Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - yennni-

laittakaa lukkoon jos on turha <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

mutta siis olisi kiva saada aikaan ihan näistä kankaisista riippumatoista ym virikkeistä keskustelua ja kuvia kun niitä tuntuu monilla olevan. mistä materiaaleista teette, minkälaiset kiinnitystsydeemit ? entä mitä teidän eläimet tykkää ?
tuossa tänään tein itse tuolle omalle karvalapselleni kaksi riippumattoa ja sitten kankaisen semmoisen semmoisen kaltereista roikkuvan pystyssä olevan tunnelin missä on katto ja lattia ja siinä on kyljessä reikä. isoin riippumatto on neliskulmainen, toinen puoli valkoista fleeceä ja toinen puoli ruskeavalkeaa paulakukka-kangasta (en tiedä mitä tuo on materiaaliltaan mutta ihan normikangasta <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->). pienempi riippumatto on kolmion muotoinen ja se on häkin kulmassa ja on tehty pinkistä ja vaaleanpunaisesta fleecestä. sitten tuo tötterö <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> se on tehty valkeasta fleecestä ja sisällä on pinkkiä fleeceä. kiinnitys on kaikissa toteutettu semmosilla jollain luonnon köysinarujutuilla.
musta tuntuu että tuo mun Pamela tykkää erittäin paljon noista kankaisista virikkeistä ja aiemmin kun sillä oli riippumatto niin hengaili siellä vaan kaiken aikaa. sitten myöhemmin jyrsi sen rikki joten oli nyt noin reilun kuukauden ilman riippumatto

muoks//osa tekstistä oli liian isolla.