• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Osaako hamsusi mennä tikapuita pitkin??

Aloittaja ?lyllertäjä?, 28.07.07 - klo:17:57

« edellinen - seuraava »

?lyllertäjä?

Eli otsikko kertookin aikas paljon :)  
Meillä ensin mentiin askelmien välistä mutta myöhemmin jugurttinappien avulla opittiit menemään oikein :grin

?Lyllerö?

#1
Ömm.. Jaa, enpäs ole viekä kokeillut.. Koska yks tyyppi rikko mun tikkaat :(  :(
[size=85]


Vkh tv, Lyllerö 18.11.06 --->


[/size]

Reetta^

#2
Mun hamsu osaa mennä tikkaista, kun sillä oli ennen sellainen häkki jossa oli monta kerrosta ja erilaisia tikkaita.  :)  Tietenkin aluks se oli vähän vaikeeta mut kyl se sitten myöhemmin oppi.  :)  :sydan

Minnie.

#3
Ensimmäinen hamsuni ei osannut, mutta kyllä se sen lopulta tajusi. ^^

salmiakki

#4
Meillä osaa :D

mantsikka:>

#5
Toinen hamstereistani osaa ja toinen ei, kun on sen verran kömpelö.

anskuu

#6
Eipäs meillä vielä sellaisia ole. Mutta uskon että osaisi, on se niin kova kiipeemään  xD

Tatu

#7
Ellu on todella taitava kiipeilijä eikä tikapuut ole sille mikään ongelma!

Nilla

#8
Juuri eilen näin ekaa kertaa kun hamsuni Omppu kiipesi tikkaita pitkin tasolle!  :)  Ensin autoin sitä sinne, mutta sitten se meni illalla itsekin  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

mona

#9
Mun hamsteri oppi eilen menemään semmosia omatekemiä puu tikkaita :lov

fonzie

#10
Mun talvikko oppi nopeasti kiipeemään tikkaita pitkin. Se oli aina innoissaan kun pääsi terraariosta pois vapaana juoksentelemaan, mutta sitä varten sen piti aina kiivetä tikkaat ylös ja tulla mun kämmenelle. Sen se oppi ja kiipesi aina innoissaan!  :lol:

Vilma

#11
Väinö osaa mennä tikapuut ylös. Ronjaa ei pahemmin kuntoilu kiinnosta ja Venlalla ei ole ollenkaan häkissään tikapuita.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Mia

#12
Mun hamsteri oppi heti kiipeilemään tikkaissa, kun mun isäpuoli rakenteli sille itse tikkaat. Alussa opetin sitä niin että laitoin tikkaiden päätyyn pienen herkun, jotta se saisi pienen palkkion kiivettyään sinne. Nyt se kuitenkin kiipeilee innoissaan ilman herkkujakin.  xD
Mei ?
Dille ?

minttunen

#13
Nokkonen osaa mennä. Edesmenneistä hamsuista Myyräni osasi, Siiseli taas ei tikkaita käyttänyt.

[size=85]Tahmatassu <3 R.I.P. Myyrä, Siiseli ja Nokkonen[/size]
[size=85]mukana menossa mäyris-tyttö Pipsa ja poikansa Pessi[/size]

niiranen

#14
Hienosti osaa tuo Niilo tikkaita kiivetä, heti tajusi homman juonen kun ne hankittiin ja lähti innoissaan valloittamaan niitä! :)