Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jessica

- kaks tuoreruokakuppia
- herkkuja (jugurttinappeja)  :D
- pilttiä !
- isompi putki syrkille  :mrgreen:
- nii ja uus talvikko kohta  :sydan kaikki on jo sille valmiina (:
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupallo
23.05.10 - klo:01:42
Minulla oli talvikolle juoksupallo, en tiedä pitikö se siitä, mutta todellä kätevähän sen on.
Minusta ei siinä ole mitään pahaa jos hamsteri todella haluaa sinne. Talvikkoni kyllä itse meni aina sinne ja olihan siitä hyötyä kun meillä on koira talossa. Koiramme ei hamsterista välittänyt, jos se pallossa pyöri. Tietenkin oli hiukan säälittävää nähdä välillä kun hamsteri törmää esim seinään.
   Meidän hamsteri oli aika taituri kyllä pallon kanssa, kerran se meni koiramme taakse noin metrin päähän ja sieltä lähti hirveällä vauhdillä koiraa päin, en tiedä miksi :D koiramme hiukan pelästyi, mutta ei siinä tietenkään mitään pahaa käynyt  :D  xD
Meillä on ollut vain yksi poikue, joka tuli muutenkin vahingossa, mutta olemme kasvattaneet ne kumminkin. Se on robo poikue poikasia tuli 5.
  Moni saattaa jo varmaan tietääkkin, mutta haluan varoittaa, että älkää pistäkö mitään pesävanuja emon ja poikasten koppiin. Meillä kävi nimittäin todella surkeasti. (tapahtui eilen) Kahden poikasen jalka oli jäänyt vanuun kiinni ja ne olivat aivan turvonneet ja näytti, että niissä olisi ollut kuolio. :cry:  Jouduimme viemään ne eläinlääkäriin lopetettavaksi, kun ei kukaan meistä itse sitä voinut tehdä. :(  Nyt poikasia on enään 3. Ne ovat 1 vko ja 6 pvä ikäisiä.
Ostin noin 2 kk sitten kaksi roborovskia. Toisen hamsterin kaupan häkissä luki, että se on poika ja toisen hamsterin myyjä tarkisti olevan poika, eli halusin kaksi poika hamsteria. Hamsterit tuli hyvin juttuun vaikka välillä tuli esim juoksupyörästä vähän riitaa. Eilen sitten katsoin häkkiini niin hamstereiden pesän edessä oli pieni vaaleanpunainen karvaton  hamsterin poikanen. :D Tajusin heti että jompi kumpi on saanut poikasen, mutta mietin että eikös pitänyt olla 2 poikaa. En tietenkään koskenut siihen ettei emo hylkää, vaan laitoin pienellä hamsterin kakka lapiolla sen takaisin pesään jossa oli 5 poikasta lisää. :D Sain tuttavalta nopeasti toisen häkin onneksi jonne sain laitettua uroksen.

Sitten kun ne on noin  4 vko - 5 vko nii tarttisin vähä tietoo et miten voisin myydä ne. En haluis antaa niitä eläinkauppaa, vaan itse myydä.