Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

Tiituz

Me oltais varmaan tulossa parin hamsun kanssa  :)

edit: Muokattu hamsujen nimet pois//Ninde
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

viiru

^ Koska foorumia selaavat ja lukevat myös arvostelevat tuomarit, ei ilmoitettujen hamstereiden nimiä tulisi täällä mainita.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

Muistattehan, että tässä näyttelyssä jaetaan viime vuoden VV-palkinnot niille jotka eivät olleet keväällä PetExpo-messuilla. Palkinnot jaetaan varmaankin joskus puolen päivän aikaan joko ennen tai jälkeen ruokatauon. Tarkempi aika selviää lähempänä.

Anonymous

Lainaus käyttäjältä: "trap"Mulla olis vielä pari kysymystä :) Eli osaisko joku Tamperelainen mahdollisesti neuvoa miten pääsee juna-asemalta tonne näyttelypaikalle? Onkohan se kovin kaukana, pääseekö jalan vai pitääkö hypätä bussiin tms? Ja saakos näyttelyn aikana poistua muutamaksi tunniksi katselemaan kaupunkia ja shoppailemaan?
Tuohon voi itse syöttää sen kellonajan, toivottavasti edes jotenkin auttaa, navigaattoreihin kannattaa laittaa tuo ravitie ylöjärvi osoitteeksi niin näyttää reitin oikein

//http://atlas.tripplanner.fi/tkl/fi/?keya=Rautatienkatu+25&a=2991&an=25&keyb=Ravitie&b=379&bn=&hour=8&min=00&vm=1&day=30&month=08&year=2008&adv=#results

Jane_O

^ No ei sinne nyt oikeesti noin pitkää matkaa tartte kävellä mitä toi reittiopas ehdottaa. Bussi nro 18 menee paljon lähemmäs, älkää kysykö, miksei toi opas anna sitä lauantaille, vaikka se silloinkin kyllä kulkee. Lisäksi Teivon raviradan yhteystiedot -osio kertoo myös, että Ylöjärven bussit sinne kuljettavat :). Tuolta linkistä löytyy myös tarkat koordinaatit paikalle, jos jollakulla on tosi pro-navi ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"No ei sinne nyt oikeesti noin pitkää matkaa tartte kävellä mitä toi reittiopas ehdottaa. Bussi nro 18 menee paljon lähemmäs, älkää kysykö, miksei toi opas anna sitä lauantaille, vaikka se silloinkin kyllä kulkee.
Me kans oltiin kun halolla päähän lyödyt, kun katottiin tota Reittiopasta viime viikolla ja se näytti jotain ihan ihme bussilinjoja, jotka jää kauas koko näyttelypaikasta, eikä näyttäny ollenkaan linjaa 18, vaikka ihan taatusti linja 18 menee paljon lähemmäks, oisko n. 700 metrin päähän näyttelypaikasta. Eikä oo muuten eka kerta, kun toi Reittiopas näyttää ihan puuta heinää, en luota siihen enää ollenkaan :kieli

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Lisäksi Teivon raviradan yhteystiedot -osio kertoo myös, että Ylöjärven bussit sinne kuljettavat :).
Mitä nyt noita aikatauluja kattelin tuolta niin käsitin, että Länsilinjojen linja 85 menis siitä Teivon ohi. Mutta tuo aikataulu saattaa olla vielä kesäaikataulu, joten kannattaa lähempänä näyttelyä käydä katsomassa uusiksi tuo aikataulu :)

Näyttelyilmoittautumisessa tuolla yhdistyksen sivuilla lukee, että "Muista mainita ilmoittautumisessasi oletko Suomen Hamsteriyhdistys ry:n jäsen sekä onko sinulla ilmaisia ilmoittautumisia" niin eikös noi ilmaset ilmot poistunu kokonaan ? Vai oonko käsittäny väärin ? Itelläkin niitä sitten olis, jos niitä vielä voikin kerryttää...
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Minski"niin eikös noi ilmaset ilmot poistunu kokonaan ? Vai oonko käsittäny väärin ? Itelläkin niitä sitten olis, jos niitä vielä voikin kerryttää...
Uusia ei enää jaeta, mutta jo kerätyt voi toki vielä käyttää pois, kun joillain niitä on vielä jäljellä.

Minski

^ Ok :)
Alan oikeesti epäillä, että mulla on jotain ongelmia luetun ymmärtämisessä, kun en totakaan ollu hoksannu noin edes ajatella :D
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

Mä ihmettelin niitä matkan kesto aikoja, mut laitoin sen sitte silti, en mä noista tiedä, ku en liiku bussilla  :oops:  sorry jos tuli enemmän harmia, ku hyötyä :angel

Ninde

Joo, bussi 18 mennee lähimmäksi ravirataa, muistaakseni sillä on ihan "Ravirata"-niminen pysäkkikin jossain siinä Ylägrillin kohdilla Lamminpäässä.

Suurin osa Länsilinjojen Ylöjärvelle menevistä linjoista (ne kasilla alkavat) pysähtyy ihan Teivon edessä, mut ne on vähän kalliimpia matkustaa kun kaupungin linjat ja en muista yhtään miten niitä kulkee. Länskän linjat lähtee bussiasemalta ja psyähtyy ainaki Keskustorin maastossa kaikki.

Taksi rautatieasemalta Teivoon maksanee jotain vähän reilu parikymppiä.

Terveisin,
Pete

GaneshaX

Kai näyttelyssä on paikka missä ihmiset voivat myydä myös tavaraa? Mulla olisi minidunia/ paketissaan olevaa tavaraa joista haluisin eroon, kun kämppä on pieni....
Mitkä säännöt on käytetyn tavaran myyntiin?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

eta

Olen ilmoittautunut sähköpostilla näyttelyyn jo pari viikkoa sitten, tuleeko siitä vahvistusviesti vasta kun olen maksanut näyttelyn ?  :)  :)
Kyselee ensikertalainen, tai olin jo kerran mutta silloin ilmoittauduin vasta paikan päällä lemmikkiluokkaan. :)

Toivottavasti olisikin kaikenlaisia hamsutavaroita myynnissä saisi taas jotain kivaa hamsuille. xD  xD

Ninde

Vahvistusviestit tulee vasta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, laitan tänne sitten infoa kun ne lähetän, että jos ei silloin tule niin osaatte sitten ottaa yhteyttä. :)

Käyttettyjä tavaroita voi yleensä myydä samassa paikassa missä on myytävät eläimet, vähän nyt riippuen siitä millainen tila aina milloinkin on kyseessä.

Jane_O

Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, pitäisi tuolla olla reilusti tilaa :). Ellei tyyliin marsut räjähdä taas käsiin ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

BooBoo