• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Janika S.

Minä arvostelen lemmikkikääpiöt. Näinollen en voi sitten kuitenkaan sihteeröidä Nindeä.
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Viivi

Halusin sihteeröidä lasten lemmikit (ja lemmikkikääpiöt jos sama tuomari), joten en ole sitten Janikan sihteeri.

Tinjau

Näköjään meille tulee lasten lemmikit :) Vaihtelua ,kiva  :icon_cheesygrin:

viiru

Hollantilaisille tuomarivieraillemme pitäisi löytää englanninkielentaitoiset ja suomalaisen näyttelykäytäntömme tuntevat sihteerit. Ulkomaalaiselle tuomarille sihteeröinti on ehkä antoisinta puuhaa ikinä, suosittelen lämpimästi kaikille kasvattajille ja tosi-harrastajille!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sazki

Lainaus käyttäjältä: viiru - 21.04.13 - klo:13:21
Hollantilaisille tuomarivieraillemme pitäisi löytää englanninkielentaitoiset ja suomalaisen näyttelykäytäntömme tuntevat sihteerit. Ulkomaalaiselle tuomarille sihteeröinti on ehkä antoisinta puuhaa ikinä, suosittelen lämpimästi kaikille kasvattajille ja tosi-harrastajille!

Arrkh, ainoa näyttely johon en tänävuonna pääse... Olis kyllä kiinnostanu  :prll:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

jensku

Sellasta kyselisin, että onko noi näyttelymaksun viitenumerot yms. oikeen? kun olin juuri yrittämssä maksaa tuota näyttelymaksua niin herjaa että tiedot ovat virheellisiä.  :c8: kopioin kutsusta tilin ja viite numeron suoraan etten ite mennyt numeroita näpäilees.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

-Titiuu-

^ Mulla ainakin toimi samoin metodein OP:lla.  :yes:
Jotkut pankit herjaa, jos tilinumeroa/viitettä liitettäessä jää tyhjiä välilyöntejä numerosarjan eteen tai jälkeen... :icon_e_geek:

jensku

^ Joo kitti hei kun kerroit. Itte kans maksoin OP puolelta. Ihmeelistä kun herjaa tuolleen. :icon_rolleyes:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ninde

Kakkostietä jos joku olisi ajelemassa, niin täältä voisi tuomari tyrkyttäytyä kyytiin joko Humppilasta tai Forssasta (tai Loimaan kauttakin saa koukata!).  :yes:

Viivi

Tai pitäkää minut vain siinä lemmikkikääpiöiden sihteerinä  :yes:

dominica77

Kuka asuu Jyväskylässä ja menee näyttelyyn? Mulla on yks musta kilpikonna kun halua kuljetus Vantaalle. :icon_smile:
Syrian hamsters 4 ever.

dominica77

Syrian hamsters 4 ever.

Tinjau

Noni pian enää 2 viikkoa   :sydan: ensviikolla voi sanoa että ensviikolla Vantaa  :loov:

CaroR

Mä voin sitten joskus taas reippaana sihteeröidä noita ulkomaalaisia mutta mulla on niin monta vuotta viime näyttelystä, että pitää eka katsoa vähän yleistä käytäntöä läpi nykyään =)
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Valeriana

Taas jää näyttelyilmojen lähettäminen viimeiseen päivään, vaikka kuinka yrittäisin tapani parantaa :icon_redface:
Tuli vähän ongelmia senkin suhteen, kun sähköisen ilmokaavakkeen avattuani huomasin siellä lukevan, että toimii kaikilla muilla selaimilla, paitsi internet explorerilla.??? Täällä kirjaston ja muillakin yleisillä koneilla kun ei ole muuta kuin IE! Miten siis toimin? Laitanko ilmot paperiversiona tulemaan? Ennen olen kyllä kirjaston koneella ilmot sähköisesti lähettänyt, mutta en ole ainakaan huomannut ennen tuota rajoitusta selaimen suhteen. Perille on tulleet, mutta ongelmia on ollut hamsterien värien ilmoittamisessa, viimeksi meni vääriin luokkiin luettelossa.

Ja yllättäviä ongelmia tuli myös matkustamisen suhteen: koska näyttely on pitkästä aikaa sunnuntaipäivänä lauantain sijaan, niin en osannut ottaa huomioon, ettei edes täältä Suomen vilkkaimmalta (?) risteysasemalta noin vaan päästäkään edes Hesan suuntaa. Eka mahd. juna on Tikkurilassa 10.05.!