Esittelyssä safiirit ja helmiäissafiirit talvikot.

Aloittaja Noppis, 05.08.07 - klo:11:07

AnsaLucia

Ihan samaa tässä pohdin minäkin. Entäs sitten ulkomuodollisesti näyttelyitä peilaten, kumpi parempi / pahempi haalistunut safiiri vai ruskehtava safiiri? (tietty ymmärrän että ihan ovat tapauskohtaisia juttuja joihin vaikuttaa niin moni muukin asia). Mutta jos nyt puhutaan -vain- väristä.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

mirilii

No mun mielestä haalistuminen on parempi kuin rusehtaminen. Normaaleillakin annan ennemmin anteeksi vaalean värin kuin kellertävyyden, jota on muuten vaikeampi saada pois kuin saada väriä tummaksi.

Heli

Mä tykkään safiireissa muutenkin eniten nimenomaan niistä vaaleansinisistä.  :P Minusta tummat safiirit on aikas rumia ja se väri tuntuu menevän herkemmin pilalle.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Vilma

Ihania kuvia Sadulla :lov , mutta toki kaikilla muillakin (:
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Nilla

IIHANIAA!  :lov

Mutta eikös se voi niinkin olla että vaaleat safiirit tummentuvat, kun ikää tulee enemmän..? Ainakin toivon niin meinaan tuo Ichigo on todella vaalea safiiriksi, kun näitä muita katselen. Kuvia tytöstä laitan tänne (tosin linkkinä niinkuin aina  :roll: ) aika pian, kunhan saan nuo ladattua uudelta kameraltani koneelle.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!