• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely, 26.2.2011, Tampere

Aloittaja Marla, 22.12.10 - klo:02:23

« edellinen - seuraava »

Saana

#45
Tottakai kaikki näyttelykuntoiset hamsut mukaan! :)

jjenna

#46
Siis hei apua, tänään on vissii vika ilmopäivä?
Pitkäiskö mun ryhtyy vallan hurjaks ja ilmottaa toi kine minkä Miuku mulle lykkäs lauantaina? Mä kyl luulin et mun näytelmät ois jo näytelty..  :oops:
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Saana

#47
^Jooo! Mitää oo näytelty vielä lähimainkaa. xD

Jinny

#48
Voiskos joku auttaa typerää maalaistolloa paikallisbussien kanssa? Jos tulen junalla, joka on Tampereella 8:52, niin mistä ja mihin aikaan mun kannattaa hypätä bussiin, ja mihin bussiin, jos haluan päästä perille ajoissa? :D

Meinaa ihan vähän jopa jännittää, kun on pikkunaperon ensimmäinen näyttely kyseessä.

Marla

#49
^ Stockmannin edestä kulkee bussi nro. 13 kello 8:56 (kiertää Tuohikorventien kautta) sekä 9:29 seuraava, joka menee vähäsen kauempaa näyttelypaikasta. Aiempi bussi on perillä n. 9:23, myöhempi n. 9:58.
Mulla itse on tarkoituksena hypätä tuohon 8:56 bussiin Epilästä, koska myöhemmällä ei oikein enää ehdi.


Tuon myytäväksi puolivuotiaan pk normaali -syrkkityttösen, joka etsiskelee lemmikkikotia. :) Näin infona, jos jotakuta kiinnostaa.

Saana

#50
Mun kyytiin mahtuisi juna-asemalta vielä 1 ihminen.

Jinny

#51
Jaa, no noi bussit on kyllä sitten vähän huonoja, kun VR:n tuskin voi luottaa että se on tasan 8:52 perillä. Mahduttaisiinko me Mustin kanssa Anninan kyytiin?

karov

#52
Tulossa olen yhden hamsterin kanssa, joskin jo perjantaina Tampereelle ja sieltä sit aamul näyttelypaikalle :) Aattelin tällä tavoin selviäväni helpoimmalla kun voin rauhassa sompailla itseni Tampereelle julkisilla... :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Saana

#53
Jinny, kyllä :) Kyydissä tulee myös marsutuomari, Eevi ja mahdollisesti Eevin kaveri.

Kivaa, että Karokin tulee! :sydan

wiidii

#54
Mekin tullaan Maukun kaa! Tosin ihan vaan myymään paria hamsunpoikasta.  :D Sopivasti hiihtoloma + ollaan Tampereella.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

yennni-

#55
sain meidätkin ilmoitettua sitten tuonne eilen :) ja tuosta wiidiin hamsuvauvojen myynnistä tuli mieleen että toivottavasti jollain olis kääpiövauvoja myynnis niin jos lähtis sitten mukaan semmoinen :mrgreen:
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

karov

#56
-Pet-hamstereiden assistentti

jos on vielä vapaana paikka ni mä voin :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

spellcaster

#57
Hitsin hitsin hitsi! Mulla jääty auto eilisen aikana ja en saa sitä enää käyntiin. Jos en saa sitä viikonlopun aikana lämmityspiuhalla käyntiin niin en todennäkösesti saa koko ens viikkoon. Sitten jää tääkin näyttely käymättä kun en pääse kulkemaan  :(

Saana

#58
Karo, Eevi kerkes edellisellä sivulla varaamaan. Mutta muita pestejä olis vielä tarjolla. Lukiolaiselle sopisi erinomaisesti englannin taidon kartuttamiseen eräät näistä hommista! ;) Gerbiileitä tuskin on montaa eli sihteeri varmaan myös assaroi. Ja rotat o samalla tavalla ku hamsutkin.

UML-rottien sihteeri (2). Edellytetään sujuvaa englanninkielen taitoa.
Pet-rottien sihteeri
Pet-hiirten assistentti
Pet-gerbiileiden sihteeri ja assistentti

stoude

#59
Pikkaisen syö miestä  :x kun piti olla reisussa tuolloin ja kaikki peruttiin ja nyt sitten tulikin ilmotus että sori kulta väärä päivä mennään vasta viikon päästä.... olis ollut niin kiva liittyä joukkoon mut mut....... se nyt jää  :(  vai vielä voi osallistua?