• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#420
Mä vastaan kanssa jokaiseen sähköpostiin, jotka vaan huomaan.   :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Maiju*

#421
Lainaus käyttäjältä: "Hamsterlover^"Onko kaikki hamsterikasvattajat sellaisia mitkä ei vastaa sähköpostiin? kun mä oon lähettänny mun äitin kaa s-postia jo kahdelle talvikko kasvattajalle eikä vastata.. toiselle lähetettiin jo yli viikko sitten postia... on vähän inhottavaa kun ei vastata  :(
Minä taidan olla toinen, ja kyse on ihan puhtaasti siitä että töiden ja tälläisen eläinlauman ohella aika ei riitä aina koneella istumiseen. Mutta menenpä nyt vastaamaan.
Toistaiseksi kuitenkin ei ole poikasia vieläkään, sillä parit eivät ole vielä lisääntyneet.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

AnsaLucia

#422
Minäkin toki pyrin vastaamaan kyselyihin oman vapaa-aikani puitteissa, mutta koska työni puolesta reissaan jonkin verran ja työaikanikin voi vaihdella melkoisesti, vapaa-aikani on ajoittain melko kortilla. Tällöin etusijalle tulevat ensimmäisenä oma perhe, koirat, varsin aikaa vievät koiraharrasteet sekä tietysti hamsujen hoito.
Samoin tietysti nyt kesäaikana lomareissut ja muu lomailu vievät oman osansa.

Eli jos olen jollekin jättänyt vastaamatta -kohtuuajassa-, eikun uutta viestiä tulemaan. Tosin, toivon / edellytän että kysely on edes hiukan asiallinen..."onko hamstereita" ilman kysyjän nimeä, jää kyllä varmasti vastaamatta...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Juulia

#423
Aapo (Rubeus Hagrid) 2v 8kk! :sydan
Aww ja saadaan pikkuneiti kotiin!
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

MortimerRiddle

#424
Täällähän on ihan uuden näköistä  :p

Vähän haikea olo kun kummatkin omista hamsuista ovat jo yli vuoden ikäisiä. Niin nopeasti niiden aika menee! Timppa on kyllä uskomaton jässikkä. Kunnon kultapoju.  :sydan
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

lentsu

#425
Mä vastaan aina maileihin. Jos viipyy, olen matkoilla tms. usein kyllä jotain lyhyesti yritän puhelimenkin kautta vastailla, mutta ulkomailta en (tosin mä en todellakaan usein ole ulkomailla.  XD ). Ihan niin nopeaan palveluun ei kukaan pysty, että aina vastaisi samana päivänä.

-Marylin-

#426
Lainaus käyttäjältä: "MortimerRiddle"Täällähän on ihan uuden näköistä  :p

Vähän haikea olo kun kummatkin omista hamsuista ovat jo yli vuoden ikäisiä. Niin nopeasti niiden aika menee! Timppa on kyllä uskomaton jässikkä. Kunnon kultapoju.  :sydan

En ole pitkään aikaan täällä käynyt ja huomasin kanssa että ihan uuden näköistä on.
Mutta kivalta näyttää  :)

Oma Carlos talvikko on jo 1v ja 9kk plus risat päälle. Ja tuntuu että juuri mä sen vasta hankin. Mutta on se muuttunutkin, ihan vanhuksen näkönen ja nukkuu aika paljon. Aina välillä tulee paniikki kun sitä ei illalla näy että onkohan se enää elossa... Kummasti tuohonkin pikku öttiäiseen on kiintynyt.  ;)
Huoneessani asustaa Carlos talvikko,adhd tapaus <3

Mrk

#427
Kannattaa laittaa uutta sähköpostia jos vastausta ei kuulu. Mulle käy aika usein niin, että jos en heti vastaa niin se sitten unohtuu kokonaan. Tai kuvittelee vastanneensa, mutta kun etsii lähetetyistä sitä mailia, niin kummasti ei löydäkään mitään. :D

