Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Lainaus käyttäjältä: Tierra - 11.11.12 - klo:20:17
Katitar, rekisteröinnissä tuo Gigolo ei luultavasti mene läpi aikanaan. Itse olisin rekisteröinyt hamsun Gigoloksi, mutta tuli vastaus että nimi on sopimaton... = )

joo. tämä asia tiedossa ja hoidossa. kiitos kuitenkin.  :icon_smile:

tammenterho

Viime yönä syntyi kasa talvikkomuksuja yhdistelmästä helmiäisnormaali + safiiri. Sain kurkattua pesään, kun emo oli syömässä. 9 potraa muksua! Seuraavasta kiimasta olis tarkotus astuttaa pkr ruoste + pk normaali vn.

Muoks//
Kolmas robopoikue syntynyt, laikukkaita.

Sintturainen

Meillä on nyt pesässä parin päivän ikäiset syrkkimuksut  :loov: Pitkäkarvaista cremeä ja luonnonvalkoista pitäis tulla :)

vauvamahaa ehkä bongattu!

H-poikue siis ehkä tiedossa jossainvaiheessa yhdistelmästä Wippee's Every Berry & Goldilock's Marvin. malttamattomana oon ootellu koska alkaa tapahtua.. meillä kun kaikki on aina lisääntynyt tosi hyvin; melkeimpä viiden viikon sisään on tullut jälkeläisiä yhdistämisestä! tää pari on ollu yhdessä nyt melkein kuus viikkoa.  :icon_cheesygrin:

..voi sekin toki olla että nään omiani.

Anzukka

Meille odotetaan 1.12 syntyväksi lk ja pk mustia syrkkilapsia yhdistelmästä lk musta (valkotapläinen) Seven Minutes To Midnight x pk musta Meltdown. :) toivotaan että tyttönen alkaisi pian paisumaan.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sazki

Nessun pitäisi synnyttää huomenna :sydan: Eli poikue odotettavissa yhdistelmästä LJV12 Neol Ijeumyeon, pk creme x Balandine's Rikaardi**, pk creme  :sydan:
muoks/ pesässä 10-13 kakaraa  :loov:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Minnaw

Lainaus käyttäjältä: Anzukka - 20.11.12 - klo:21:37

Jos tulevat isäänsä niin Meltdown ainakin aivan mahtava hamsteri  :loov:
Kiva, että se pääsi kotiin, jossa sille löytyi käyttöä. Se oli turhan hieno pelkäksi olohuoneen maskotiksi  :icon_e_biggrin:
Oxalis - talvikkokasvatus

Eve87

kökön kökkö. Jäi taas yksi naaras tyhjäksi ja tuntui kun kiimat olisivat kaikonneet jonnekkin kauas pois, kunnes eräänä iltana 2 naarasta oli kiimassa. Jospa jommastakummasta yhdistelmästä nyt tärppäisi ja vauvoja tulisi. :>
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Rukyo

Meillä on nyt sitten 5 hamsuvauvaa pesässä tuosta luonnonvalkoinen x luonnonvalkoinen vn yhdistelmästä ?
Kaikki näyttävät olevan mustasilmäisiä (oli kyl pieni mahollisuus punasilmäisyyteen mut ei tainu sittenkään uros kantaa sitä) ja oikein vahvan näkösiä muksuja, perjantaina tulevat viikon ikään :)

Emo oli sitten niin tarkka ettei kelvannut mikään mun tarjoamista pesävaihtoehdoista vaan teki oman pesänsä keskelle tota terraariota, no hyvä juttu tässä on se et kerranki poikaset näkee kunnolla eikä tarvii kaivaa kauheiden puru ja paperikerrosten alta jostai pienestä mökistä :D
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Terminaattori

Dalmisprojekti etenee hieman epäkiitettävissä merkeissä. Pesässä kaksi poikasta, toinen musta, toinen taas kokovalkoinen laikukkailla korvilla, lienee dalmis ilman laikkuja. Lisäksi nämäkin poikaset ovat hirveitä huutajia kuten eka poikuekin.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Katitar - 20.11.12 - klo:11:38
vauvamahaa ehkä bongattu!

..voi sekin toki olla että nään omiani.

Oijoi, vauvoja Marvinille! Toivottavasti onnistuu  :sydan: :sydan:

Meillä on pitkästä aikaa niin, että on pelkkiä robopoikueita odotettavissa. Pariskuntia on yhdessä kahdeksan. Yhtä kiinaripoikuettakin olen tässä parin kuun mittaan yrittänyt väsätä, mutta naaras näyttää olevan taas tyhjä  :mad:

Katitar

H-poikue synty viimeyönä.  :sydan:

juuri kun eilen pääsin sanomasta, että meillä on vältytty kaikilta vastoinkäymisiltä, niin poikueessa 4 poikasta, joista 2 kuollutta. toisella poikasesta oli kyllä selkeästi jokin ongelma.. että jos ei oo syntynyt kuolleena niin emo teki oikein lopettaessaan sen. toinen näytti ainakin mun silmään ihan ookoolle. toivotaan parasta kahdelle jäljelle jääneelle. emo voi onneksi hyvin eikä vaikuta stressaantuneelle.  :mhappy:

sarsu

Mulla on jälleen kerran pelkkää ylämäkeä kasvatus hommissa, tekis jo mieli lyödä hanskat tiskiin.  :icon_sad:

Kolme viikkoa on etsitty jo aiemmin synnyttäneeltä naaraalta kiimaa joka ikinen päivä ympäri vuorokauden, ei löydy niin ei löydy... On lisätty vihreän tuoreen antamista ja annettu oikein kunnolla "valohoitoa", mikään ei auta. Onneksi uros pitää palauttaa vasta helmikuun tienoilla Evelle, jos edes vanhuuttaan sinne asti selviää hengissä.

Kokeilin huvikseen toiselta naaraalta, tuolla aiemman naaraan uroksella, olisko kiima, olihan se, mutta pistin takaisin omiin bokseihin ja kävin vilkaisemassa naaraan paperit ja ajattelin että yhdistän ne kun sopivat, niin eipäs ollut enää kiimaa ja naaras oli valmis tappamaan uroksen.  :nuija:

Lisäksi meillä yhdistettiin ensimmäinen robopariskunta, jospa ne lisisivät edes joskus.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

tammenterho

Meille syntyi viime yönä kolmas robopoikue, laikukkaita nekin, ja toinen talvikkopoikue.

Janzu

Kolme paria cämpsyjä yhdistetty, argente + sininen argente, musta umborous + musta ja sininen hopeoitu + musta. Cämpsypariskuntia on muuten hauska profiloida, voin hyvin kuvitella millaisia pareja nuo olisivat jos olisivat ihmisiä.  :icon_cheesygrin:

Syrkin laskettu aika taas olisi ollut eilen ja nyt näyttäisi siltä että roikale jäikin tyhjäksi ja pyöräyttikin itselleen kiiman...