Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Ana

Ketäs tulee? :) Uusi kutsu tulee varmasti lähiaikoina foorumille.
Ehkä tullaan :)
Aikaisemmin ainakaan ei ole voinnut tehdä koearvostelua harjoittelijalle.
Meillä jää tämä näyttely välistä. :(
En usko, että ressaantuu, mutta kanit kantaa pasteurellaa, joka on hengenvaarallinen jyrsijöille. Joten hyvästä käsi hygienista kannattaa huolehtia eläinten välillä, mutta tiedän, että monella on samassa tilassa kaneja ja hamstereita.

Aika usein tulee noita tietoon, että syyrilainen on jyrsinyt reijän dunaan. Varsinkin jos pitää tommoisessa medium koon dunassa, jossa juomapullon reijät ovat dunan alaosassa. Nämä isommat maxi dunat, jossa on kannessa juomapullon aukot tulevat huonommin syödyiksi. Myös terraario (vanha akvaaario) on hyvä, ja kaunis ratkaisu ja niistä saa helposti iso kokoisia edullisesti.

Kyllä myyvät. Itse en näe omistajan ikää ongelmana, vai sitä onko hamsterin hoitoon perehdytty. Se on tärkeimmässä asemassa. Jos ostaja tietää millainen asumus pitää olla, ja mikä on hyvää ruokaa ja mikä huonoa, ja on valmis viemään hamsterin lääkäriin, josse sairastuu. Niin ei siinä ikää tarvita kun perus asiat kunnossa :)
Tulossa! :)
Mää muuten tarvin yhen VLH ruusukkeen :) Onhan niitä?
Ai niin tälle ei ole ollut palstaa edes! Joo tulossa tietenkin 5 hamsua ilmotettuna. Oon assarina joku syrkeillä tai kääppäreillä, ja kaveri toisessa.
Pitää olla rekisteröity ulkomuotoluokkaan. Riittää yksi luettelo ruksi.
Tuleeko Helsigistä ketään?
Ens viikolla selviää pääseekö! Huokuttelin uudenkin ihmisen mukaan, joka ei oo koskaan käynnyt. Hamsun jättää kotia näillä näkymin, mutta marsut osallistuu :)
Suunnitelmissa on tulla :)
Aika harvassa on. Saija Kukkohovi ainaki kasvattaa mustaa kuviollista, mutta niitä on tosi vaikea saada. Kun yleensä kastajat jättää itselleen.
Todennäkösesti menossa :)
Meillä alkaa tuntua, että pitääkö luovuttaa lokakuusta asti jo yritetty noita kiinareita yhteen. Ei astumisen astumista, mutta haavoja senki eestä. Viime yönä olivat pari tuntia yhdessä niin, että nukuin, toivotavasti nyt onnistu! Pitkästä aikaa kun niitä pystyi pitämään yli 2 sec samassa.