• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kani-ja jyrsijänäyttely Ylivieska 2.5.2015 (Ylivieska)

Aloittaja Eve87, 19.04.15 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

Ana

Minä! Erikoiset ilmot 3 syrkkiä ja 3 kääppäriä, josta kaikki samaa lajia :D 1 hamsu ulkomuotoon.

Janzu

Onko tänne lähdössä etelästä ketään jonka kyytiin mahtuis jakamaan bensoja? Täältä ei meinaan oikein julkisilla pääse ja tuskin saan autoa lainaan noin pitkälle reissulle. Huvittais kyllä lähteä...

Vevve

^Mä olen lähdössä, mutta kuljen bussilla... Tulee paljon halvemmaksi tuo Onnibus kuin autoreissu.

Kovin montaa hamsteria multa ei ole lähdössä bussin takia, todennäköisesti vain kiinareita  :icon_smile: Ehkä yksi syyrialainen, jos vähän villiinnyn. Ajattelin odottaa ilmoittautumisia Helsingin näyttelyn yli ennen kuin päätän ketkä lähtevät.

gimlixx

Hotsittaisi kyllä lähteä, mutta tulin tarkastelleeksi Fonectaa ja sen kertomat 441km ja yli 6h per suunta ei oikein houkuta, varsinkaan kun täytyisi lähteä yksin. Sen verran rankka oli tuo 2x380km Kouvolan reissukin, vaikka itse ei edes tarvinnut ajaa kuin 100km per suunta. Ja kun tämä on kaikenlisäksi viikon päästä Helsingin näyttelystäkin, niin... Olen laiska ja mukavuudenhaluinen.  :nuija:
Mutta jos joku on täältä Länsi-/Lounais-Suomesta lähdössä, niin toki voin mukaan lähteä.

Sarie

Tulossa kolmen syrkin kanssa, mutta pähkäilen vielä, että ilmoitanko molempiin luokkiin. Mutta koitan olla pähkäilemättä niin kauan, että ehtii mennä ilmoaika ohi niinkuin Kajaanin näyttelyissä kävi  :icon_eek:

Antakaapa vinkkejä tälläiselle aloittavalle, että kannattaako sinne uml enää sitten enää mennä, jos on jo arvosteltu ja todettu ettei kaikki standardit täyty vai kannattaako sitä kokeilla uudelleen, josko se pää olisi leventynyt tai kroppa lyhentyny  :icon_lol:

Vevve

^Paljolti voi tulos riippua luokan osallistujamäärästä, muiden osallistujien tasosta, tuomarista ja hamsterin kehityksestä. Kannattaa siis kokeilla uudelleenkin, tulos voi yllättää  :icon_smile:


Sintturainen

Varsinkin eri tuomarille kannattaa, nää on vähän mielipideasioita nää standardin tulkinnat  :icon_cheesygrin:

Tulossa, ilmottu 4 syrkkiä ulkkikseen, ja 5 lemmikkiin...

SatuH


EmmaTi

Tulossa ollaan! Ja kun on näin lähinäyttely niin ajattelin lähteä "laajalla materiaalilla" :)

gimlixx


Merimaria-74

Tulossa minäkin. Kaikki kolme hamsua ilmoitettu molempiin luokkiin. Jospa ilmoitukset meni perille ja oikein.. Ei mitään odotuksia, ku ekaa kertaa menossa, eikä ymmärrä mistään mitään.. Paitsi kiva nähdä muita harrastajia ja niiden hamsuja :-D

Eve87

Minä otan vastaan ulkomuotohamstereiden näyttelyilmoittautumiset. Olen tässähetkellä reissussa, joten kokoan luettelon viimeistään ensi viikon keskiviikkona, jolloin lähetän myös vahvistusviestin osallistumisesta  :yes:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Eve87

Ulkomuotoluokan hamstereiden ennakkoilmoittautumismäärät:

pk-syyrianhamsterit 9kpl.
lk- syyrianhamsterit 16kpl.
koestandardisyyrianhamsterit 4kpl.
ei-standardisyyrianhamsterit 5kpl.
VKH Talvikot, standardi 10kpl.
VKH Campbellit, ei-standardi 1kpl.
VKH Roborovskit, standardi 4kpl.
VKH Roborovski, ei-standardi 1kpl.
Kiinankääpiöhamsterit, standardi 7kpl.



Näyttelyvahvistukset on lähetetty.  :peukku:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani