• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

Minski

#45
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Viime yönä näin hamsteriaiheista unta, ja siinä seikkaili myös - kukapa muukaan kuin Minski!  xD
No kukas muukaan meistä sadoista foorumilaisista :D
Selvästi vietän foorumilla liikaa aikaa tai sitten olen liikaa suuna ja päänä, kun niin monien uniin menen seikkailemaan. Onneksi ei kukaan ole tainnut vielä painajaisia nähdä sentään, tai ei ole ainakaan uskaltanut täällä kertoa :D

Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Paikallisessa vaatekaupassa (!) pidettiin näyttely, ja Minski oli yhden luokan tuomari. Itse jostain syystä lähdin arvostelun ajaksi pois, ja kun myöhemmin hain hamsterini, sen arvostelukaavakkeeseen oli kirjoitettu mm. "välttelee suihkuun menemistä", ja arvosanaksi se oli saanut OH:n (= "on hyvä"). Minä siinä sitten kysymään, että minkä takia hamsterin pitäisi mennä suihkuun, ja vastaus oli, että sillä kuulemma testattiin rohkeutta ja luottamusta ihmiseen. Hamsuni oli varsin reppanan näköinen märkänä näyttelyboksissaan, se oli siis käynyt siellä suihkussa, joskin vastahakoisesti  :D
Oli pakko tulla lukemaan tämä sun uni täältä, kun Jyväskylän näyttelyssä tästä kerroit :) Tietysti hamsterin luottamusta ihmiseen testataan viemällä se suihkuun näyttelyissä :ylpee: Harmi ettei Eetu suihkuun tottumattomana saanut sen takia arvosanaksi OERI:ä (= "on erinomainen) xD
Hamsteriton tätä nykyä

Scarlett

#46
Lainaus käyttäjältä: "Minski"No kukas muukaan meistä sadoista foorumilaisista :D
Selvästi vietän foorumilla liikaa aikaa tai sitten olen liikaa suuna ja päänä, kun niin monien uniin menen seikkailemaan.

Ja/tai sitten sää jäät niin hyvin mieleen kun sulla on niin ihanat hamsterit  :D

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Oli pakko tulla lukemaan tämä sun uni täältä, kun Jyväskylän näyttelyssä tästä kerroit :)

Oli kyllä ehkä paras keskustelunavaus ikinä... Tuntematon ihminen tulee vaan selittämään, kuinka se näkee susta toistuvasti unia  :D

Minski

#47
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Oli kyllä ehkä paras keskustelunavaus ikinä... Tuntematon ihminen tulee vaan selittämään, kuinka se näkee susta toistuvasti unia  :D
No ei ollut ainakaan ihan perinteinen avaus, mäkin menin ihan hämilleni ja hoksasin vasta vähän myöhemmin kysyä, että kuka muuten olet :D Mutta omituisin keskustelun avaus on kyllä silti ollut se, kun multa kysyttiin ruuhkabussissa, että "tiedätkö miten sanotaan ruotsiks lähdetkö kahville ?" :D Mutta kyllä sä Scarlett varmaan top-vitoseen kevyesti pääset :P
Hamsteriton tätä nykyä

Kikoro

#48
Viime yönä mä näin kivaa unta ;)
Näin nimittäin unta että kerttu sai viisi poikasta:D
(Kukahan on isä?  :haha )
Kaikki olivat äitinsä mukaan ruskehtavia. En tiiä miks, mut erotin ne heti äidistään ja laitoin kaikki karkkipurkkeihin:D
Sit huomasin et pentueen kauneimmalla poikasella oli patti selässä, ja rupesin itkemään.  :oops:
Tämmönen mulla=D=D Aamulla piti käydä varmistamassa että tämä oli unta, onneks ei löytyny mitään karkkipurkkeja.  :lol:
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

nneea

#49
kun olen haaveillut talvikosta niin on uniin tupsahtanu noita esim:

Kiki ihan normaalisti on vapaana minun huoneessa ja siihen sitten ilmestyikin kolme talvikon poikasta (:

Ja myös on ollut uni jossa yöpöydän kohdalle on ilmestynyt iso "duna" jossa on lauma talvikoita ((:

Ja myös pari ikävää unta:
Kiki on vessassaan nukkumassa ja huomaan että sen kyljessä on ampiainen  :cry:

Ja toissapäivänä näin sellaista että olin jossain oudossa paikassa ja huomasin Kikin maassa. Menin katsomaan sitä ja huomasin että Kiki oli kuollut :cry:
Kiki, syyrialainen, creme,  s.27.6.07
Väinö, rotta, agouti hooded , s. 21.11.08
Zorro, rotta, agouti hooded , s.21.11.08
Rontti, rotta, black hooded, s.2.1.09

ammie

#50
No minä kun tunnetusti olen hieman hätäinen ihminen, niin näin jo toissa yönä unta, että kävin hakemassa huomenna kotiutuvan syrkin Marlalta.  :D

