• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

viiru

#225
Muistutan nyt taas VV10-pistenlasku mielessäni, että eläinmäärät tuloksiin! Mä olen kirjoittanut eläinmäärät cb, koestandardi cb, kkh, rb ja ei-standardi rb -tuloksiin oikeaan yläreunaan tuloskaavakkeisiin.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#226
^Luulen, että noissa kaikissa tuloksissa ei ole eläinmääriä. Laitan kuitenkin kaikki nettiin, mitä näissä papereissa on. Yritän metsästää määriä luettelosta, jos sinne on kirjattu, mitkä eläimet olivat paikalla. Kirjoittelen loput tulokset nyöhemmin. Nyt on jatkettava töitä.

Sirpa

#227
Pahoittelen sitten muuten näin jälkikäteen noita lk ja koestandardisyyristen sekä talvikoiden arvostelukaavakkeita. Käsialani ei näet ole sieltä parhaasta päästä muutenkaan ja kiireessä tulee tietysti kirjoitettua vielä tavallistakin pahempia harakanvarpaita. Sitten tuli kaikenlaisia sotkuja, kun huomaamattani aloin kirjoittaa englanniksi arvosteluita...
Jos jostain löytyy niin epäselviä kohtia ettei niistä saa arvaamallakaan mitään tolkkua, niin laittakaa vaikka valokuvaa tai skannausta niistä tulemaan jotain kautta, niin selvennän ne kyllä.

Kiitos ja anteeksi.

Nettz

#228
Minun osaltani nämä oli nyt toiset näyttelyt ja ekat ulkkikset, missä oli omia hamsuja mukana.. 3 talvikkoa olin ilmoittanut, mutta 2 vain pääsi paikalle, kun yksi jäi kotio toipilaaksi.. Meillä meni juuri niin kun olin arvellutkin, Sumppi-poika (Aamukahvi) sai H:n ja L1:sen, Safi-neiti (Susa-Erma's Orkidea) taas sai sitten sen T:n, liian pieni ja lihakseton.. Mutta niin arvelinkin, ihan vaan oman kokemuksen kartuttamiseksi sen ulkkikseen ilmoitinkin.. :) Tytön luonnetta kehuttiin kuitenki lovelyksi <3

Näyttelypäivä oli kiva ja paikka ihan lähellä meitä.. Kiitos kaikille :)

Marla

#229
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Suurimmat onnitteluni Marlalle ja Tossulle :sydan Täytyy kyllä myöntää, että en olisi itsekään uskonut Tossun sertejä jatkossa pokailevan, ainakaan silloin kun se oli luovutusikäinen, ompas siitä kasvanut positiivinen yllätys !
Kiitos paljon! Tossu on parantunut vanhetessaan. :)
Arvostelussa pisti tuo "hieman pieni" huvittamaan Tossun kohdalla - herra kun ei ihan sieltä pienimmästä päästä ole. Mulla taisi kaikki olla pieniä. Olisin jättänyt nuo kaksi pientä urosta kotiin, jos olisin etukäteen tiennyt, mutta en kyllä harmittele, kun tykkäsin tuomaroinnista. Vertti sai pienestä koostaan ja luotainkorvistaan huolimatta L1:n, mikä on kiva juttu.

Sirpa

#230
Lainaus käyttäjältä: "Nettz"Tytön luonnetta kehuttiin kuitenki lovelyksi <3
Kulissien takaa paljastan, että ulkomuotoluokissa kovin moni talvikko ei saanut luonteesta hyvä-merkinnän lisäksi muuta kommenttia, nuo "lovelyt" olivat harvassa talvikkopuolella. En muista sinun hamsteriasi ainakaan nimen perusteella nyt heti, pieniä naaraita oli muitakin. Ellei se ollut se helmiäissafiiri ihanuus, jonka olisin tahtonut mukaani...  :lov

Talvikoissa oli muutamia varsinaisia pikku pirulaisia. Susan kuitenkin antoi kaikille yhtä lukuunottamatta luonteesta hyvän, hän naureskelikin sitä että tuomaria saa purra niin paljon kuin haluaa ja silti tulee vielä hyvä, mutta lattialle jos putoaa, niin sitten kyllä saa tyydyttävän. Se yksi tyydyttävän saanut ei kyllä pudonnut lattialle, mutta oli ainakin sivullisen nähden varsin haastava tapaus. Mutta talvikoilla kuulemma saa olla vähän luonnetta  :)

Vevve

#231
Meilläkin oli tosi kiva päivä. Omia hamsuja oli osallistumassa viisi, muiden omistamia tuli kuskattua koko kassin täydeltä. Kotiinpäin matkasi kaksi uutta hamsteria, lainarobo Mega-Marika ja ihana ikiajat odotettu normaali talvikkotytteli Dreamlands.

