Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nemesia

Tässä ketjussa on hyvin perusteltu hyviä ja huonoja kauppoja.
Olisi mielenkiintoista eläinalan-yrittäjänä kuulla mitä te toivoisitte sitten hyvän eläinkaupan valikoimaan kuuluvan?
Tietenkin monipuolista valikoimaa, hyvät hinnat ja ammattitaitoinen mukava henkilökunta ;) Mutta saisiko vielä tarkempia perusteluita?
Heippa. Olisko porukalla kiinnostusta tulla pitämään hamsteripäivää Tampereelle Linnainmaalle ja Hämeenlinnan Faunatariin? Linnainmaalla onkin jo muutaman kerran ollut onnistuneet teemapäivät, Hämeenlinnassa ei ole kertaakaan uuden Faunataren aikoihin olla. Vaikka kiinnostusta lajiin täällä asiakkailta löytyy.
Ilmotelkaahan jos onnistuisi tässä kevään kesän aikana. :)
Mun mielestä on väärin puhua eläinkauppahamstereista. Ymmärrän kyllä mitä ihmiset niillä tarkoittavat, mutta yhtälailla yksityiset "kasvattajat" myyvät poikasia, joiden suvuista ei tiedetä ja monet eläinkaupat pyrkivät myymään ihan sukutaulullisia hamstereita.
Mä ehkä luokittelisin enemmänkin hamsterit tukkuhamstereihin, kotimaisiin hamstereihin, joiden suvusta ei ole tarkkaa tietoa sekä sukutaulullisiin hamstereihin. Ja kaikkia näitä voi löytyä yhtälailla myös eläinkaupoista.
Kiitos Saanalle taas ihanista kuvista.  :lov
Ja mahdollisuudesta kasvattaa näin ihania lapsia!
Munkin on pakko kysästä, että mitä värejä olisi odotettavissa yhdistelmästä, jossa
e. kyyhkynharmaa pk (ee. cinnamon vn pk & ei. musta rex pk)
i. luonnonvalkoinen lk
Kiitos Annina kuvista.   :)