Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

Maikkis

^ sen kuivumisessa saattaa mennä useita päiviä. Anna kuivua rauhassa :)

Kiiasa

Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"^ sen kuivumisessa saattaa mennä useita päiviä. Anna kuivua rauhassa :)
Okei, teen huomenna uuden :)

piksu

Joo, kantsii antaa kuivua muutaman päivän. Jos kiire se on saada kuivaksi niin ainahan voi pikkasen avittaa hiustenkuivaajallakin  :D

Itse totesin sumutinpullon paremmaksi kuin pullasudin, paperi lähti sen kanssa rullautuun ihmeellisesti.  :)

En tiedä onko vessapaprulla ja talouspaprulla niin paljon eroo että vaikuttaisi tämmösessä, vaikea uskoa.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Kiiasa

Nyt vois mennä tekemään :D Mut mulla ne jää sillei "ilmavasti" eikä tiiviisti  :(

piksu

Painele niitä kevyesti kädellä niin eiköhän se siitä. Tsemppiä  :D
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Painelin ^^ Tein vessapaperista ny sen , pitää vain oottaa kuivumista :D

Meii--

Mä tein kerran semmoisen paperi-iglun kovalla vaivalla, mutta Lylle ei keksiny sille aluksi käyttöä, eli siis mitä sille pitäis tehdä. Mutta sitte se tajus että siitähän voi tehdä pesäpehmusteita xP
Lyllerö 18.11.2006 -->
Talvikko, normaali <3

TamTam

Minulla on syyrialainen naarashamsteri ( 1,2v.), joka on hyvin "nirso" virikkeiden suhteen  :| Olen yrittänyt keksiä sille vaikka minkälaisia virikkeitä sen häkkiin, mutta sitä ei oikein kiinnosta mikään. Juoksutan hamsteriani lähes päivittäin lattialla ja siitä se pitää ( vetää hirveätä rallia ja on hyvin utelias ), mutta häkissä sitä ei kiinnosta muut, kuin juoksupyörä. Minkälaisia "kiinnostavia" virikkeitä voisin tehdä häkkiin? Esim. oksia hamsterini ei ikinä pure.
Oisko kellään hyviä ideoita?  :roll:

e??a

Siivosinpa eilen Lilon terran ja vaihtelin vähän virikkeitä. :D Laitoin sille nyt tällasen pahvisen "linnan", jonka se välittömästi valtas pesäkseen. Jyrsintä vaan kuuluu, taitaapi tehdä pientä sisäremonttia.. xD (niin siis oon tietty leikannut tohon sellasen ison oviaukonkin. ;) ) Sitten laittelin vähän lisää kiviä ja järjestelin uudestaan. :) Ja Lilo oli innoissaan. :sydan
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

TamTam

Väsäsin Nupulle yks päivä tämmösen talon, tai mikä nyt lienee  xD On tykänny :) Noi tikapuut ei ole sit minun tekemät!  ;)

Mia

^^ Tuo on aika hieno. Nytten vinkkejä kakenlaisiin virikkeiden tekoon, itse olen hamsulle tehnyt paperi-iglun, ja tykkäsi kovasti. Joten laittakaapas hyviä ideoita lisää!  :D
Mei ?
Dille ?

Jenniliini82

Mia

Lainaus käyttäjältä: "Jenniliini82"hei miten nuo tuommoiset tikapuut on teil onnsituneet hamsujen käytössä? kun jostain luin että kääpiöhamsuilla ainakin on vähän huono näkö, eivätkä tajua korkeuseroja, eli saattavat putoilla? eli onko ihan turvallinen sitten?  :roll:
No mun hamsulla on aika isovälikköiset tikkaat ja hyvin osaa kipeillä, ei kai ole ainakaan minun nähden pudonnut, tai ehkä kerran tai jotain sellasta. Että en usko että kovin vaaralliset on..  ;)
Mei ?
Dille ?

HAMPSU

Tässä pari tasoa mitä värkkäsin isän kaa. : >

//http://s236.photobucket.com/albums/ff196/LALLO-/?action=view&current=CS003.jpg

//http://s236.photobucket.com/albums/ff196/LALLO-/?action=view&current=CS004.jpg

E// Vaihdoin linkkeiksi ku tuli nii isoina.

(En tajua enää mistä photobucketissa voi pienentää kuvia.) :s

Kommenttia? :)
[size=50]<3[/size]