• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsun synttärit!

Aloittaja Pimu96, 28.10.07 - klo:15:33

« edellinen - seuraava »

Käppänä

#75
Meillä ei hamsun synttärit ole sen kummemmat,tosin joskus saatan huvikseni onnittelulaulun laulaa ja parille hamsulle olen jotain namuja ostellut,kun ovat vuoden täyttäneet,kun Penni(in memorian) täytti 1w,eikä ollu omaa rahaa,ni ku oltiin autolla eläinkaupan lähellä ja äiti katto jtn. ulkona,ni pölläsin sen lompsasta rahaa ja hyppäsin ulos autosta. Sit viskasin rahan maahan ja hihkaisin,että äiti,kato mitä mä löysin ja ostin sillä hamsulleni jonkun namin  xD
Lulu 06.10.2007 - 06.09.2009
Delfoin Raafael "Vilppu" 11.03.2008 - 15.10.2009

MISS U <3

-karo\\

#76
Meillä Aamu täytti vuoden juuri viime lauantaina, jolloin se oli näyttelyssä. Kotona sai ihan normaalisti tuoreruokaa ja näin. Ei oikein jaksanut panostaan mihinkään synttäreiden juhlimiseen.   :roll:
koiruus ja syyrialainen ?

Sohvi

#77
Lainaus käyttäjältä: "jensku"Taavini täyttää 28.11. 1v eli ensikuussa. :sydan  mitähän kivaa Taaville keksis ainakin kakun teen. :)

haluisitkos laittaa sen kakun ohjeen ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Tawu

#78
Jensku: Joo muutes, laitappa se kakunohje tai linkki jollekkin sivulle. Meitin possu on niin nirso, että kakku varmaan pilaantua ehtisi, mutta kuitenkin seuraaville hamsuille vois maistuukkin.  :P
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Vallu431

#79
Vallu täyttää huhtikuun 10 päivä 2 vuotta..... :cry: Onhan se mukavaa että vallukin saa synttärit mutta ainahan se vanhenee ja sit loppu lähestyyy.............. :cry:


valdemart(vallu) on mun toinen hamsu entinen hamsterini oli sepe





sepeä ikuisesti kaivaten(sepe on haudattu  meiän kukkapenkkiin)

edit. Hymiöitä vähennetty. -Heli
_________________________________________________
Muistoissamme Sepe Hamsteri,
Vallu Hamsteri

Tawu

#80
Siinähän tuo meni 1 vuosi. On muutaman kuukauden päässä joulusta, niin jätimme viimeksi isommat lahjat joululle. Jyvätikkuja ja hammasharjoja (puruleluja joita rakastaa) sai.  :)

Neiti siis tänävuonna 1.10 täyttää 2 vuotta.

Sitä ehkä suuremmin juhlimme, onhan se jo mukava ikä.
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Essi

#81
Meiän Vili ei ees ehtiny puolta vuotta täyttää  :cry:   Kuoli tänää.. syy ei oo tiedos

jennu

#82
^Otan osaa.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Minski

#83
Lellihamsuni Roderick Rokkitähti* ja siskonsa KJV08 Tajinda Taikatähti+ täyttivät viime lauantaina 1 vuotta :lov

Tässä poikuekuvassa he ovat 10 päivää vanhoja ja kuten huomaatte Roderickilla on jo mahtavat vatsalihakset noin nuorena :D



Synttärilahjaksi ei nyt mitään kakkuja tullut, olen niin laiska väkertämään semmoisia, mutta molemmat saivat kupilliset kinkkunkasvis-pilttiä ja sylittelyä :) Roderick toivottavasti saa myöhästyneeksi synttärilahjaksi sen ison terraarion, kunhan löydän sopivan ison ja sopivan mallisen, Tajindahan sai jo etukäteissynttärilahjaksi sen ison häkin :)

Onnea myös heidän siskoilleen Idalmiina Iltatähdelle (kuvassa ylimpänä) ja Oderica Onnentähdelle (kuvassa vasemmalla) :)
Hamsteriton tätä nykyä

Lukas:-)

#84
Emily talvikkoni täyttää loka kuussa 1W.Ajattelin tehdä jauhe liha kermaviili hedelmä vihanneskakun

NipsuMakkara

#85
Pari kuukautta niin Nipsu täyttää jo vuoden. :sydan  Aika menee nopeesti. Mango täyttääkin sitten elokuussa 2vuotta.  :)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Sakata

#86
Mun hamsun synttärit on 29.5. ja täyttää 1v.

Hauskasti minun ja hamsuni synttärit kun minun synttärit on 25.9. ja hamsun siis 29.5.
Usein kun synttäriä kysytään niin menen sekaisin näissä kahdessa.  xD

Siruna

#87
Mun hamsteri täyttää ens kuussa 2 vuotta. Toivottavasti elää sinne asti koska vanhuuden merkkejä on jo näkyvissä  :cry:

Käppänä

#88
Okei,musta on tosi kiva hössöttää hamsujen kaa kaikkii maailman synttärijuttuja,mut toisaalta tulee taas mieleen,että ei nekään sit kauaa elä enää.. :roll:

Nomutta,synttäreinä tätä nykyä teen jonkun kakun tai muun herkun,saa ylimääräistä huomiota,ja tietty häkinsiivouksen yhteydessä joku uus virike(taino joku mun kätköistä löytämä,eikä oo välttis ollu viel kyseisel hamsul) ja tietty lisää vuosia  xD  

Lulu 6.10 2v
Vilppu 11.3 1v <3
Lulu 06.10.2007 - 06.09.2009
Delfoin Raafael "Vilppu" 11.03.2008 - 15.10.2009

MISS U <3

Minski

#89
Meillä seuraava synttärisankari on SHY VL Nathaniel Nallekarhu; 2 vuotta tulee täyteen kymmenen päivän kuluttua. Pappa on toki vanhan näköinen, mutta ei voisi pirteämpää ja eloisampaa hamsua olla :) Nathaniel on kyllä vähän vanhuudenhöppänä ilmeisesti, kun nykyisin se nukkuu vessakipossa ja käyttää pesämökkiä vessana :D
Hamsteriton tätä nykyä