Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

AnsaLucia

Näyttelystä on jo vierähtänyt aikaa mutta kirjoitellaan nyt silti. Kiitokset minultakin järjestäjille, kaikki toimi omaan silmään aivan moitteetta. Turun näytsipaikka kuuluu mun ehdottomiin lemppareihin, siellä on tilaa, autot saa lähelle parkkiin eikä tarvitse selkävaivaisen kantaa kasseja kaukaa. Tällä kertaa oli suorastaan luksusta kun numerolaput olivat ihan odottamassa valmiina, pieni asia mutta kyllä ilahdutti kovasti. Luettelo oli mukavasti vihkonmallinen, käteensopiva ja mukava sitä selata ja säilyy arkistoissa siistinä. Hirmuisen kiva oli lisäksi  saada Ninden arvostelut pitkästä aikaa, tietty myös Martina oli kiva nähdä lemmikkiluokan tuomarinpöydän takana.
Ainoa pikkumiinus oli puffetin puuttuminen, mutta kun on pientä evästä aina kuitenkin mukana, tuokaan ei haitannut.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

wiidii

Buffetin puuttumista pahoittelen suuresti, en valitettavasti tällä kertaa ehtinyt saada mitään makeaa herkkua sinne myyntiin. Tarkoituksena kyllä oli, mutta aikataulut eivät työn ja matkan suhteen sujuneetkaan ihan niinkuin piti. Kyllähän kahvin kanssa nyt pullaa tai muuta makeaa pitäisi saada!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.