Tietysti matkalle tuli mutkia unessa ja minulla ei riittänytkään bussirahat, vaan jouduin ihan henkihieverissä etsimään koko asunnon ympäri löytääkseni pikkuhiluja. Pääsin sitten jotenkin sovittuun paikkaan ja ehdin nähdä Marlan (en edes tiennyt miltä hän oikeasti näyttää) ja boxin, jossa oli kaksi hamsteria; creme ja minulle tuleva musta vn. En kuitenkaan ikinä päässyt hamsujen luokse, koska heräsin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#51
Minä näin kerran unta, että olin hamsterinäyttelyssä Helsingin messukeskuksessa. Se oli ihan tavallinen näyttely, minulla oli siellä kolme hamsteria mukana. Yllättäen paikalle kuitenkin rynnäköi suuri joukko jotain Greenpeace -ihmisiä, jotka päästivät kaikki hamsterit pakoon jotta ne voisivat juosta vapaana ja palata juurilleen metsään. Siellä ne hamsterit sitten juoksivat jättimäisenä karvaisena massana pitkin messaria ja lopulta niitä oli niin paljon että ihmiset melkein uivat hamstereissa...  :c8

Hamuliini

#52
Nooh... Meikä näki painajaista. Kamuni hamsusta. (tämä kaveri oli meillä tänään yötä,kun näintämän unen :D)
No:otin kamuni hamsun semmoisesta muoviputkilosta. (!) Se tärisi ihan mahdottomasti. Sitten sille tuli semmoset huulet mitä Monni-kaloilla on kun ne putsaavat akvaarion seiniä,niin sieltä huulista tuli vaaleanvihreää ainetta. Kysyin siskoltani,mitä se on,ja sisko sanoi että se on jotain sisäelinmössöä keuhkoista. Sitten sisko laski että hamsu kuolee 5 minuutin ja 21 sekunnin kuluttua. Kaverini jonka hamsu se oli,ei välittänyt mitään,hän käski sanoa kaverinkin puolesta hyvästi hamsulle. Sitten se kuoli. Uni tuntui todelta.

Minski

#53
Laitelkaas taas hei lisää hamsu-unia, ne on niin naurettavan hauskoja :D


Mä näin toissa yönä unta, että olin jossain näyttelyssä ja mun hamsut ei pärjänny mitenkään vaan oli tosi surkeita ja tuomarin kävi sääliks niitä ja se anto jollekin mun surkeista hamsuista lohdutuspalkinnoks hamsterin valjaat. Mä olin ihan järkyttyny ja nostin metelin, että miten voin saada hamsun valjaat SHY:n näyttelyssä, kun valjaista on just niin paljo puhuttu negatiivista yhdistyksen foorumilla. Tuomari yritti selittää, että "kato nyt kun niissä on timanttejakin, ota vaan, täytyyhän sun hamsuistakin edes jonkun jotain saada, kun oot näin kauas tullu näyttelyihin. Ja ei kenenkään muun hamsulla oo tämmösiä timanttivaljaita." Mä heittäydyin ihanan dramaattiseks ja rikoin ne valjaat ja viskasin ne hevon kuuseen enkä ee kiittäny tuomaria xD

Oli kyllä tyhmin näyttely missä oon ees unissani käyny :D
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

#54
Juuh, hupaisia unia ihmisillä.. Hihittelen täällä
ihan erkkinä!  :haha  (noh, väsymys saattaa olla osasyynä..)
Itse muistan vaan 1n hamsu-unen, siinä ajattelin
että syrkilläni Nekramilla on niin yksinäistä ja kävi sitä sääliksi..
Loogisesti sitten laitoin 4 hiirenpoikasta sen kanssa asumaan!   :c8
Ja seurasin ihastuneena että heti rupesivat pesemään toisiaan.

Oli NIIN todentuntuinen uni että herätessä pelästyin et olin
oikeesti toteuttanut sen!
Tulipa kiire Nekun dunalle..  :pihalla:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

ZiiCan.

#55
Juu. Siis meikä oli ostanut hamsterin, sellasen helmiäissafiiritalvikon, joka oli tyttö. Sen nimi oli Maija. Sitten me tultiin sieltä eläinkaupasta josta olin ostanut sen, ja kun me ajettiin autolla kotiin, niin huomasin että se Maija ei ollutkaan siellä sen kuljetusboxissa. No, mulle tuli hirvee paniikki ja sitten meijän äiti teki kauhean U-käännöksen siinä motarilla ja mentiin takas sinne eläinkaupalle. No se Maija oli jääny sinne eläinkaupan tiskille, ja se myyjä oli aika kysymysmerkin muotonen siinä ja sitten me lähettiin onnellisina kotiin.

Kunnes, me mentiin kotiin, ja Maijan piti laittaa omaan dunaansa. Siellä dunassa ei ollutkaan mitään purua eikä virikkeitä. Tajusin, että olin unohtanut ostaa kaiken. No, sit mä laitoin sen hamsterin pahvilaatikkoon ja menin nukkumaan.

