Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - HamsterSailor

^Agrimarketista mä joskus ostin semmosen 20kg paalin, oikeen hyvälaatusta mun mielestäni, ei edes pölynnyt kamalasti, jos marketin puruun vertaa, eikä hintakaan päätä huimannut, oisko kympin tienoilla ollut. Oli vaan aika tiukkaan pakattua, ni oli aavistuksen epäkäytännöllinen. Mut nyt olen taas marketeista raahannu niitä 3kg pussukoita ja niihin oon kyllästynyt, että taas varmaan hankin tommosen ison jossain vaiheessa :icon_smile:
4kg Rapunzelia ja ison heinäpesän.
Juomapullon. Just ku sain kaks ylimäärästä pulloa myytyä ni eikö sit yks ottanu ja haljennu...
Ite en tänne valitettavasti pääse, yksi hamsu kuiteskin on tulossa :icon_smile:
Kusti on jaloittelemassa, Lilli kaivelee pesässään, Samppa ja Hemppa nukkuvat.
Kylpyhiekkaa ja Rapunzelin Hamsterimixiä.
Eilen laitoin kahden hamsun ilmot menemään :)
Lilli ja Kusti nukkuvat, Samppa ja Hemppa ovat jaloitteluaitauksessa ja yrittävät sinnikkäästi juosta samassa juoksupyörässä eri suuntiin :D
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Talvikoita ei mutta cämpsyjä sitäkin enemmän  :D  Tarkoitus on nappaa mukaan kaikki "kodittomat" muksut joista vaan raaskin luopua  :lov

Minkä värisiä? Ei kai vaan mitään ihanaa mustaa tai mustaa täplikästä?
Lähetin eilen ne kuvat :)
Valaiskaa vähän tietämätöntä: eiks tää * tarkotan sertiä, mut mikä se + on?
Mä oon just sinä päivänä lähössä matkalle, mutta jos saisin kaksi hamsua jonkun mukaan ni sit ne pääsis :)
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Oon ihan epätoivonen Sampan ja Hempan kanssa, pojat on tuhteja ja löysiä, ja mikään ei tunnu auttavan... Ei kellään olisi mitään hyvää neuvoa, millä saisin poikia kiinteämmiksi? Auringonkukansiemenet ja pähkinät ovat olleet pannassa jo yli kuukauden, pilttejä tms. en syötä, lihaakin vain harvoin ja vähän, ja pojilla on iso syrkkikokonen juoksari, missä saavat purkaa juoksuintoaan. Nyt olen alkanut päästää poikia isoon 2m halkaisijaltaan olevaan virikkeitä pursuavaan aitaukseen päivittäin, ennen pari kertaa viikossa, ja ruoan olen vaihtanut lähes kokonaan Rapunzeliin.

Samppa on kiinteytynyt mukavasti, nyt on musta ihan ok. Mutta Hemppa. Tuntuu, ettei edistystä oo tapahtunu yhtään. Pojat saavat tismalleen samaa ruokaa, josta edelleen nypin kaikki rasvasimmat pois. Ja kun hommasin pojille juoksulautasen, molemmat oppivat käyttämään sitä heti. Mutta aitaukseen en voi kovin useasti poikia päästää, koska he heräävät vasta vasta n. klo 23-24, jolloin olen jo arkisin nukkumassa. Aitauksessa Hemppa viilettää lähes aina terhakkaasti, erityisesti isossa juoksarissa. Ehkä mun pitäis laittaa se iso juoksari poikien dunaan ja kattoa, tapahtuuko edistystä, jos Hemppa tykkäis kirmailla siinä enemmän...
Sain äsken loppuun hamsujen joulusiivouksen, nyt oon tyytyväinen, ku kaikkien asumukset on kivat ja siistit :)
Juoksulautanen ja ruokaa.