Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - nemuli

? Taiteltavan pajusillan
? Puisen sillan
? Puisen keinulaudan
? Uuden juoksupyörän (neiti puri entisen käyttökelvottomaksi)
? Herkkuja :3
No nyt on vieläkin ensimmäinen hamsu elossa, mutta listataan, mitä olen jo kerennyt tehdä .__.

- HamsterDunan mukana tuli liian pieni pyörä, jonka vaihdoin onneksi kuuakuden aika isompaan :3

- Yritin ottaa sitä silloin, kun se oli ollut meillä vasta pari viikkoa, käteeni ja se pelästyi ja pissasi käteeni

- Käytin pesävanua alussa, onneksi en nykyään...
Juu, nuo valjaat ja kaikki tälläiset ovat ihan sairaita. YouTubesta löysin joskus videota tuollaisista kisoista, joihin kuuluivat juoksupallot ja tuollainen rata. Ja tietysti ne hamsteri-polot. Hakusanalla "hamster derby" luultavasti löytyy. Ihan kamalaa. Ihmiset vain katsovat ja huutavat vieressä ku pikkuset haluaa päästä pois :(