• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Hamsutin86

#45
Onko Assari tarvetta? Täälä ois yks vapaaehtoinen, pitää tilata luettelo ennakkoo niin saa sen varmasti. Voisin valita kelle haluan Assariksi sinne missä olis vähemmän hamsuja kuin viimeksi, mulla oli 110 :P

Saana

#46
Toimihenkilöpestit jaossa ketjun ensimmäisessä viestissä! :)

Lainaus käyttäjältä: "Lakupekka"Mua vähän kiinnostaisi olla sihteeri, mutta tiedä sitten uskaltaisinko (tai saisiko kukaan käsialastani selvää). Olisi vaan mukavampi kuin pupu näytskissä, kun ei tarvitsisi vaivata aamuista päätänsä matematiikan maailmassa.  ;)
Jos sä olisit vaikka lemmikkisyrkkinaarailla sihteerinä? Riittää, että käsialasta saa selvää. Ei tarvitse olla mitään maailman hienointa. :)

Lainaus käyttäjältä: "Hamsutin86"Onko Assari tarvetta? Täälä ois yks vapaaehtoinen, pitää tilata luettelo ennakkoo niin saa sen varmasti. Voisin valita kelle haluan Assariksi sinne missä olis vähemmän hamsuja kuin viimeksi, mulla oli 110 :P
Edelleenkään sulla ei ollut kuin puolet tuosta 110:stä eli noin 55 hamsteria assaroitavana. Mutta jos haluat niin voisit assaroida lemmikkikääpiöt ja lasten lemmikit.

Päivi

#47
Mä voisin vaikka toimii sihteerinä. Munt voi laittaa Saijalle sihteeriks :)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

jensku

#48
Tuli muuten mieleen, kun tossa ilmokaavakkeessa on kohta Ei-standardiväri, niin mihin satandardivärisen hamsterin väri ilmotetaan?  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Saana

#49
^Kun klikkaa lajia niin seuraavaan valikkoon ilmestyy standuvärit.

anskuxxx

#50
Näinköhän minä pääsenkään, onhan se hyvä että on töitä, paitsi silloin jos ei meinaa saada vapaata  :kieli
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Humselo

#51
Ilmottautumislomakkeessa ei tainnut olla lastenlemmikkiluokkaa?
Vai eikö vain osunut silmään?  :huh
Voiko sen ilmottautumisen hoitaa vain etanapostilla?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Lakupekka

#52
No eiköhän sitä voisi sihteeriksi uskaltautua. Ja siskoni sanoi, että hänkin voi. Lemmikkisyrkkinaarailla minä ja siskoni lemmikkisyrkkiuroksilla?  :)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Saana

#53
Lainaus käyttäjältä: "Humselo"Ilmottautumislomakkeessa ei tainnut olla lastenlemmikkiluokkaa?
Vai eikö vain osunut silmään?  :huh
Voiko sen ilmottautumisen hoitaa vain etanapostilla?

:shock: Ei siellä muuten ole sitä. Laitoin Elylle viestiä. Toivotaan, että se saadaan korjattua pian. Luulisin, että huomiseen mennessä onnistuu ilmoittamaan myös lasten lemmikkiluokkaan. :)

Humselo

#54
Ok, kiitos :)

Olihan se niin, että talviturkkisen voi lemmikkiluokkaan tuoda, muttei kannata ulkomuotoon ilmottaa?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Sirpa

#55
No niin, tulossa siis ollaan, ilman hamsuja, mutta kynä kädessä. Eli Saana sai meikäläisen houkuteltua Sebastianin sihteeriksi taas kerran. Kiva päästä taas pitkästä aikaa näyttelyihin vaikkei omia elukoita olekaan mukana.

Maiju*

#56
Mä voisin mielelläni olla taas Heidin sihteeri. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

tiiahei-

#57
Arvosteleeko Satu vai Lotta ei standu syrkit? (: Anteeksi tietämättömyyteni, en ole ennen  ei-standardi väristä hamsteria omistanut ;)

Hamsutin86

#58
Saana. Voin olla Assari. Lemmikkikääpiöt ja lastenlemmikkiluokkassa. Vahingossa tuli lähetettyy 2 kertaa tuo näyttelyilmoitus vaikka tarkoitus oli vain 1 Anteexi. :). T. Margit Virtanen.

wiidii

#59
Olettaisin että Satu arvostelee ei-standardit, sillä pitkäkarvaisia hamstereita on näyttelyssä yleensä enemmän. :) Yleensä se tuomari, jolla on vähemmän standardihamsuja arvostelee ei-standut.

Ja hei, mulle saisi joku tulla koearvostelusihteeksi! Vilma ja/tai Juulia taas?  :P
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.