PiNan Ystävänpäivänäyttely, 26.2.2011, Tampere

Aloittaja Marla, 22.12.10 - klo:02:23

Saana

Ikävä kyllä viimeinen ilmopäivä meni jo. Mailaa asiasta Johannalle kuitenkin nimittäin eläinmäärät ovat kovin piskuiset ja mun mielestä hamsuja mahtuisi vielä lisää. Mutta minä en tee asiasta yksin päätöstä.

Syrkit 23kpl
Kääpiöt 7kpl

spellcaster

^ Onpa vähän ilmottautuneita  :shock:  Tulee tiukka kilpailu  :D

mirauh

Höh, hirmu vähän ilmottautuneita, mä kun kuvittelin pääseväni kattomaan useita kymmeniä hamsuttimia :(
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

Lahjoituspalkinnot meille ystävällisesti lahjoittavat:

Onnen Lemmikit, Tampere

Linnainmaan Faunatar, Tampere

Turtolan Faunatar, Tampere

Ajattelin myös itse taas väkerrellä jotain pikkupussukoita. Kaikki lahjoituspalkinnot ovat erittäin tervetulleita! :)

Tupuliina

Mua kaduttaa jo nyt että ilmoitin meidän jätkän mukaan. Se on jo sellainen harvahapsinen pappa, että se nauretaan pihalle  :lol:

Eevi

*viesti poistettu*
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Jinny

Höpsis Tupuliina, eikä naureta! Toi mun junnu sen sijaan ehkä nauretaan, se on jotenkin nyt niin epäsopusuhtainen ihmeellinen puikula ja aloittelee ilmeisesti just karvanvaihtoakin, tosi edustava tyyppi siis :mrgreen:

Mites nuo ilmoittautuneiden määrät, tietääkö Saana tuli jälki-ilmoja?

Ulla

Tämä lauantain näyttely on tosiaan eka hamsunäyttely mulle elikkä mitä pitää tehdä kun saavun paikan päälle? :D Luulin että "vuoronumerot" tulevat postissa mutta ilmeisesti ne saadaan vasta näyttelypaikalla? Ja kestääkö näyttely todella viiteen vaikka hamsuja on vain 23kpl? :)
Tahvo, pk kyyhkynharmaa syyrialainen uros s. 6.12.2010 ?
RIP Ulla, creme vn syyrialainen naaras 12.8.2010-23.1.2011

Tupuliina

^ Näyttelyssä on myös muita eläimiä kuten esimerkiksi rottia ja marsuja. Hamsujen kohdalla tuskin menee kovin kauan joten väki luultavasti karkaa paikalta ennen viittä  ;)

Mun poitsu on jo sellainen laiheliinikin, että se varmaan näyttää siltä kuin ei saisi ruokaa. Siihen ynnättynä tuo "pappaturkki" niin hyvin menee..  :D

-Pet-hamsterit: 30kpl.
-Pet-marsut: 29kpl.
-Pet-perpallidukset: 3kpl.
-Pet-gerbiilit: 1kpl.
-Pet-rotat: 72kpl.
-UML-rotat: 108kpl.

Hamstereiden osalta näyttely tuskin kestää viiteen. Otimme hallituksen kanssa tavoitteeksi, että neljältä olisivat kaikki luokat ohi. Saa nähdä onnistuuko porukka siinä. Niinalla on tosiaan vain 30 eläintä tuomaroitavana nyt ja voi olla että saadaan oikein tarkka syyni lemmikeillemme ja mahdollisesti paljon täytettä paperille. :)

Kun saavut näyttelyyn paikalle niin marssi infoon ja kerro nimesi niin infotäti antaa numerolaput, jotka kiinnität boxiin. Kannattaa ottaa oma teippi mukaan!

Sintturainen

Eikö Tamperelaisilla ole gerbiileitä  :shock:  Vai mitäs johtuu gerbujen kato? Sori ot, mutta pisti silmään...

Niina-03

Taitaa olla lahjoituksia saman verran kuin hamsujakin, mullakin olisi nimittäin tuunattuja ruusukkeita :D

PEHMISLUOKKA? Kai tämä järjestetään? Onko tästä infottu yhtään? Se oli minun mielestäni hieno juttu Hyvinkäällä :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

Erikoispalkintoja voi jakaa vaikka kaikille! :D

Pehmisluokkaa ei ole tässä näyttelyssä, mutta voisin ottaa asian puheeksi Pinalaisten kanssa, jotta saataisiin sellainen seuraavaan näyttelyyn!

Jälkkäreitä ei tähän näyttelyyn oteta, koska tila on niin minimaalinen.

Tupuliina

Lainaus käyttäjältä: "Annina"-Pet-rotat: 72kpl.

Nonni siinä meni meidän huiskuhännillä vikatkin mahikset päästä sijoituksille xD

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Toivottavasti tulis vielä jälki-ilmoja, tuo 30kpl kuulostaa aika pieneltä :) ja jos Sirpan käsi kestää niin tarinoin vaikka mitä.

Voi voi, sen viime kevään PetExpon sadan hamsterin jälkeen ei mikään enää tunnu missään  :D