• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

Katitar

#90
Lainaus käyttäjältä: "@amorous"
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Voin olla sokea tai vähän enemmän sokea, kun en ainakaan huomaa mistään, mutta siis onko ulkkis veteraaneille ilmainen vai ei?
Epjyn näyttelyissä myös veteraaneille maksullinen ilmo. Ilmaisilmoittautumislappuja voi käyttää pet- eli lemmikkiluokkiin, ei ulkomuotoluokkiin.

Ai! Onko kuitenkin lemmikkiluokan veteraanit ilmaisia?  :huh
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Mustikkamaan

#91
Kaikkien luokkien veteraanit ovat maksullisia. Se sisältää lemmikkiluokatkin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

@amorous

#92
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ja jos toi teidän yhdistyksen tuomarienhankinta on tällä tasolla, niin en suoraan sanottuna yhtään ihmettele ettei kukaan suostu... Olisi ehkä ollut kohtuullista edes pahoitella tätä tapahtunutta sekaannusta, mutta...  :roll:
Pahoittelen tätä suurta sekaannusta!

Hmm...etsinnässä on edelleen vain syrkkien tuomari.
Hmmm...voisiko hamsteriyhdistys hieman aktivoida tuomarikoulutusta, ettei tuomarointi olisi vain muutamien ihmisen harteilla? Väkeä näihinkin näyttelyihin on kuitenkin tulossa Oulusta saakka linja-autolastillinen vai onko hamsunäyttelyharrastus vain Etelä-Suomelle tarkoitettua...

Marla

#93
Mä nyt oon joka tapauksessa Vaasaan lähdössä, kun ilmoittauduinkin jo ja maksoin kolmisenkymppiä, niin ei huvita skipata, vaikkei tulisikaan pätevää ulkkistuomaria... Mä kuvittelin, et noi viimeisimmät tuomaritiedot pitäisivät paikkaansa tai että nuo varalla olevat saisivat virallista ulkkisluokkaa tuomaroida, mut ei kannata olettaa mitään. :roll:
Harmillista kyllä, jos ei tule pätevää tuomaria tuonne... Tietty tuleminen on silloin katkolla, jos tamperelaisten kimppakyyti peruuntuu, mut muuten oon lähdössä, kun kerran maksanutkin olen.

Jane_O

#94
Lainaus käyttäjältä: "@amorous"
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ja jos toi teidän yhdistyksen tuomarienhankinta on tällä tasolla, niin en suoraan sanottuna yhtään ihmettele ettei kukaan suostu... Olisi ehkä ollut kohtuullista edes pahoitella tätä tapahtunutta sekaannusta, mutta...  :roll:
Pahoittelen tätä suurta sekaannusta!

Noh, sekaannus on kyl edelleen vähän niinko kesken ;) :D. Eräs yhdistysläinen minulle nimittäin on tänään aamulla vastannut syrkkien tuomari -kyselyyn seuraavasti:
"Tämän hetkisen tiedon mukaan Niina Eskelinen ja varalla tuomariharjoittelijat Katriina Hautala ja Sanna Reipas."...
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Saana

#95
Sain Epjyn varapuheenjohtajalta mailia, että ilmoaikaa on pidennetty 2.10 asti, että saavat syrkkien ulkomuototuomariasian selvitettyä. :)

"Sähköpostilla voi siis ilmota vielä pe, kirjeellä tulevat ilmot mieluusti jo to postiin, jotta ovat pe perillä eikä menisi enää viikonlopun yli."

Minski

#96
^ Toihan on loistavaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#97
Lainaus käyttäjältä: "@amorous"Hmmm...voisiko hamsteriyhdistys hieman aktivoida tuomarikoulutusta, ettei tuomarointi olisi vain muutamien ihmisen harteilla? Väkeä näihinkin näyttelyihin on kuitenkin tulossa Oulusta saakka linja-autolastillinen vai onko hamsunäyttelyharrastus vain Etelä-Suomelle tarkoitettua...
No ei kai se nyt SHY:n vika ole että EPJY ei saa virallisia tuomareita hankittua.  :roll:  Totta on, että suomalaisia tuomareita on ihan liian vähän, mutta jos kukaan harrastaja ei halua kouluttautua niin ei kai siihen ketään väkisinkään voi pakottaa. Määrään nähden meidän tuomarit on mun mielestä levittäytyneet maantieteellisesti kuitenkin suht hyvin, sillehän ei sitten mitään mahda jos kukaan ei paikalle pääse.

GaneshaX

#98
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Noh, sekaannus on kyl edelleen vähän niinko kesken

Voi itku :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#99
Multa jää tää nyt välistä kun kyydit peruuntui. :/

@amorous

#100
Syrkkituomari lennätetään paikalle Ruotsista:

Lisa Andersson.

Ilmoaikaa pidennetty 2.10. saakka. Vielä reilu viikko aikaa ilmota!

Hamstereiden viralliset luokat:
Ulla Järvinen
Vetämäjärventie 216
63400 ALAVUS AS.
tai
mailto:ullajarvinen@suomi24.fi">ullajarvinen@suomi24.fi
p. 040 538 0463

Hinnat:

EPJY:n jäsenille: 1.&2. eläin 5€/kpl, 3.jne eläin 3€/kpl.

Ei-jäsenille: 1.&2. eläin 6€/kpl, 3.jne eläin 4€/kpl.

Viralliset ja pet-luokat lasketaan alenevan erikseen.

Näyttelymaksut maksetaan etukäteen tilille:
EPOP Seinäjoki 541915-252384, viite 100670

Kuitti maksusta ilmoittautumiskaavakkeen mukaan tai liitetiedostoksi.

Tervetuloa Vaasaan!

Saana

#101
Lainaus käyttäjältä: "@amorous"Syrkkituomari lennätetään paikalle Ruotsista:

Lisa Andersson.
Loistavuutta! :)

marlena

#102
Hienoa ....
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Minski

#103
Siis tosi hienoa :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#104
Jes. :) Kiitoksia tuosta!