtaja vuodelle 2011
Ehdotettiin Niina Eskelistä, ehdotus hyväksyttiin yksimielisesti.

6. Valitaan yhdistyksen muu hallitus vuodelle 2011
Ehdotettiin seuraavia henkilöitä:
Mirja Hentilä
Veera Kujansuu
Heidi Harju
Kirsi Kankainen
Marla Holma
Anna-Kaisa Palsa
Jenna Alsio
Saana Kankare
Martina Munther
Janette Hallikainen.
Kaikki hyväksyttiin yksimielisesti.

7. Kahden tilintarkastajan sekä heidän varamiestensä valitseminen
Valittiin tilintarkastajiksi Paula Simonaho ja Sami Hietala. Varamiehiä ei valittu, heidän valitsemistaan varten tulee järjestää erillinen yleiskokous.

8. Hallituksen vuoden 2011 toimintasuunnitelman ja talousarvioehdotuksen hyväksyminen
Toimintasuunnitelma ja talousarvioehdotus hyväksyttiin sellaisinaan.

9. Vuoden 2011 jäsenmaksujen määrääminen vuosi-, nuoriso- ja yhteisöjäsenille
Jäsenmaksuiksi määrättiin vuosijäsen 16 euroa, nuorisojäsen 12 euroa, perhejäsen 5 euroa ja yhteisöjäsen 34 euroa.

10. Hallituksen esittämät tai kokouskutsussa mainitut asiat

10.1 Liittymismaksun käyttöönotto
Päätettiin ottaa käyttöön liittymismaksu. Uuden jäsenen tulee maksaa jäsenmaksun lisäksi 4 euron suuruinen liittymismaksu.

10.2 Näyttelyiden ilmoittautumismaksut vuodelle 2011


Päätettiin poistaa veteraaniluokan maksuton ilmoittautumismahdollisuus.

Päätettiin näyttelyilmoittautumismaksuiksi seuraavat:

Standardi- ja koestandardiluokka, hinta SHY:n jäsenelle:
1. & 2. eläin 6 €/kpl
3. jne. eläin 4 €/kpl

Ei-standardiluokka, hinta SHY:n jäsenelle: 3 €/kpl

Lemmikkiluokka, hinta SHY:n jäsenelle:
1. & 2. eläin 5 €/kpl
3. jne. eläin 4 €/kpl

Lasten lemmikkiluokka, alle 13-vuotiaat*: 3 €/kpl (riippumatta onko SHY:n jäsen vai ei)

Ei-jäsenten ilmoittautumishinnat:
Standardi- ja koestandardiluokka: 8 €/eläin
Ei-standardiluokka: 5 €/eläin
Lemmikkiluokka: 6 €/eläin.

* Lasten lemmikkiluokan ikäraja muutettiin niin, että tähän luokkaan voi osallistua kaikki alle 13-vuotiaat.

10. Kokouksen päätös

Kokouksen puheenjohtaja Harju päätti kokouksen klo 14:39.

---------------------------------------------------------------------

Öööö mä en saa nyt noita liitteitä mihkään, skannasin ne kyllä pdf-muotoon mut mun photobucket ei suostu ottaa semmosia vastaan :D

Tässä ainaski noi ens vuoden alustavat näyttelypäivät:
5.2. Vantaa (tai Hyvinkää)
2.4. Turku
28.5. 22-vuotisjuhlanäyttely, Tampere
6.8. Jyväskylä
8.10. Lahti
26.11. Grand Gala, Helsinki

------
P.S. Se, ettei tilintarkastajien varamiehiä valittu, oli mun moka - olin niin olevani kokouksen puhis mutta unohdin sen kohdan kokonaan  :oops: Täytyy siis järkkää joku kokous missä ne valitaan, en tiiä pitäiskö sen olla joku uus "sääntömääräinen syyskokous osa II" vai riittääkö ylimääräinen yleiskokous.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]