Sen verran ruusukkeita tuli, että meidän Pierre-robo oli lemmikkien PLH2 ja Köntti-syrkki sai KuMan muistaakseni käsiteltävyydestä. Ulpu nappasi ulkomuotoluokassa parhaan veteraanin arvon. Lahjoitusherkkuja tuli ihan luvattoman paljon.  :P

Nyt kohta pasautan kuvat koneelle ja katson jos niitä kehtaisi julkaista...  xD

Marla

#232
^ Meinasi vallan jäädä onnittelematta tuosta Köntin KUMAsta! :) Ihme ja kumma, että häntä taisi nyt olla arvostelussa suora. :pihalla:

Vevve

#233
^ Joo, suora oli. Mäkään en ole siitä ollut varma että onko se suora vai onko siinä patti vai mitä siinä on vaikka aika usein yritän tunnustella.  xD

Marla

#234
^ Kyllä siinä varmaan jonkinlainen knikintapainen on, jos jotain tuntuu, kun kahdella sisaruksella on suht. selkeät knikit, joista omalla naaralla selkeästikin kehittyi, eikä tullut yhdessä hetkessä.

ammie

#235
Nonneh, oli kyllä kiva näyttelypäivä, vaikkakin kovin väsyttävä. En tiedä miten olin illalla kotiin päästyä ihan naatti, mutta kun menin illalla nukkumaan niin simahdin alta minuutin. Onneksi kotimatka oli lyhyt ja kuski pysyi tiellä pitkästä päivästä huolimatta.  :D  Oikein suuret kiitokset Sirpalle kyydistä!

Aika kului kivasti ja hankin itselleni epävirallisen pestinkin assarin assarina. Autoin siis vähän Marlaa etsimään bokseja pöydiltä, kantamaan jokusen boksin ja sitten autoin Marlan omien hamsujen rehaamisessa näyttelypaikalle ja sieltä taasen autolle. Marlan kanssa siellä muutenkin pölistiin, kiitosta vaan seurasta.  :)  Hamsuja oli kyllä riittämiin paikalla ja niitä ihailin myös eväiden syönnin lomassa.  xD

Ja sitten tietysti Minskiltä muutti meille aivan käsittämättömän ihana hamsutin (ja järjetön säkki ruokaa!).  :sydan  Kiitos Minskille tytöstä, on aivan ihana ja kiva kun luovutus onnistui näyttelyn kautta.  :)

Lainaus käyttäjältä: "karov"Ps. Ei ketään sattunut näkemään siellä kahta esim. pöydälle jäänyttä näyttelyarvostelua... Mä taisin sitte jättää Timin (Timothy Tähtiaate, lemmikkinro 37 ja ulkkisnro 113) arvostelukaavakkeet kun otin sen siihen BIS-kehään.
Pari arvostelulappua siellä pyöri pöydillä sillon kun me Marlan ja Minskin kaa odoteltiin Sirpaa, mutta nappasiko joku PiNan toimihenkilö ne johonkin, vai  mitä niille kävi? Muistaisko Marla tai Minski? Enkä mä varmaksi sano, että ne olisivat juuri nuo numerot olleet, mutta ilman omistajaa näyttivät lappuset ajelehtivan.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#236
Joku ne siitä taisi lopulta napata, kun mäkin mietin, että voisin ottaa mukaan, jos joku kaipailee niitä joskus. Lopullisesta kohtalosta en tiedä.
Kaksi arvostelua oli, toisessa sellainen punainen sydän.

karov

#237
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Joku ne siitä taisi lopulta napata, kun mäkin mietin, että voisin ottaa mukaan, jos joku kaipailee niitä joskus. Lopullisesta kohtalosta en tiedä.
Kaksi arvostelua oli, toisessa sellainen punainen sydän.

Timillä oli lemmikkiarvostelussa punainen sydän.. Eli nepäs ne.. Kukakohan ne otti.. Kaipailen! :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Ninde

#238
Miten noi tuomarijaot ulkkiksissa loppujen lopuksi meni, eli kumpi arvosteli mitäkin lajeja? Kiinnostaisi tietää. :) Kunhan noi tulokset saadaan täydennettyä, niin joku valvoja tai muu jolla on oikeudet voisi siirtää ne tulospuolelle.

Minski

#239
^ Susan arvosteli lyhkikset + koestandardisyyrikset + talvikot. Andrew arvosteli pitkikset, ei-standardisyyrikset, kiinalaiset, robot ja campbellit. Ei ollut siis perinteistä syyrikset/kääpiöt tuomarointijaottelua :)

Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Minskiltä meille kotiutui keltainen musta umborous valkonauhainen syrkki neiti, tätä on odotettu, kiitos.
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Ja sitten tietysti Minskiltä muutti meille aivan käsittämättömän ihana hamsutin (ja järjetön säkki ruokaa!).  :sydan  Kiitos Minskille tytöstä, on aivan ihana ja kiva kun luovutus onnistui näyttelyn kautta.  :)
Terveisiä molemmille mussukoille :sydan Hyviin koteihin pääsivät, kiitos vain teille :)
Hamsteriton tätä nykyä