• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo-lemmikkimessut 26.4-27.4 Helsingin messukeskuksessa

Aloittaja Vilma, 08.03.08 - klo:08:49

« edellinen - seuraava »

Ninde

#75
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Hei, onko mulla mahdollisuuksia tuoda hamsuja näyttelyyn, kun: tulen sellaisella valmiilla bussiyhteydellä suoraan messuille, lähtö Kotkasta on noin klo 9.30. Eli olen perillä näyttelypaikalla vasta hieman ennen 11.30. Voiko sopia niin että mun hamsut olis viimisten joukossa, tai kuinka kauan yleensä kestää hamsut edes arvostella? Ehdittäisiinkö mukaan?  :|
Tällä kertaa paikalle pitää tulla ennen kymmentä, koska eläinten kanssa pääsee vain tietystä ovesta sisälle ja jos nyt en ihan väärin muista, suljetaan ne ovet kymmeneltä. Eläinten tulee olla paikalla ennen kuin messut avataan yleisölle, jotta yleisöllä on jotain katsottavaakin. Tarkistan asian vielä, mutta muistaakseni se oli näin.

Näillä messuilla on valitettavasti paljon tiukempaa ja paljon sellaisia asioita joihin SHY:llä ei ole sananvaltaa, joten joustaminen useissa asioissa joissa yleensä voidaan joustaa voikin tällä kertaa olla vaikeaa, jos ei mahdotonta.

Niin ja tiedoksi jo etukäteen sellainenkin asia, että messualueella ei saa kulkea eläinten kanssa, eli hamsujen on pysyttävä hamsupuolella koko ajan mitä ne ovat messupaikalla. Eläimen kanssa saa kulkea vain sisälle aamulla ja ulos pois lähtiessä iltapäivällä.

Ninde

#76
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Onko tietoa onko näissä lemmikkimessujen näyttelyissä tuomariharjoittelijoita? Tuumaan tässä ilmoanko lemmikkeihin ollenkaan jos kahtena päivänä jo kovasti pääsee käsiteltäväksi..
Lauantaina on yksi tuomariharjoittelija lemmikkiluokassa, sunnuntaina ei ole sitäkään. Ulkomuotoluokasta en osaa vielä sanoa kummankaan päivän osalta.

Maikkis

#77
Siellä onkin samaan aikaan lemmikkimessujen kanssa myös Lapsimessut sekä pienoismalli- ja harrastemessut, ja niihin pääsee samalla lipulla lemmikkimessujen kanssa :) Minua kiinnostaa käydä tuolla harrastemessujen puolella katsomassa kädentaitoja.

Blizzard

#78
Oisko kukaan ihana ihminen Tampereelta järjestämässä kimppakyytiä? :grin:
Hamsulauma ja koiruus

Niina-03

#79
En siitä ihanuudesta tiedä  xD  mutta jos Evira muistaa hyvillä uutisilla ennen ilmopäivää, niin yhteiskuljetus on pienempää luokkaa - pikkuautolla Tampereelta. Kaksi on kyydissä ja ehkä pari vielä mahtuisi. (?)
Yöpyminen vielä auki, tai sitten tullaan vain toisena päivänä.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Siarra

#80
Vissiin on hetkellinen sokeus iskenyt kun en löydä mistään mainitaa, mutta pitääkö nuo näyttelyluettelot tilata erikseen ilmojen yhteydessä?  :oops:

Ninde

#81
Luettelot pitää tilata ilmoittautumisten yhdeydessä ja maksaa etukäteen (samalla kuin ilmotkin), hinta on 1€/luettelo. Kummallekin päivälle on oma luettelo.

Juulia

#82
Onko mahdollista että syrkkiluokat peruttaisiin? :pihalla:
ainakin olen kuullut sen tapaista, että luokat voitaisiin perua...
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Sarantha

#83
Onko tuolla messuilla myytäviä eläimiä, vai onko eläinten myyminen kiellettyä niinkuin muistaakseni joskus joillakin messuilla on ollut? Ei niin että olisin myymässä tai toivottavasti ostamassakaan mitään, mutta ihan mielenkiinnosta...
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

Nilla

#84
Ihanaa, messut on jo tässä kuussa! En malta odottaa  :mrgreen:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Juuli

#85
Tulossa olen sunnuntaina, seuraksi vain. Ei siis eläimiä tulossa mukana. :)
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Maiju*

#86
Lainaus käyttäjältä: "JuuliaA."Onko mahdollista että syrkkiluokat peruttaisiin? :pihalla:
ainakin olen kuullut sen tapaista, että luokat voitaisiin perua...
Hallitus pitää tänään papova-kokouksen, jossa päätetään miten toimitaan seuraavien näyttelyjen osalta.
Lisäinfoa tulossa siis lähipäivinä.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Ninde

#87
SHY peruu syrkkien kaikki luokat lemmikkimessujen näyttelyistä.

//http://foorumi.hamsteriyhdistys.net/viewtopic.php?f=11&t=1846

Korvaava juhlis syrkeille pidetään syksyllä.

Juulia

#88
^ onko juhlis sitten pk-seudulla?
Harmittaa tosi paljon kun luokat syrkkien osalta peruttiin... :|
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Nilla

#89
^ Niin  :|  Ja kun turun näyttelykin perutaan sen takia  :(  Juuri kun olisi ollut 10 minuutin päässä näyttely  :(
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!