Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - spellcaster

Yksi Espoolainen olisi myös kiinnostunut ottamaan osaa  :yes:
Enpä pääsekään kun tuli vähän muuta ohjelmaa tälle lauantaille  :popcornia:
Kaippa tänne pitää tulla kun on vielä jotain näytettävääkin... :teipit:
Kysy hallitukselta / Vs: Hamsteripuoti
09.06.12 - klo:10:16
Minuakin kiinnostaisi, "inventaario" on lukenut jo yli vuoden.
Oman kokemukseni pohjalta voin sanoa, että olen ostanut useita mukavia lemmikkihamstereita myös eläinkaupasta, yksi niistä on ollut kasvattajalta lähtöisin ja sen mukana tuli paperit. Olen myös ostanut suoraan kasvattajalta, huonoin tuloksin. Tällä hetkellä minulla on kaksi villikkohamsteria, purevat eivätkä tahdo kesyyntyä ei sitten millään  :icon_neutral: Toinen on eläinkaupasta ja toinen kasvattajalta.
Tottakai jalostuskäyttöön menevä hamsteri on parempi hankkia kasvattajalta jotta sen suvusta tietäisi jotain, mutta jos hamsu menee vain lemmikiksi, en näe kovin suurta eroa kummasta ottaa, kannattaa vaan vähän katsoa millaisesta eläinkaupasta ostaa. Onko elinolot suurinpiirtein kunnossa, onko hamsteri päällepäin terve ja kuinka asiantuntevaa henkilökunta on.
Anteeksi Ely mutta en ymmärrä mistä vedit herneen nenään? Ilmaisin mielipiteeni uudesta ulkoasusta ja sanoin että itse pidin vanhasta enemmän, miksi suuttua?
Mutta samapa tuo, tällaistahan tämä on nykyaikana ja nimenomaan näillä keskustelupalstoilla joissa kaikilla ne omat mielipiteet on. Toiset kestää, toiset ei  :icon_smile:
Aina yhtä mukavaa kun mitään ei saa koskaan kommentoida vaikka palautteen perään aina kysellään  :yes:
Lainaus käyttäjältä: Ana - 23.05.12 - klo:15:15
Minkälaisella autolla te oikein tulette? :D Meillä riittää kun on 3 ihmistäjä ja 8 boksia elukoita niin on henkilö auto ainakin ihan täynnä :D

Me tullaan aina kahden ihmisen voimin ja auto on joka kerta niin täynnä, ettei sinne enää kyytiläisiä mahtuisi  :icon_cheesygrin: Jyväskylän näyttelystäkin kun palattiin, niin hamstereita oli kirjaimellisesti melkein kattoon asti  :icon_rolleyes: Mutta kuten jo todettua, onhan tämä terveellisempi "harrastus" kuin kuluttaa samat rahat vaikka baariin.
Moon ollu vapusta asti ilman nettiä ja nyt kun sain yhteydet taas toimimaan niin saan huomata että foorumin ulkoasu on TAAS muuttunut. Edellinen oli kyllä minusta selkeämpi mutta minultahan ei kysytä...  :icon_e_wink:
Ei kai siitä mitään haittaa ole, kunhan hamsteri ei juokse siinä sitten 24/7. Ja kunhan varmistat että pyörä on riittävän iso ettei selkä mene notkolle :)
Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 17.04.12 - klo:16:01
Multa muutama:

Hotellista:

Söikö tuo hamsteri tuon aukon tän reissun aikana? Vai oliko siinä jo ennestään reikä?  :hauskaa:
Tämmönen pikkuhiiwiö kotiutui meille eilen näyttelyreissun päätteeksi  :loov:

Sere

Mitä nuo respectit tuossa oman käyttäjänimen ja avatarin alla ovat? Saako toisille antaa jotain "peukutuksia" hyvästä kommentista vai mitä nuo meinaa? Mullekin on yksi respecti näköjään ilmaantunut, mistä mä tiedän mistä hyvästä se on?  :icon_cheesygrin:
Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 15.04.12 - klo:14:49
(jolla lemmikkituomarin mukaan oli oikein hyvät kynnet ja ulkomuototuomarin mukaan liian pitkät kynnet  :xd:  Ehm, WHAT?)

No miun yhellä knikkihamsterilla ei nyt muka ollutkaan knikkiä ja teinihamsterilla oli lemmikkituomarin mukaan mahollisesti knikki mutta ulkkistuomarin mielestä ei  :c8: :icon_cheesygrin: Ja samantapaisia kommentteja kuulee usein juuri kynsien tai hamsterin massakkuuden osalta myös. Mutta näitä on oikeastaan vaan ihan hauska vertailla ja seurailla! Kaikilla tuomareilla on kuitenkin omanlaisensa maku  :yes:
Oli oikein mukavat näyttelytilat, mutta lämmitys olisi voinut olla parempikin kuin kamina huoneen nurkassa... Toki se ei nyt ollut hamsuporukan syytä, mutta kyllä ajettiin kotimatka autossa lämppärit täysillä kun koko päivän sai ihan tosissaan palella...  :eijei:

Ihan ok arvostelut sai meidän porukka, Benny sai myös Kuman lemmikkiluokassa, yksi oma kasvatti oli PLH 3 ja Octavia-neiti oli äiteensä kanssa pariluokan kakkosia.