Meidän Pinni syrkki oli niin hauska viikonloppuna. Juoksuttelin sitä meidän makkarissa, jonka piti olla idioottivarma piilojen suhteen, mutta Pinni oli löytänyt vaatekaappien sivusta reiän, joka oli kaapin oven takana piilossa korkeammalla. Sinne vaatekaappien alle se sitten jumittui, eikä auttanut muu kuin odotella yöhön, että lähtee etsimään ruokaa. Sain sen lopulta joskus kolmen aikaan yöllä kiinni ja vein takaisin terraansa. Seuraavana iltana löysin Pinnin terraariostaan molemmat poskipussit ihan täynnä ruokaa ja silmät katsoivat kysyvästi: joko mennään?! Se oli siis odottamassa pääsevänsä samalle reissulle, ja nyt oli valmistautunut oikein pakkaamalla matkalaukut täyteen evästä. xD

Ken_G

#428
Pikkupojat Juhannusheinä ja Nummisuutari varttuvat hyvää vauhtia ja kasvattavat jo laahusta  :)  Ja eilen kotiutui pikkuneiti Beladora, joka laittoi heti dunan sisustuksen hyrskyn-myrskyn  :D  Lisääkin syrkkivekaroita tulossa piakkoin.

HamsterSailor

#429
Tänään tuli Poskari, kivan olonen oli, kun nopeasti selailin :)

Jinny

#430
No kylläpäs nyt potkii vastaan :|

Sain tänään vasta kirjoiteltua myynti-ilmoituksen noista rakkaista karvakorvistani. Mietin pitkään, olisinko keksinyt jotain muuta keinoa, mutta ei, kyllä niiden nyt taitaa olla parempi muuttaa uusiin koteihin.

Nyt sitten illalla nuo robot heräilivät, ja taitaapa olla niin, että niistä toinen ei kyllä enää elä riittävän kauaa päästäkseen sinne uuteen kotiin. En tiedä mikä siihen on iskenyt, mutta se on yhdessä päivässä muuttunut reippaasta ja iloisesta popottimesta paikallaan kyyhöttäväksi ja huojuvaksi ressukaksi :( Nyt sitten yritän järjestää sille lopetusta jo huomiselle, mikäli se ei ehdi yön aikana jo itsekseen nukkua pois.

Luopuminen tavalla tai toisella on kyllä tän hamsteriharrastuksen inhottavimpia puolia.

Anonymous

#431
^Miksi luovut?

Jinny

#432
^ Siitä on täällä jokunen sivu taakse päin ollut puhettakin, mutta muutto tulossa, ja niin onnettoman pieneen asuntoon, ettei sinne mitenkään päin mahdu hamstereita. Tyhmänä en ajatellut sitä aiemmin, kun vasta sitten, kun oli jo nimet paperissa... Ja nyt olen asunnon pohjakuvaa väännellyt ja käännellyt tässä pari viikkoa, mutta pakko se on myöntää, ettei sinne vaan mahdu :| Siksi.

MortimerRiddle

#433
Sietämätön talvikkokuume. Miten tässä nyt kestää? Onneksi Timppa on vielä niin pirteä ja Peetu kanssa, että niiden kanssa puuhastelulla pystyy vähän torjumaan tuota kuumetta. Mutta silti -! Miksi niin ihania kuviakin pitää olla olemassa?  :P
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Maiju*

#434
Kauhea järkkäily meneillään, olohuoneessa asuvat syrkit olisi tarkoitus mahduttaa mun pienen pieneen eläinhuoneeseen muiden hamstereiden ja hiirten sekaan.
Ensimmäiset 3 häkkiä meni suht vaivatta, viimeinen vaatiikin jo sitten pientä tyhjennystä.  :mrgreen:
Tuli meinaan muutossa silloin sysättyä eläinhuoneen alimmalle hyllylle pari laatikkoa, tyhjä terra yms. jotka nyt pitäis sitten kiikuttaa varastoon viemästä tilaa.  :oops:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla