• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

16.5.2009 Jyväskylä, SHY:n 20v. juhlanäyttely

Aloittaja Tansku, 05.04.09 - klo:18:08

« edellinen - seuraava »

Tansku

Keitä on tulossa?

Mä tulen muutaman norsun kanssa :jeps:

Ninde

#1
Tulos ollaan, tuomariksi! :)

GaneshaX

#2
Tulossa
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#3
Mä tahtoisin kovasti päästä sinne yrittämään meidän Ulpulle kolmatta PLH-sijoitusta että saataisiin sille se SHY VL...
Mutta Helsingissä kun asutaan, on täältä vähän hankala päästä Jyväskylään päin muuten kuin junalla. Ei kukaan pk-seudulta lähtevä ottaisi kyytiin mua ja paria harmitonta kääppäriä?  :roll:

Anonymous

#4
Tarttee kait sitä lähtee. :)

Sohvi

#5
Ollaan tulossa näillä näkymin  :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Scarlett

#6
Olen tulossa :)

jjenna

#7
Me kyllä ollaan tulossa, jotenkin!
Nythän menee vähän hankalamman puoleiseksi, kun jotkutratatiet on välillä Jämsä - Jyväskylä (?) joten junan lisäksi pitää mennä bussilla.. No, ei se varmaan niin hankalaa ole  xD
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Heli

#8
No ei mulla hamsuja kyllä ole, mutta ehkäpäs voisin tulla tekemään koearvostelun.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anzukka

#9
Tulen jos kimppakyyti löytyy ;) ja hamsuja mukaan muutama :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Marla

#10
Kolmen hamsun voimalla ajattelin lähteä. Bussilla pääsee ihan mukavasti Jykylään. :)

Pertti

#11
Mäki taidan olla tulossa.

Pitäneeki rupee lataa puhelimen akkuu.
Kyllä aina yhen voi ottaa!

jensku

#12
hmmmm, empäs viellä tiedä. tahtoisin tulla. täytyy kattoo ekana kyyti tilanne. :)

Missä päin Jyväskylää tää näyttely pidetään?
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

PiiaL

#13
Näillä näkymin täältäkin ollaan tulossa, avomies vaikuttaa suostuvaiselta kuskiksi :D Lähtijöitä vielä en ole päättänyt, ollaan täällä vielä ihan sekaisin edellisistä näyttelyistä.

Aya

#14
Näyttää et nyt mekin viimein päästään lähtemään näyttelyyn kun on nuin likellä ja kimppakyytikin alkaa oleen järjestettynä!