• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joulukalenteri 2012

Aloittaja Sintturainen, 22.11.12 - klo:09:15

« edellinen - seuraava »

Katitar

Katikin haluaisi oman luukkunsa!  :tongu: tuohonhan tulee jotkut paremmat ohjeet siitä miten kuva lisätään, eikös juu? mulle täysin uus juttu.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Lakupekka

Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

unijojo

Kaksi syyrialaista ja kiinari
http://www.aanimalia.blogspot.com/

Sintturainen

Pitäsköhän se tehä niin että jokainen lisää sit omana päivänään oman kuvan? Ku jotku oli että kerkeävät tehä vasta loppukuusta?

Janzu

#19
Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 28.11.12 - klo:18:26
Pitäsköhän se tehä niin että jokainen lisää sit omana päivänään oman kuvan? Ku jotku oli että kerkeävät tehä vasta loppukuusta?
Tai sit annat kaikille päivät, deadlinet ja vaikka säpo-osoitteen minne ja mihin mennessä kuva tulee lähettää ja lisäilet oikeina päivinä kuvat kalenteriin (tai kuka tämän sit ottaiskaan tehtäväkseen.) Voisi olla varmempi tapa, kun viime vuonna ainakin oli muistaakseni jotain sählinkiä muutamina päivinä kun kuvaajat itse lisäilivät kuvat.
Päiviä kuitenkin pitäis alkaa varmaan jo jakelemaan, kun ei kuitenkaan montaa päivää joulukuuhun enää. :p

Sintturainen

9 luukun tekijää vielä puuttuu! Toki saa tehä useampiakin luukkuja jos ei 24 saada täyteen. Nyt ilmoittautumaan hopi hopi  :fruit:

Sintturainen

Niin ja minä voin kyllä ottaa kuvat vastaan ja laittaa ne tänne oikeana päivänä, mutta silleen että kaikki kuvat on joulukuun alussa valmiina, ei oo kiva sit ruveta huuteleen niiden perään. Tai toinen systeemi on se että jokainen postittaa oman kuvansa oikeana päivänä.

Viljami

Mie voin tehä kaksi luukkua jos ei saada tarpeeksi.

Alkemistin

#23
Mulla on nyt parikin joulukalenterikoodia. Ihan erilaisia ratkaisuja keskenään tietty, ja molemmat vasta vaiheessa  :kankaalla: Eiköhän jompikumpi noista onnistu kuitenkin deadlineen mennessä. :icon_cheesygrin:

1. Optio 1 - oma viritys eli kaunis talvinen kuva, jonka alareunassa luvut 1 ... 24, josta pääse oikeaan luukkuun (toivottavasti oikeana päivänä, mutta tämä riippuu serveristä - tai sitten pitää tehdä vaan käsin)
//edit. Löytyy täältä: http://hamsterit.net/hamsterit-joulukalenteri-2012/

2. Optio 2 - toveri Nikon :icon_e_ugeek: tekemä kalenteri, joka on musta ihana. http://injustice.fi/joulukalenteri/
Siinäkin on vielä "pieniä" ongelmia, eli luukut eivät mene kiinni kun ne on kerran avattu etc. Onkohan sillä sitten väliä.. ja sitten tosiaan varmaan pitää kuitenkin syöttää kuvat oikeana ajankohtaja, jos ei sitten linkitä uusille sivuille.

Koodi eli kalenteri tulisi hamsterit.net -sivuille, koska sinne mulla on oikeudet tehdä mitään ja joulukalenterin saa nätisti esille. Puolet kuvista pitäisi olla etukäteen valmiina ja puolet ennen 15. pvää - ainakin, jos minä ne sinne pistän  :icon_e_wink: Muokkaan kuvat mielelläni itse, niin saan ne silleen kun tarvitsen. Tarpeeksi isoja pitäisi olla, mutta 700 x 525 pikseliä riittää jo vallan mainiosti. Siis sellainen postikortin kokoinen.
Käviskö tämä?

Sintturainen

^Voi kun kuulostaa hienolle, vaikka en puoliakaan ymmärtänyt  :xd:

Mutta KÄY kyllä!!!

Minäkin voin tehä kaks luukkua, samoin kun mun pikkusisko...

Vielä silti tarvittas muutama!

Janzu

Mä voin kyllä myös tehdä useamman luukun. Tosiaan mielellään loppukuusta, tai sit toki vanhempiakin kuvia voin pistää. :)

Alkemistin

^^ Pystytkö pistämään mulle ensimmäisten 15 kuvan läjän jossain kohtaa - vai kuinka monta sulle on jo tullut?
Sitten loppuja saisi lähetellä osoitteeseen marika (a) hamsterit.net (välilyönnit pois jne.)

Statuspäivitys: puolisko fiksasi Nikon koodia niin, ettei luukut jää enää auki. Kumman option haluatte käyttöön?  :mhappy:

Sintturainen

^Ei mulle oo tullut vielä yhtään kuvaa. Eli lähetetäänkö suoraan sulle? Laitetaanko kuviin luukun numeroa, ilm. ei, kun ne tulee tavallaan sinne kalenterin sisälle. Valitte ite vaan kumman haluat laittaa!  :peukku:

Sintturainen

Mutta siis ruvetkaa jo mahd. moni kuvaileen, ja värkkäileen luukkuja, meillä loppuu kohta muuten aika kesken! Laita Hajime sähköpostis niin laitetaan kuvia tulemaan :) Saako niihin lisätä tekstiä?

Alkemistin

^ Mitäs - mähän lähetin ajat sitten sulle Illun kuvan?  :juuu:
Meniköhän väärään osoitteeseen kuitenkin... Joku saanyt multa hamsumeiliä ja ihmettelee. Laitoin Illun kuulumisetkin sinne aiemmin  :icon_redface:

Mulle voi suoraan lähettää kaikki jouluhamsukuvat. Saa laittaa tekstiä, mutta jos tuon Optio 2:n valitsen, niin siinä pikkuluukkukuvassa ne ei välttämättä näy(tä hyvältä). Isossa kuvassa näkyvät toki.  Hei siis kaikki ilmoittautuneet! Nyt hopi hopi kuvia ao. osoitteeseen, niin saan editoituakin ne:
marika (at) hamsterit.net