• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 27.10.2013, Lahti (SHY)

Aloittaja viiru, 06.08.13 - klo:11:28

« edellinen - seuraava »

Valeriana

Edelleen tarjoutuisin assaroimaan. Näköjään cämpsyt ja kiinarit ovat edelleen vapaana.

Vevve


Katha

Minutkin saa nakittaa johonkin :) Hamsterinäyttelyistä ei kyllä ole aiempaa kokemusta enkä hamsteri-puolen käytäntöjä vielä tunne, mutta virallisia hiiriä olen joskus sihteeröinyt ja assaroinut, lauantaina tulee sihteeröityä myös pet-rottapojat Humppilan näyttelyssä.

viiru

Lainaus käyttäjältä: Katha - 24.10.13 - klo:05:17
Minutkin saa nakittaa johonkin :) Hamsterinäyttelyistä ei kyllä ole aiempaa kokemusta enkä hamsteri-puolen käytäntöjä vielä tunne, mutta virallisia hiiriä olen joskus sihteeröinyt ja assaroinut, lauantaina tulee sihteeröityä myös pet-rottapojat Humppilan näyttelyssä.
Ihan loistavaa! Nakitin sinut nyt Janika Skofeltin assistentiksi syyrialaisnaaraiden kuljetusbokseja kantamaan. Assarointi lienee hamsunäyttelydebyytissä simppeli homma, samanlaista kuin hiirienkin assarointi. Lemmikkiluokkaa assaroidessa joutuu vaan ottamaan huomioon, että jos eläin on ilmoitettu näyttelyssä sekä ulkomuoto- että lemmikkiluokkaan, löytyy se ulkomuotoluokkien pöydältä. Pöydät on merkattu plakaatein, ja aina voi kysyä apua, jos jotain eläintä ei tunnu löytyvän!  :peukku:

Erja, pahoitteluni, mulla oli jotenkin ihan täysin mennyt aiempi viestisi ohi! Laitoin sinut tosiaan nyt assistentiksi Satu Karjalaiselle.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Valeriana

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 24.10.13 - klo:00:28
^Sut laitettiin assariksi :icon_smile:

Kiva juttu! Muuten tuppaa käymään aika pitkäksi ja siellä Renkomäen hallissa tulee helposti vilukin. Nyt sitten saa hyötyliikuntaa.

Viiru: ei haittaa, oikeastaan tällä viivästyksellä mulle kävi parempi tuuri, sillä alunperin olisinkin mieluiten assaroinut
kääppäreitä, siinä pääsee hyvällä syyllä hieman notkumaan tuomaripöydän äärelle, aitiopaikalle.

Viivi

Mä voisin assaroida lemmikkisyyrialaisurokset. Jos siis se paikka on vielä vapaa.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Viivi - 24.10.13 - klo:19:17
Mä voisin assaroida lemmikkisyyrialaisurokset. Jos siis se paikka on vielä vapaa.

Lisäsin sut assariksi  :icon_smile:

Vevve


Lahden näyttelyyn osallistujat huomio!

Kaipaamme näyttelyn kokoamis- ja purkamisapua! Aamulla kello 8 kootaan näyttelypaikka valmiiksi, ja arvosteluiden lopuksi siivotaan ja puretaan takaisin entiselleen. Ahkerille apulaisille luvassa pientä vaivanpalkkiota  :icon_e_wink:

Ilmoittautukaa tässä ketjussa tai sarsu-(a)hotmail.com.

Peippis

Onkohan Lahden näyttelyssä myytävänä Hamsupuodin tuotteita?

Valeriana

Voiko näyttelyssä rekkaroinnin maksaa käteisellä? Unohdin maksaa samalla kun maksoin näyttelykulut ja virka-ajan ulkopuolella en saa kuittia mistään tulostettua.

Humselo

Hei, onko täältä näyttelystä mahdollista saada tuplavalioruusukkeita?
Meillä on alkusyksystä vahvistettu Tuplalemmikkivalio, mutta sen jälkeen ei ole ollut SHY:n näyttelyä, niin ruusuke on saamatta.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

viiru

Lainaus käyttäjältä: Valeriana - 25.10.13 - klo:17:53
Voiko näyttelyssä rekkaroinnin maksaa käteisellä? Unohdin maksaa samalla kun maksoin näyttelykulut ja virka-ajan ulkopuolella en saa kuittia mistään tulostettua.
Voi maksaa käteisellä!

Lainaus käyttäjältä: Peippis - 25.10.13 - klo:16:25
Onkohan Lahden näyttelyssä myytävänä Hamsupuodin tuotteita?
Koko Hamsupuodin valikoimaa ei varsinaisesti ole, mutta ainakin SHY:n vuoden 2014 seinäkalenteria ja Hoitopusseja sekä mahdollisesti joitain irtonumeroita Poskipusseja on tulossa myyntiin.

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 25.10.13 - klo:19:18
Hei, onko täältä näyttelystä mahdollista saada tuplavalioruusukkeita?
Pitäisi olla. Oliko lemmikkituplavaliosta vai tuplamvasta kyse?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ana

Mää kans laitoin Veeralle viestiä. Kolmenlaista valioruusuketta tarvis :)

Veda

Me otettaisi yksi tuplavalioruusuke meille kans :)

Humselo

Lainaus käyttäjältä: viiru - 25.10.13 - klo:19:33
Lainaus käyttäjältä: Humselo - 25.10.13 - klo:19:18
Hei, onko täältä näyttelystä mahdollista saada tuplavalioruusukkeita?
Pitäisi olla. Oliko lemmikkituplavaliosta vai tuplamvasta kyse?

Lemmikkituplavalio kyseessä  :yes:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki