Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Kana

Meidän Onni ja Olli on alkanut ottamaan ulkopuolisen silmissä aika rajujakin yhteenottoja. Suurempi jahtaa pienempää, 'kieritään' maassa ja jompi kumpi tavallaan "huutaa". Kuitenkin veljekset nukkuvat sovussa vierekkäin,  eikä huutoa kuulu.

Pojat ovat jo 1 vuosi 3 kk vanhoja, tappelua on esiintynyt satunnaisesti, eikä verijälkiä ole koskaan ollut näkyvissä. Molemmat näyttää muutenkin fyysisesti hyvältä. Olisiko jotain vinkkejä, jolla veljekset saisi sopuun koko päiväksi? Tosiaan, molemmille ostettu omat ruokakupit, molemmille on omat putket, mutta molemmat viihtyvät silti samassa putkessa/toistensa vieressä.
^^Juu, meilläkin Onnin ja onnin ruokakippo täytyy täyttää parin päivän välein kun jo pohja näkyy. Ja yleensä ne löytyy myös putkista ym.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
27.08.07 - klo:16:54
Meillä on tavallisia wc- ja talouspaperirullia, na sitten ihan kunnon jotain putki-hylsyjän, joita ei ihan puremalla saa huonoksi..  :)

Sitten löytyy kiikkulauta, jota en tosin ole noille vielä tarjonnut, kun ovat liian pieniä, edesmenneelle gerbiilille sen annoin.

Juoksupyörä, jota tietenkään herrat ole käyttäneet kovin aktiivisesti pienen koon takia, mutta pari kertaa siinä on juostu.

Kookosmaja, normaali halkastu ja tyhjennetty + pesty kookospähkinä. Hyvin siellä ne viihtyy.  :D
Turussa oleva Puutorinakvaario - //http://puutorinakvaario.fi/. Tuolla myydään kaloja, liskoja, gerbiilejä ym. Hyvät valikoimat, ruokaakin löytyy. Ja asiantuntevaa henkilökuntaakin on!