Kysymyksiä syyrialaisesta, osa 2

Aloittaja Lilli&Repe, 27.04.10 - klo:11:51

Anonymous

Mulla ainakin kaikki hamsut nukkuu kun tukit vaikka ovat: eteisessä, poikien huoneessa(jossa pelataan ja pidetään kovaakin elämää) ja tytön huoneessa. Kyllä se on vaan niin et ei ne normi elämänäänistä oo moksiskaan kun siihen ovat tottuneet.

Olkkuli

Näin on. Pitsi meijän hamstrahdus herää aina myöhempää jos se herää meteliin keskellä päivää ja tulee kurkkimaan niin se niinä päivvinä nukkuu pidempään.
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3

Olivia

poing

Mihin ikään asti hamsterit kasvaa?  :roll:  :)

Marla

3-4 kuukauden tienoille saakka jatkuu kasvuvaihe, mutta vielä tuonkin jälkeen kehittyvät n. puolen vuoden ikään saakka.

Nitta

saako syrkille antaa basilikaa ja rukolaa?
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

Ely

Saa antaa.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Annu96

Riittääkö syrkille 80x35x35 kokoinen terra? :))
pks creme vn Ensio Elämäntapaintiaani, s. 13.3 2012

Vevve

^ Riittää.

.:.Ananas.:.

Voiko hamsteri syyä mitä tahansa salaattia??  :pihalla:  ja voiko ne syyä timjamia ja kaneli basilikaa??

Eräs apua tarvitseva  :D
meillä asuu veljekset Panda?&Napoleon? ([size=85]roborovski, normaali)[/size] R.I.P Kerttu? [size=85](talvikko, helmi)[/size] lepää rauhassa?

Ely

^Voi syödä kaikkea noista.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Hilssstu

Uudella syrkilläni outo tapa "painia" juomapullon kanssa. Totisesti näyttää, että tyttö yrittäisi tappaa juomapulloaan  :lol:

Tässä yksi (huonohko) kuva tapahtumasta :) Tyttö repii tota metalliputkea itseään kohti hampain, ja on sitten kaulastaan ihan märkä kun tiputteleepi se juomapullo  :kieli

Kaikenlisäksi siitä kuuluu ihan kamala ääni.  :nuija:

Mitä pitäisi tehdä?  :<
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Saana

^Olisiko mahdollista peittää juomapullolle tehtyä aukkoa ja laittaa juomapullo vaikka roikkumaan katosta? Aukon voi peittää mm. mutterin ja prikan avulla. Täällä yksi viritelmä: viewtopic.php?p=53757#p53757

.:.Ananas.:.

xD

Unipallo

Meillä tuo juomapullonreiän järsiminen on kasvanut ihan järjettömiin mittasuhteisiin. Naaraat ovat syöneet reiät niin suuriksi, että niistä pääsee ulos ja järsiminen eikun jatkuu, vaikka olen peittänyt niitä reikiä millä tahansa.

Nyt on parilla pultattu kakkosneloset koko siihen järsittyyn sivuun ja järsiminen eikun jatkuu. Yhdellä neidillä on pultattu metallinen hyllynkannatin reiän peitoksi ja järsiminen jatkuu metallin vierestä.  Tosta dunasta ei ole pian mitään jäljellä, muovinpalat voi sitten heittää roskiin ja ostaa lasiterrat tilalle. :c8 Pojat eivät harrasta tätä ollenkaan.

Jonsku

Miten syrkki eroaa kääpiöstä muutenkuin koollaan? Heräileekö syrkit ikinä päivisin? :)
´Sitä osaa mitä haluaa!`