• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

MortimerRiddle

#600
Mua masentaa noi teidän kuvat  :roll:  Oon niin köyhä eikä mun hamsuilla tunnu olevan juuri mitään.  :D
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Marin

#601
Vaihtelin Bluesin terran järjestystä, kun huomasin, että juoksupyörä mahtuikin kivasti juuri ja juuri tuolle tasolle. Uusi mökki juoksupyörän vanhalla paikalla ja mökin päällä ruokakipot. Terra ei näy ihan kokonan kuvassa, vesipullo on tuolla juoksupyörän vieressä vasemmalla:  ettei joku vaan luule, etteikö vettä olisi tarjolla  :icon_e_wink:
terran koko 70x35x35

jemppura

#602
^
Kivannäköinen terra ja kivoja virikkeitä  :)  Suloinen hamsukin.

Marin

#603
^kiitos :). Bluesilla oli alunperin miniduna, mutta sain hankittua gerbiilipojillemme isomman terran ja Blues peri sitten tuon. Aktivoitui selvästi, virikkeitä on tason ja puusiltojen allakin, eli tytöllä on aika paljon touhuiltavaa. Heinäkasa (joka näkyy vain osittain) on yksi suosikkipaikka, koska heittelen sinne herkkuja ja niiden etsiskelyssä kuluu aina tovi. Keinulle laitan myös herkkuja ja sille kiipeily on mielestäni hyvää aktvointia. Kivelle Blues kapuaa usein katselemaan vaativasti terran läpi herkkuja odotellen  xD

mirauh

#604
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"^ vähän kiva toi tasojuttu! ootko itse tehnyt vai saako tuommoisia valmiina jostakin (mistä)?  :D

Heh heh  :D  toi on vaan vanha pölkky johon on moottorisahalla leikelty jalat  ;)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Yadell

#605
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Vevve

#606
^ Nuo detolf -terrat on aina sairaan makeita!

delfi76

#607
Meillä on ollut asumusten vaihto ja sisustuspäivät,  ja  tässä ois tuloksia

sirius151

#608
Kuva otettu hamsuni blogia varten, mutta...
Suurenna hieman niin tekstitkin näkyvät  :)
Häkki on Ferplast Maxi Duna

Anonymous

#609
^Kivasti sisustettu mut, pakko kysyä et onko toi syrkin vai kääppärin asumus? Meinasin vaan tota juoksarin kokoa katellessa.

spellcaster

#610
^ Syrkki kaiketi blogista päätellen.

EmmaTi

#611
Mutta jos toi duna on 80cm pitkä niin siihen suhteutettuna juoksari vois ollakin 20cm.

delfi76

#612
Tuo juoksari dunassa on silent spinner ja sen halkaisija on muistaakseni 17,5-18cm, eli liian pieni syrkille. Mulla oli sellainen Nöpöllä joskus mutta se jäi pieneksi :)

sirius151

#613
Joo, tiedän... ;) Jami on tosin aika pienikokoinen syrkki, joten juoksupyörä sopii sille
nipin napin. Tuo oli vain heräteostos, mutta eikös Silent Spinneriä saa isompanakin?

sirius151

#614