• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

HamsterSailor

#420
En oo ees vielä antanu Kustille sitä puujuoksaria, kun se ei mahdu hänen dunaansa ja terra ei ole vielä valmis, juoksari on ollu vaan joka ilta juoksutusaitauksessa. Eräs ilta kuuntelin, että jostain kuuluu outoa ääntä, ja huomasin, että juoksarin "kehä" otti siihen alustaan kiinni, eli se oli tavallaan lopsahtanut pois paikoiltaan :<  Siis se kehä on kuitenkin vielä kiinni siinä telineessä, mutta jotenkin levahtanut. En ole sitä vielä korjannut. Onko kokemusta samasta asiasta tai korjausvinkkejä?

Edit. Tänään korjasin juoksupyörän, se oli vaan tippunut pois paikoiltaan, ei sen erikoisempaa :)

Hamsteritar

#421
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakkitarvikkeet/juoksupyorat/178368


Meillä on samanlainen :)

mirauh

#422
Mikä näistä paras?


Ø28cm

Ø29cm

Ø33cm
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

varjola

#423
^ Omalla kokemuksella voin ainakin sanoa että tuo ylin, musta, on ihana. Ei pidä minkäänlaista ääntä. Tosin oon näistä muistakin vaihtoehdoista kuullut pelkkää hyvää. Puinenkin on tosi hiljainen mutta ikävämpi sit jos hamsu päättää pissiä sen sisään.  :|

Mut ainakin tuo ylin on tosi edullinenkin. Itse maksoin vähän pienemmästä versiosta (halk. 20 cm) zooplussassa alle 12 €. Ei tosin taida enää olla tarjouksessa.

Katitar

#424
^ lähteekö tosta mustasta miten noi osat irti toisistaan? pääseekö jotenkin pesemään sieltä sisältä?

mä melkein sanoisin että mun mielestä noista paras on toi lautanen.  :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

varjola

#425
Lähtee tuo etuosa (missä on tuo kuvio) irti varsinaisesta pyörästä ja samoin tuo jalka, et hyvin saa putsattua. :)

Toi lautanen ois kyl siisti ja ei ois vaaraakaan et hamsuilla menis selät mutkalle, mut aika hintaviahan ne vaan tuppaa olemaan.

mirauh

#426
Okei, mä meinaan laittaa tän taloudet pyörät uudistukseen, samoin kuin kaiken muunkin jos onni ja rahatilanne suo :D Tuossa lautasessa taitaa se ainut huono puoli olla se että terraariossa vie aika paljon tilaa, eli tuollainen sopisi paremmin ehkäpä juoksutusaitaukseen? :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

minni15

#427
Eikö se musta siis melua oikeastaan yhtään? Olen nimittäin ostamassa joko  mustaa tai puista pk syrkille.. kumpikohan olisi parempi ??
talvikko naaras hipsu syntyi 10.2.2011
syrkki poju Nalle syntyi 15.9

varjola

#428
Ei pidä ainakaan meillä minkäänlaista ääntä. Tosi hiljainen verrattuna vaikka tuohon meidän vanhempaan, metalliseen pyörään. Helpompi pitää siistinä ja halvempikin. :)

Molemmissa on kuitenkin hyvät ja huonot puolensa. Tuossa puisessa ei ainakaan olisi vaaraa karvan kiertymisestä keskiakselin ympärille. Mut sit taas jos hamsu pissii siihen, niin... Jokaisen oma päätös.  ;)

Markka

#429
Puinen näyttää mielestäni parhaalta terraariossa.
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Eve87

#430
Meillä edelleen noi bittupyörät käytössä, ei oo vanhinkaan vielä hajonnu. Isoimmilla hamsuilla on sitten metalliset päällystetyt. Ajattelinkin seuraavaksi hankinnaksi juurikin nuo mustat minkä kuvan Mira laittoikin tonne ylemmäs :) ei ole ainakaan hinnalla pilattu.  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ken_G

#431
Eilen saapui postissa vielä yksi 29-senttinen puupyörä. Nyt on kaikissa viidessä juoksutuslaatikossa pyörät, ja ahkerasti niissä ravataankin.  :D

mirauh

#432
^Olisko laittaa kuvaa tuosta isosta (29 cm) puupyörästä jotain havainnollistavaa kuvaa hamsterin kera? Mun pitäis etsiä meille sopivat pyörät, mutta tuntuu että toi 29 cm on jo niin kamalan iso, että mahtaako se mahtua meidän terraarioonkaan :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ken_G

#433
Voi olla että joku kuvakin löytyisi vähän kaivelemalla, mutta jos se auttaa niin mitat ovat: leveys 29 cm, korkeus 31 cm ja syvyys 13 cm.

mirauh

#434
Kyllä se auttaa, kiitän!:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta