• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

20.1 Hamsterinäyttely Vantaa

Aloittaja Elliska, 01.12.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#105
Mä tajusin vasta tänään :)  et yks mun hamsu tuli valiolemmikiksi eli Susa-Erma's Nelli joten meni kyllä hyvin näyttelyt  :pilehile:

Mustikkamaan

#106
Meidänkin Yökyöpelin Kuningasmustikka oli S 5. Ei saanut sertiä, mutta en olisi vielä ihan sijaakaan odottanut, kun se on tosiaan ihan kesken. Oli kyllä iloinen yllätys :)

Mustikkamaan Goblinista tiesinkin että se on ihan kiva, mutta ei sertieläin. Tulikin sitten S 3 :)

Sitten yksi campbelli lähti uuteen kotiin Firefly's Janetelle :)

Päivä oli muutenkin tosi kiva kaikin puolin. Olin pitkästä aikaa pirtsakalla päällä suunnilleen 16:30 asti XD En oikein saanut illalla unta, tossa puol neljältä katoin kelloa viimeks ja heräsin sit puol seittemän. Mut join vähä kahvia (joka aiheutti tärinöitä, ku en muutenka juo kahvia xD) ni siitä se sit lähti!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

marlena

#107
Pitää minunkin kehua meidän matkaseuraa. Mukavaa oli, kiitos kaikille!  ;)
Näyttely oli hieno. Erityisen onnellinen olen talvikkokasvattieni menestyksestä. S-E Tad oli hienosti S1, ja BIS 3. Onnea vaan sinne
Kuusankoskelle!  :sydan  :sydan  Samoin olen onnellinen talvikkokasvatista S-E Nellistä joka valmistui hienosti Valiolemmikiksi.  :sydan  :sydan Onnea Pia:lle.
Omatkin talvikkoni menestyivät hienosti. Ihana Campbellini Peppermint´s Mortimer* oli S1. Se on mieluinen minulle koska pidän sen väristä erityisen paljon.  :sydan  S-E Rafaelin** lapsukaiset menestyivät myös  :sydan ja tietty S-R Rafael** oli S4 Kumalla. Sen turkki ei ollutkaan nyt oikein kunnossa mutta vein sen silti näyttelyyn koska sen ilmoitin.
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Blizzard

#108
Kiittelenpä minäkin kivasta näyttelystä ja erityisen kivasta matkaseurasta :D

Näyttelyssä meillä löytyi 3 knikkihäntäistä :(

Mutta lemmikkiluokassa kahmittiinkin turkki-palkinnot xD  Oma kasvatti Onfroi Onnenmyyrä sai KuMan turkista ja Täystuhon Peace ja Nefertiti sai myöskin erikoispalkinnot hyvästä turkista.

Ai niin, ja onnea kaikille menestyneille :aplodit:
Hamsulauma ja koiruus

Niina-03

#109
Lainaus käyttäjältä: "Oranssi"Näyttelyn supermenestyjä taisi olla Satumetsän Niina hamsuineen, onnittelut!!
Kiitokset oikein paljon  :haha  hyppelehdin kotonakin vielä tuntikausia kun olin niin tohkeissani. Meillä meni kyllä satumaisen hyvin, odotin kaikille vain L1:stä. Paistaa se päivä joskus satumetsäänkin :D  Onnea myös kaikille muille palkituille!

Näyttelyssä oli oikein mukavaa, kiitos järjestäjille hyvästä työstä. Kuivakakku saa minultakin erikoismaininnan. Jäin kaipaamaan ainoastaan työntekoa muiden huhkimista katsellessa... toivottavasti pääsen työllistämään itseni seuraavalla kerralla.
Kiitos myös kimppakyydistä Carmenille ja PH:lle  :haha ja yleisesti mukavasta seurasta kaikille kanssamatkustajille.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

soundlovers

#110
Kiitoksia myös minun puolestani kaikille onnistuneesta näyttelypäivästä.
Oli oikein mukava nähdä paljon muitakin kun pk-seutulaisia harrastajia pitkästä aikaa.  :)

Omien hamsujeni menestystä: Soundlover's Amelie oli paras nuori ja Soundlover's Xanadu** oli S 5 + Kuma sekä hamstrauskisan kolmas). Erityisonnittelut 3-kuiselle kasvatilleni Soundlover's Auroralle joka oli ensikertalaisena ulkomuotoluokassa Tuomarin Suosikki ja sai lemmikkiluokassa Kuman lihaksikkuudesta. Paljon onnea kaikille muillekin menestyneille.  :peukku:

Nilla

#111
Ihanaa Omppu sai ERI:n + ruusukkeen ja siementangon :) Sekä L1

Niisku sai H:n ja L1
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#112
Kiitos myös minunkin puolestani. Päivä oli todella onnistunut ja oli taas kiva pitkästä aikaa päästä "pikkunäyttelyyn". Ronjakin sai mukavan arvosanan + arvostelun :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

AnsaLucia

#113
Kiva ja mukavahenkinen näyttely minustakin. Ja tietysti mukava kun omat hamsut pärjää. Kiitos Marlenalle onnitteluista, myös Tad "Hande" kiittää vaikka kiitos on kokonaan meidän puolella että Marlena on luottanut meille niin valloittavan tapauksen kun Hantsu on. Lisäksi meidän Karvinen pärjäsin lemmikeissä kolmanneksi, samoin iso kiitos Varjoyrtin Heidille. Muutenkin kaikki neljä hamsuani saivat sen odotetun L1:n joten olen valtavavan tyytyväinen. Samalla reissulla sain pienen mutta sitkeän cämpsykuumeen, mutta katsotaan nyt miten parantuu  ;) Mokoma Marlena kun toi näytille niin valloittavia pikku campsyjä...
Onnittelut myös muille pärjänneille, erityisesti valiolemmikiksi valmistuneelle S-E Nellille omistajineen. Hieno suoritus.
Järjestäjille kiitokset, kaikki meni sujuvasti. Kanttiinissa ihania suklaaleivoksia  :lov
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Dakku

#114
Näyttelyt sujui kaikinpuolin hyvin!
Mulla meni kyllä jalat ihan sököks kun oli niin karseen fiinit kengät xD

Suur kiitos Musulle joka jaksoi vain kestää ja kestää mun ''assarointia'', ja maikkiksen siskolle kun jaksoi jatkuvasti huudella mua töihin :lol:

IhQ sai jonkin ruusukkeet hyvästä turkinlaadustaan, ja ei-standarteissa tuli toiseksi.

Muut oli sitten vain sanojen arvoisia, L1 maininnat sentään tuli ihQ:lle ja muhkealle lohikselle 8-)

Oli makoisat ruua jälleen, kiitos salaattimestari Minnawille ja makaroolilaatikon haltijalle Niinalle!
Maistui vähän liian hyvin puffan tarjonta..
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Maikkis

#115
Kiitos myös meidän puolesta kivasta näyttelypäivästä!

Oli mukava olla taas sihteerinä ja seurata vierestä tuomarin arvostelua, siinä oppii aina paljon uutta :)

Minulta ja siskoltani oli yhteensä 7 syrkkiä mukana, joista 6 oli ulkkiksissa ja kaikki niistä saivat L1:n. Ulkomuotoluokassa meille tuli 2 KuMa:a (Mantalle satiininkiillosta ja turkista Einolle, joka on Jennin hamsu.)
Eino (Eukleides*) oli oikein loistokunnossa näyttelyssä ollen S3 ja saaden SERTin. Olen oikein ylpeä kasvatistani  :lov . Jenni on pitänyt herrasta hyvää huolta.

Lemmikkiluokasta ei sijoituksia tullut, vain 2 KuMa:a (Fasu ja Enkka) ja erikoispalkinto (Manta).



Minunkin täytyy kehua kuivakakkua, oli hyvää, kuten muutkin ruuat.  :P

Carmen

#116
Meilläkin meni näyttelyt ihan hyvin. Nyt kaikilla hamsuillani on L1:nen.
Quantanamera oli "PLH7" ja sai KUMA:n ja Hekla rempaisi vanhoilla päivillään. Hekla vei sekä lemmikki- että ulkomuotoluokan Paras Veteraani-tittelin.

Yhteiskyyti sujui hienosti, kiitos siitä kaikille mukana olleille.
Uutta reissua odotellessa...

NipsuMakkara

#117
Kivaku kaikilla(?) on menny näyttelyt hyvin. ;D
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Pakastemelba

#118
Mä oon ihan pihalla noista näyttelysysteemeistä. Onko tässä näytttelyssä jälki-ilmomahdollisuus?

Ja mitä vaatimuksia on jos meinaa ulkomuotoluokkaan osallistua? :)

Ninde

#119
^Niin tämä näyttely on ollut jo tämän vuoden tammikuussa, mutta SHY:n näyttelyissä on aina jälki-ilmoittautumismahdollisuus lemmikkiluokkaan.

Ulkomuotoluokkaan ainoina vaatimuksina on oikeastaan puhdaslajisuus ja se että tietää mitä lajia, turkkimuunnosta, väriä ja sukupuolta hamsteri on. Ikä tulee tietää kuukauden tarkkuudella.