Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

Anonymous

Nyt kävikin hyvin kun Wiidii sai hankittua kyydin kasvatilleni niin minäkin pääsen siinä kyydissä tänne  xD Kiitos kaunis Wiidiille :)

wiidii

Ole hyvä vain! Tosi kivaa että pääset paikan päälle.  :)

Maiju*

Mäkin ilmoitin jo; viralliseen 4 talvikkoa, joista 2 myös lemmikkiluokkaan.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Nape

Joo ja, kun Taikahamsu pääsee näytskään, niin mä saan pari hamsua sinne mukaan  :)

Ninde

Muistakaahan, että vika ilmopäivä on perjantaina!

Nape

No niin, nyt on pari ketaletta ilmottu mukaan :)

wiidii

Joku Tampereen suunnalta tänne tuleva haluaisi varmasti kovasti tuoda mulle hamsterimuksun?  :D  viewtopic.php?f=39&t=8699

mirauh

Mä oon tulossa Tampereelta Turkuun junalla yhen hamsterin kanssa, varmasti mahtuisi toinenkin mukaan (vink vink marjut). Kyytipalstalla onkin jo viesti, mutta onnistuisikohan yhden hamsterin (tai kahden, näyttelystä on lähdössä mahdollisesti hamsteri mukaan) ja tytön saada kyyti Turun juna-asemalta näyttelypaikalla ja takaisin asemalle?

Olen myöskin ilmoittanut hamsterini sekä lemmikki- että ulkomuoto luokkaan joten toivoisin että mahdollinen kyyti viihtyisi myös näyttelypaikalla niin pitkään kuin on tarve arvostelujen kannalta. Toivottavasti joku ihanuus pelastaa mun päivän ettei menisi tuohon reissaamiseen sitä 80 euroa mitä juuri laskin..

wiidii

Harmi ettei mulla ole autoa, tarjoaisin vaikka kenelle kyytiä muuten.  :)

Kupittaan asema (yksi asema ennen päärautatieasemaa) on parempi paikka jäädä pois, siitä on puolet lyhyempi matka näyttelypaikalle kuin juna-asemalta. Hätätapauksessa voin tietty tulla vastaan asemalle ja opastaa bussilla näyttelypaikalle jos keneltäkään ei kyytiä saa. :)

mirauh

Mulla on nyt eteen ilmenny suurin ongelma että juna tulee 7.55 juna-asemalle, eli kupittaan asemalle aikaisemmin ja näyttelyt "aukeavat" vasta yhdeksältä :o

MirkkuH

^kyllä sä pääset sinne sisälle jo aikaisemmin, siellä varmaan on jo silloin porukkaa.

Ninde

Juu yhdeksältä "aukeaa" näytteilleasettajille, mutta kyllä siellä järjestäjät on jo kahdeksalta ja ruotsalaisten tuomarien laivakin tulee tosi aikaisin. Eli sisätiloihin pääsee kyllä, ei tarvitse ulkona palella. :)

mirauh

Huh hienoa, siinä tapauksessa saan kyllä järjestettyä itseni paikalle :)

Anonymous

Tarttiskohan tänään taikka huomenna laittaa ilmot meneen  :c8

Nilla

Ilmo laitettu. Yhden hamsun kera siis tulossa ollaan, nuo 2 muuta on kaikkea muuta kun näyttelykunnossa. Toivottavasti joku tuo mut tänne näyttelyyn, mulla kun on tapana ekana ilmottaa että tulen ja vasta sen jälkeen miettiä että milläs sitä sitten tulisi  :lol:  Nooh, enköhän mä kyydin saa. Pakko saada, koska ei täältä korvesta viikonloppuisin linja-autojakaan ennen yhtätoista mene!  :P
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!