Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Mezera

Uutta juoksupyörää vailla olisi toinen hamsteri ja virikkeitä nyt ei koskaan voi olla liikaa
2 talvikkoa, kadehdin kyllä kaikkia joilla hamstereita on vaikka muille jaettavaksi!
Dakota syö ja Noel juoksee pitkin dunaa, vaikka juoksupyöräkin ois käytössä.
Dakotan kanssa agilityä yritin, mutta tämäpä menikin esteiden alta tai kiersi ne.  xD
Noel ja Dakota nimillä ei mitenkään erikoista tarinaa ole. Kauan olin pitänyt molemmista nimistä ja päättänytkin joskus, että jos lemmikin saan, niin siitä tulee joko Noel tai Dakota, eikä selailtuani eri maiden nimipäivä kalentereja löytynyt parempiakaan. Siitä nimet sitten tulivat. 8)
Eräillä tutuillamme oli hamstereita, päätin siis itsekkin etsiä tietoa netistä näistä karvapalleroista, jos vaikka voisinkin sellaisen lemmikin haluta. No, kiertelin ja kaartelin ympäri nettiä lukien hamstereista, ja todellakin, ne vaikuttivat oikein ihanilta.  :) Sitten päätin, että minähän saan hamsterin, ja nyt sitten itselläni on kaksi roboa<3

Tässä oli todella "mielenkiintoinen" tarinani.
Metelöiväthän ne kyllä, muttei se oikein haittaa. Tosin, jos herään yöllä jostain syystä, niin ei uni oikein enää meinaa tulla, kun kuuntelee hamsujen mekkalaa.  :grin