Aamulla mä huomasin että se eläin oli järsinyt ittensä ulos sieltä pahvilootasta, ja räpiköi mun roskapöntössä.

Sitten se uni loppu..

Omituista... ;)
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

ZiiCan.

#56
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Laitelkaas taas hei lisää hamsu-unia, ne on niin naurettavan hauskoja :D


Mä näin toissa yönä unta, että olin jossain näyttelyssä ja mun hamsut ei pärjänny mitenkään vaan oli tosi surkeita ja tuomarin kävi sääliks niitä ja se anto jollekin mun surkeista hamsuista lohdutuspalkinnoks hamsterin valjaat. Mä olin ihan järkyttyny ja nostin metelin, että miten voin saada hamsun valjaat SHY:n näyttelyssä, kun valjaista on just niin paljo puhuttu negatiivista yhdistyksen foorumilla. Tuomari yritti selittää, että "kato nyt kun niissä on timanttejakin, ota vaan, täytyyhän sun hamsuistakin edes jonkun jotain saada, kun oot näin kauas tullu näyttelyihin. Ja ei kenenkään muun hamsulla oo tämmösiä timanttivaljaita." Mä heittäydyin ihanan dramaattiseks ja rikoin ne valjaat ja viskasin ne hevon kuuseen enkä ee kiittäny tuomaria xD

Oli kyllä tyhmin näyttely missä oon ees unissani käyny :D

Timantteja... XD
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

sarilau

#57
Onko kukaan muu nähnyt hamstereistaan unia? Minä näin viime yönä tosi sekavaa unta jossa meidän tyttö hamsteri oli pullauttanut pennut jostakin (jotka näyttivät ihan minimini valkoisilta villakoirilta!). Sitten sinne pesään tuli isoja hamstereita jostakin ja olin ihan paniikissa että nyt se tyttö syö ne poikaset ja yritin epätoivoisesti saada niitä aikuisia jonnekin muualle.  Ja vaikka mitä muuta oli siinä unessa! Muistan vaan pähkäilleeni, että mistä ihmeestä se on tullut raskaaksi kun ei minulla ole urostakaan tässä häkissä ollut...

 :c8
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Maranth

#58
Lainaus käyttäjältä: "sarilau"Onko kukaan muu nähnyt hamstereistaan unia? Minä näin viime yönä tosi sekavaa unta jossa meidän tyttö hamsteri oli pullauttanut pennut jostakin (jotka näyttivät ihan minimini valkoisilta villakoirilta!). Sitten sinne pesään tuli isoja hamstereita jostakin ja olin ihan paniikissa että nyt se tyttö syö ne poikaset ja yritin epätoivoisesti saada niitä aikuisia jonnekin muualle.  Ja vaikka mitä muuta oli siinä unessa! Muistan vaan pähkäilleeni, että mistä ihmeestä se on tullut raskaaksi kun ei minulla ole urostakaan tässä häkissä ollut...

 :c8

Useasti  xD Viimeksi eilen näin unta, jossa talvikkomme sai toisen kaverin häkkiinsä. Outo ja sekava uni.
[size=85]Dino, vkh tv, normaali ?[/size]

Louna

#59
Mä näen jostain syystä aina sellaisia hamsteriunia, jotka lopussa muuttuvat painajaisiksi tai vähintään tunnelmaltaan ahdistaviksi ja herään ihan paniikissa :D Yleensä niissä mun hamsteri saa poikasia ja yhtäkkiä ne kaikki alkaa kopioida itseään niin että niitä on joka puolella ja koitan ottaa niiltä pois kaikkia ruokia mitä ei sais antaa paljon ja nostelen johtoja lattalta ja tukin koloja siinä samalla kun mietin että mistä mä repäisen 200 terraa  :D Ahdistavimpia on sellaiset unet joissa joku edesmennyt erityisen rakas hamsteri on vielä elossa ja puuhailen sen kanssa kaikkea ja aamulla herätessä luulen hetken ihan oikeasti että se on vielä elossa  :(  Joskus näen taas kivoja unia että mulla on joku uusi ihana hamsteri ja herätessä taas menee hetki tajuta että enhän mä eilen ostanutkaan mistään hamsteria, se oli vaan unta  :D

Ja yks juttu on että en ole ikinä voinut nukkua ekaa yötä kun uusi hamsteri on tullut taloon. Jos saan nukahdettua niin herään aina tarkistamaan että onko se vielä häkissä ja eihän juomapullo vuoda tai jotain muuta ihmeellistä. Eläinten suhteen olen ihan ylihuolehtiva kaikista pikkujutuista. Jännitän myös hirveesti et syökö se uus hamsu mun ruokia ja tykkääköhän se ollenkaan mistään niistä pesämökeistä joita laitoin tarjolle jne. Tää on ihan sekopäistä kun noita eläimiäkin on jo ollut yli 10 vuotta paria pientä taukoa lukuunottamatta, ja silti jaksaa aina samoja juttuja jännittää vaikka kaikki on mennyt ennenkin hyvin  xD
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)