• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

mirauh

#480
Mun mielestä näyttää tosi hyvältä, eihän noissa dunissa ole mitään vikaa! :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

#481

Eve87

#482
Mä en malta odottaa et näen ton Veeran hamsulan valmiina  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

#483
^ En mäkään  :D
Muutto on sunnuntaina, aavistelen etten jaksa keskittyä omien tavaroitteni purkamiseen juurikaan ennen kuin saan tuon kuosiin.

lentsu

#484
Onneksi olkoon Vevve uusista tiloista! Nyt sun kasvatusprojektit lähtee lapasesta!  :D

Saana

#485
Mäkin jo melkein aloin suunnitella tuota Vevven uutta hamsulaa kun näin kämpän pohjapiirustuksen. Aivan mieletöntä! Nyt oon kyllä niiiiiiin kateellinen!

Vevve

#486
Tilannekatsaus: hamsula on järjestetty ja muuten valmiina, mutta hamsut asumuksineen puuttuvat!  <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> Ne jäivät sunnuntain muuttokuormasta kun ei mahtuneet kyytiin, mutta toivon mukaan huomenna saisin uudelleen autokyydin jotta asukkaat pääsevät hamsulaansa.

Maiju*

#487
Veeran hamsula näyttää hirmusti samalta kuin meikäläisen, mun on vaan varmaan kolme kertaa pienempi.  :teipit
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Minnaw

#488
Meillä on tällä hetkellä tämän näköistä.



Kuva vain ei kerro valitettavasti koko totuutta, kun syrkkihäkki puuttuu kokonaan kuvasta ja hamsumäärä (toivottavasti) nyt lisääntyy reilusti kun nuo campbellit saisivat jälkikasvua. Eli toinen hyllykkö tulee todennäköisesti kohta käyttöön.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Vevve

#489
^Tosi järjestelmällistä, nättiä kun boxit on samaa sävyä.

Ikävä pitää kavereita jännityksessä, joten tässä kuva tupaten täyteen ahdetusta uudesta hamsulasta..  :D

Mrk

#490
Pääseeköhän noihin antonius laatikoihin valoa tarpeeksi? Näyttää aika pimeiltä kuvan perusteella. Tuli vaan mieleen, että voi olla vähän nihkeetä saada kääpiöitä lisääntymään jos valoa ei ole tarpeeksi.

Vevve

#491
Niistä kuultaa valo läpi, ja mulla on suunnitteilla hiukan parempi valaistus tuonne. Olen sijoittanut pariskunnat asumaan ylimpiin lootiin joihin tulee eniten valoa.

Sintturainen

#492
^Minkä kokoisia on nuo isommat antoniukset? Voishan noihin varmaan modata verkon tuohon etuseinäänkin....

metsku

#493
Siis onko noissa kaikissa pienissäkin laatikoissa joku? Minkä kokoisia nuo laatikot on?

Muoks, googlettelin ja onko niin, että tuo iso on kutakuinkin minidunan kokoinen ja tuo pieni on puolet matalampi eli vain 16cm korkea? Eikö se ole jo alle lain sallimien minimimittojen?

Sintturainen

#494
No eihän ne flätit ole juuri sitä korkeampia ja pidetäänhän niissäkin kääppäreitä.
Siis tuo L-koko -> http://www.netpetshop.co.uk/p-31140-fer ... arium.aspx