Poikuemökit :)

Aloittaja kirsikka, 05.02.10 - klo:22:02

Rose

Siis korkeutta lähinnä tarkotin, että pitääkö olla lähempänä kymmentä senttiä vai kahtakymmentä senttiä, kun ajattelin jos itse tekis sellasen niin mietin että minkä kokosen siitä suunnilleen pitäis tehdä, että olis ok kokonen :)

EmmaTi

20cm on varmaan jo turhankin korkea, kuvittelisin että emolla olisi turvallisempi tunne matalammassa, varmaan 15cm olis aika jees niin sopii pesämatskua reilu kerros.
Avattava kansi on tosi hyvä olla, pohjaa ei tarvi olla.

Rose

Juu tiedän, toi korkeus vaan mietitytti :)

Minttu

Meidän neidille ei kelvannutkaan pahvinen mökki, yhden yön aikana oli loota syöty palasiksi  :<  Se oli sitten hätäpäissä lähdettävä hakemaan isompi puumökki mihin voisi neiti poikia. Aluksi ei meinannut sekään kelvata kun oli reilusti isompi kuin edellinen, nyt kuitenkin sullonut sen täyteen paperia ja pesää tekee kovalla tarmolla :)

sirius151

Meillä on myös Puutuumasta kotoisin oleva mökki, joka ei tosin ole käytössä.

Unipallo

Taisin jo aikasemmin kertoakin miten meidän hienon kenkälaatikko-pahvi-poikimispesän kävi.  :roll: Joko emolla oli jotain antipatiaa Adidasta kohtaan tai sitten vaan oli muuten niin raivoisa päivä, että piti silputa pesä tuusan nuuskaksi.

Nyt poikueella oli sitten isohko Puutuuman kulmamökki, ei siis se ihan mini. Se on nyt vaan taas ihan karseassa kunnossa, kulmia on käytetty vessoina ja ovat aivan pissassa ja haju on sen mukainen.   :c8
Seuraava emo saa kyllä sen saman käyttöönsä, kunhan nyt kuuraan sen perusteellisesti ensin.

spellcaster

Mulla on tuossa myös yhdenmallinen kenkälaatikko, josta leikkasin pohjan auki. Laitan sen Hippikselle tänään, mutta jätän myös geishalaatikonkin, valitkoon itse, kumpaan haluaa pesänsä tehdä :) Tuossa kenkälootassa vaan on sellainen saranamallin kansi ja kulmissa sellaiset "palat" jotka työnnetään laatikon sisään. Ajattelin leikata toisen niistä pois jotta kannen avaaminen on helpompaa, kun on vaan toisesta päästä kiinni.

Katitar

meillä myös käytössä puiset pesämökit, joissa irtoavat katot. muitakin pesiä on toki tarjolla, joten nähtäväksi aina jää että kelpaako niistä mikään.. ja on näitäkin, jotka pyöräyttävät muksunsa lähes ''taivasalle'' pelkän pesämateriaalin keskelle ja niitä, jotka tekevät hienot luolistot vessapaperista ja tekevät jälkeläisensä niiden sisään.  :roll:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Saana

Mä en yleensä laita synnyttäville naaraille mitään painavia juttuja asumukseen. Pahvimökki on helppo nostaa ja laittaa takaisin paikalleen eikä tarvitse pelätä, että kukaan poikasista jää reunan alle.

Anonymous

Meillä on toiminnu usemmassakin poikueessa puumökki jonka kattoon laitoin saranat, eli ei tartte nostella

Katitar

juu ei meilläkään mitään painavia möksiä ole tarjolla, missä ei kattoa saisi irti juuri sen takia ettei sitten kukaan jää sen painavan seinän alle. :) tosiaan noita puisia, katto pois -toiminnolla olevia mökkejä on pari ja sen lisäksi on pahvisia virityksiä.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Unskie

Joku on aikaansa edellä, mutta kuitenkin:

Mulla on sängyn alla odottamassa käyttöön ottoa jätskiauton jäätelöistä tullut isohko laatikko (pahvia) jossa on katossa valmiina luukku jonka saa ylös ja alas ilman että möksää tarvitsee nostaa. Katsotaan nyt saisko tämä huipputekniikalla varustettu koppi joskus asukkaankin...  :D
VKH talvikko, ei mielikuvituksettoman lemmikki.