Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Saga

Gerbiiliyhdistys on päättänyt olla pitämättä messunäyttelyitä, sillä messujen hälinä stressaa liikaa eläimiä. Meillä on messuilla ainoastaan infopiste ja siinä näytillä muutama lauma, joita vaihtelemme päivän mittaan.

psta Satu Niukkanen  :)
OMG! Talviturkkinen karvapalloni, Enzo, oli Saijan Tuomarin suosikki lauantaina lemmikkiluokassa :huh Olin ihan järkyttynyt, kun seurasin sen arviointia, miten se reagoi ympärillä olevaan hulinaan, eikä se ollut ollenkaan oma itsensä. Enzo oli ensimmäistä kertaa näytillä. Se oli ihan lätty-liito-orava ja tihrusti silmät ristissä  :oops: Se ei koskaan vierasta vieraita ihmisiä ja on maailmaa-rakastava tyyppi. Tuumasin, ettei se voi voittaa mitään, hain boksin ja arvostelun kassiin, enkä tullut edes kuuntelemaan palkintojen jakoa.
Sunnuntaina en edes kehdannut tuoda ukkelia näytille ja ilmoitin sen poissaolevaksi  :|
Hmph... jopas olen nyt mokannut  :(
^ Kiitos tiedosta! Teen ohjeesi mukaan :)
Mitäs jos talvikolla on erittäin MUHKEA talviturkki, voiko siitä laittaa mainintaa sulkuihin väritietoihin, kun tekee näyttelyilmon lemmikkiluokkaan? Tiedän kyllä, mikä ötöni on väriltään, mutta enpä ole moista karvapalloa ennen nähnyt, vaikka talvikoitani on ennenkin ollut talviturkeissa. En halua, että se arvostellaan hybiridiksi tms.
Ihana talvikkopappa SHY VL Lucas täyttää tänään 2 vuotta  :lov Onnittelut Lucaksen siskolle, joka asuu edelleen Viirun luona  :)
Kiitokset näyttelynjärjestäjille mukavasta näyttelypäivästä ja Anninalle hienoista palkinnoista  :)

Tuomari Niinalle eilen jo sanoinkin, mutta sanotaan nyt vielä tässäkin ääneen, että pidän kovasti Niinan arvostelutyylistä. On mukavaa ja mielenkiintoista kuunnella arvosteluja ääneen. Päivä kuluu leppoisammin  :aplodit:

Talvikkoneitimme Siiri oli PLH 2, sai Kuman ja valmistui neljännestä näyttelystään Valiolemmikiksi  :lov
Kiitos näyttelyn järjestäjille!

SHY VL Lucas oli sijoittui Lemmikkiluokassa 4. ja oli Paras veteraani  :) Uskomatonta... Lucas on ollut jokaisessa näytsissään palkintosijoilla. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun onnistuin saamaan talvikon veteraanisarjaan. Nyt Lucas vetäytyy hyvin ansaitulle eläkkeelle  ;)
Siiri ei saanut ensimmäisestä näytsistään mitään. Neiti vinkui kuin kumilelu kynsiä tarkasteltaessa  :oops:

Kiitos Sadulle mukavasta seurasta. Päivä meni joutuisasti, kun oli juttuseuraa  :P
Hui kauheeta, onko niin korkea jälkkärihinta :shock: Olen yrittänyt sitä katsoa sieltä sun täältä, mutta en ole nähnyt hintaa missään... olen kai puusilmä  :pihalla: Ajattelin mielenkiinnosta katsoa, miten sunnuntaina menee ja minkälaisella poppoolla lähden mahdollisesti Pinan näytsiin  :roll:
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Kauklahden nuorisotilassa, osoite on Hansakallio 2, Espoo.

Julkisilla tulevien tiedoksi, paikka on ihan kauklahden juna-aseman vieressä :)
;)
Näyttelysäännöissä lukee näin:

Kuljetuslaatikon vaatimukset

Suosituskoot:
Syyrialaiset: L-koko* (tilavuus 6 litraa, koko 30 x 20 x 20,3)
Kääpiöhamsterit: M-koko* (tilavuus 2,5 litraa, koko 23,2 x 15,3 x 16,6 cm)
Suositellaan myös, että S-kokoisia* bokseja (tilavuus 1 litra, koko 18,2 x 11,5 x 14 cm) ei käytettäisi näyttelyissä kääpiöhamsterien kuljetukseen. Mikäli S-kokoa käytetään, maksimi eläinmäärä boksiin laitettavia kääpiöhamstereita on 1 kpl.

Syyrialaisilla sekä venäjänkääpiöhamsteri roborovskeilla S-koon boksi on kokonaan kielletty. Mikäli hamstereita tuodaan näiden suositusten vastaisesti, voidaan ne jättää arvostelematta.

*) Koot otettu Ferplastin Geo-malliston boksiko'oista, lisätietoa Internet-osoitteesta http://www.ferplast.com. Koska boksimallistoja on monia erilaisia, käsitetään koot noin-arvoina.

Olen tulossa  :) Viikonloppu meneekin jyrsimien näytseissä. 7.2. on gerbiilien näytsi Lempäälässä ja 8.2. hamsujen näytsi Espoossa  ;)
Minun pikkuinen Lucas oli lauantaina kääpiöhamstereiden lemmikkiluokan 5. Se sai hienot palkinnot ja valmistui samalla SHY:n valiolemmikiksi. Sunnuntaina Lucas oli kääpiöhamstereiden lemmikkiluokan 2. Loistavaa  :)
Onko kääpiöhamstereiden tuomarista tietoa?
Vaappu oli näköjään koearvostelun kohteena :lov
No hitsi, bussit eivät oikein natsaa, kun tulen Helsingistä junalla, joka saapuu klo 9:02 Tampereelle. Joutuisin odottelemaan puoli tuntia ja taitaisin myöhästyä näyttelyn alusta :kieli Täytyy varmaan hyppää taksiin  :huh