• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Saana

#240
Juu laittakee sitten tulospalstalle tulokset, kunhan saan ne loputkin kirjoitettua. Tuolla on vielä virheitä ja puutteita, jotka täytyy korjata enkä itse pääse tulospalstalle muuttamaan niitä.

Ninde

#241
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Susan arvosteli lyhkikset + koestandardisyyrikset + talvikot. Andrew arvosteli pitkikset, ei-standardisyyrikset, kiinalaiset, robot ja campbellit. Ei ollut siis perinteistä syyrikset/kääpiöt tuomarointijaottelua :)
Kiva että jaettiin silleen että molemmilla oli varmaan suht sama määrä arvosteltavaa. Harmi kun meillä on niin vähän kaikkien lajien tuomareita, että tätä "sekajakoa"  :D ei pystytä tekemään useammin.

Lala

#242
Kiitokset myös minunkin puolestani kaikille. Ja erityisesti niille, jotka auttoivat löytämään väärään kassiin eksyneen Veikko-hamsun (eli Crixin).   :sydan   :)
[size=85] Meillä hamstraa 9 syrkkiä. <3 [/size]

Anonymous

#243
^Oi ei hän oli juuri se jonka tyttö otti vahongossa kun oli katsonnut vain että on samanlainen kansi boxissa. Noloa ja onneksi ajoissa löytyi pikkuinen oikealle omistajalleen :oops:

MirkkuH

#244
Oli kiva näyttely ja näki taas mukavia hamsteri-hulluja xD

Paljon onnea kaikille menestyneille :)

Roboilla meni paremmin, kuin osasin kuvitella...tuloksia odottelen, jotta näen, että kuka sai ja mitä, kun meni vähän ohi välillä :c8 ...en tunnistanut Jörden virallista nimeäkään lausuttuna ääneen...siis XFactor, paras ei-stand. robo ja BIS-ei-stand. :P , kiitos Saanalle hienosta pojasta :)

Nettz

#245
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"
Lainaus käyttäjältä: "Nettz"Tytön luonnetta kehuttiin kuitenki lovelyksi <3
Kulissien takaa paljastan, että ulkomuotoluokissa kovin moni talvikko ei saanut luonteesta hyvä-merkinnän lisäksi muuta kommenttia, nuo "lovelyt" olivat harvassa talvikkopuolella. En muista sinun hamsteriasi ainakaan nimen perusteella nyt heti, pieniä naaraita oli muitakin. Ellei se ollut se helmiäissafiiri ihanuus, jonka olisin tahtonut mukaani...  :lov

Minun neitini oli se yliylipikkuinen safiiri :)

Lala

#246
Taikahamsu: Sattuhan noita. Ei hätää, jälkeenpäin ajateltuna sehän oli vaan veikeä lisäjännityselementti.  xD
[size=85] Meillä hamstraa 9 syrkkiä. <3 [/size]

Sirpa

#247
Lainaus käyttäjältä: "Nettz"Minun neitini oli se yliylipikkuinen safiiri :)

Eli just SE! Aivan ihana, ei niin pientä söpöläistä voi ollakaan  :lov Se olisi ollut varsin selkeästi "sihteerin suosikki" jos sellaisia valittaisiin.

Nettz

#248
^ Kiva kuulla :) Neidillä on kyllä ihanan mahtava luonne, oikea pikkukulta <3

viiru

#249
Kääpiöiden (kkh, rb, cb) L1-maininnat on merkitty siihen luetteloon, minkä välissä tulokset olivat (luettelon kannessa lukee). Siirrän tulokset tulospalstalle, kun ne on lisätty tuonne. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#250
^Sain mukaani mailista kopioidun luettelon. Tuohon merkitty joidenkin luokkien L1-maininnat, mutta roboja ei löydy. Omista arvostelukaavakkeista (joita en ole vielä kerennyt edes vilkaista :S) löydän toki osan niistä sekä Janika ystävällisesti luovutti oman oikean luettelonsa mulle. Muita luetteloita mulla ei ole. Alkuperäinen omani taisi jäädä Minskille.

Minski

#251
^ Joo mä ryöväsin sun luettelon :oops:
Tai siis se jäi mulle vahingossa, kun annot ystävällisesti luvan lainata sitä, kun ei Pinalla ollu assareille luetteloita ollenkaan. En sit muistanu enää, ettei se luettelo ollu mun oma :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#252
^ Onko SHY:llä assareille luettelot? :pihalla: Noh, mä olen aina hankkinut ilmojen yhteydessä luettelon, että ei ole ollut puutetta, mut oon ihan olettanut, että assareiden pitää itse luettelonsa hankkia...
En sitten tiedä, miksi joku yhdistysläinen kysyi nyt su näyttelyissä, onko luettelo itse ostamani.

Mustikkamaan

#253
^Joo, SHY:n näyttelyissä sihteerit, assarit ja tuomarit saavat luettelot. On vähän pakko olla "työn" puolesta käytössä :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

karov

#254
En tiedä sitten mistä syystä - mutta kyllä mulle ainakin lykättiin käteen yksi luettelo kun PiNan näyttelystä hain mun hamsujen laput  xD Enkä ollut ostanut luetteloa, mutta kyllä sille käyttöä oli kun assaroin lemmikkisyrkit  :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula