• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsun synttärit!

Aloittaja Pimu96, 28.10.07 - klo:15:33

« edellinen - seuraava »

Pimu96

Mun hamsu täyttää viikon ja viiden päivän päästä (eli 9.11) 1.W! Se on mulle iso juttu, niinku mun omat synttäriki. Nyt se on isompi, sillä ne on hamsuni synttärit :sydan  Me (minä,isi ja äiti) ollaan vähän ajateltu ostaa hamsulleni uusi häkki ihan hyvistä syistä. Tässä syyt:
- Puree kaltereita, joten hampaista lähtee kiiltoa ja hampaat saattavat katketa helpommin.
- Ei tarvitsisi viedä hamsua aina yöksi kylppäriin. (En voi nukkua kun hamsuni puree pinnoja.) :oops:
- Se tarvitsee isomman asumuksen.
Ajattelimme ostaa dunan. Tietääkö kukaan paljon OULUN akvaariosopissa maksaa dunat, käytetyt tai uudet. Ja onko siellä edes käytettyjä? No mutta näin.

Ajatelkaapas ihmiset, jos mekin saisimme synttärilahjaksi uuden talon :mrgreen:  Olisi se aika hauskaa :) Ostan hamsulleni myös jonkun "kakun" (tietenkin se on jyvä kakku!) Milloin teidän hamsuillanne on synttärit? Onko se teille "iso" asia? Paljon ne täyttävät ensi/tänä vuonna?

Pimu96

#1
Äh... Miks kaikki kattoo tätä, mut ei vastaile? Kysymyksiä tulin mulla, joten miks ette vastaa??? :cry:

Omppu

#2
Vastaukset ei tule yleensä tunnissa-parissa, niiden tulemisessa voi kestää useita päiviä)

Onnittelut hamsterillesi! On erittäin hyvä idea ostaa hamsterille duna syntymäpäivälahjaksi. En ole Oulun akvaariosopissa ikinä käynyt, mutta meilläpäin eläinkaupassa syyrialaisille sopiva (n.71cm x n.45cm) Gabber -niminen duna maksaa reilu 50€.
Itse en pidä hamsterin synttäreitä kovinkaan suurena juttuna, koska hamsterin vanheneminen merkitsee kokoajan lähenevää kuolemaa..  <!-- s:cry: -->:cry:<!-- s:cry: -->  Teen kakun ja ostan/väkerrän jonkun pikku virikkeen.
Oma hamsterini on syntynyt 12.9.2007, eli täyttää ensi vuonna 12. syyskuuta 1 vuotta.
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

KaisaM.

#3
Synttäripäivänä hamsu saa meillä ylimääräisiä herkkuja/"kakun" ja ylimääräistä huomiota. Omien hamsujen synttärit: (aikajärjestyksessä tästä päivästä eteenpäin)

Pomppis 5.12. täyttää 2v
Sylppers 12.12. täyttää 1v
Utu 5.1. täyttää 1v
Simo 27.2. täyttää 1v
Limppu 2.3. täyttää 1v
Nemo 2.5. täyttää 1v
Unna 25.5. täyttää 1v
Pamppers 20.8. täyttää 1v
Deli 9.9. täyttää 1v
Kerttu 12.9. täyttää 1v
Pinkki 12.9. täyttää 1v
Hile 15.9. täyttää 3v

Hile-talvikkohan tuskin enää kolmivuotiaaksi elää, mutta kuitenkin. :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Tatu

#4
Ellu 24.10 2v
Nelli 18.7 1v
Timi 7.8 1v

Hamsteri saa synttäreillään juoksennella vapaana kauemmin ja kakun. Uuden virikkeen lahjaksi mikäli sellaiseen on tarvetta ja tilaa. Vähän harmittavat minua nuo hamstereiden syntymäpäivät, koska eivät montaa syntymäpäivää elämässään pysty viettämään...

mantsikka:>

#5
Aapo on syntynyt 25.1.2006.
Äkkiä se aika menee, kohta poitsu on jo kaksi vuotta.

Lilo<3

#6
Meillä hamsteri on syntyny 2.7.07, joten huomenna (2.11.) täyttää jo 4 kk. :D Onhan se suuri juttu hamsunkin synttärit, mutta niitä ei vaan voi kovin montaa juhlia lyhyen iän vuoksi ( :cry: ) , joten kunnon juhlat vaan.. ;) :D

Lilo<3

#7
Lainaus käyttäjältä: KaisaM.Synttäripäivänä hamsu saa meillä ylimääräisiä herkkuja/"kakun" ja ylimääräistä huomiota.

Millasen "kakun" teet? Vai onks sellasii jotain ihan myytävänä? :D

Riikka

#8
Kun syrkkini täytti 2, teis sille ns. "puurokakun", eli riisipuuroa ja salaattia, koirannappuloita ja jauhelihaa, kaikkia lempiherkkuja.
[size=85]Syyrialaisherra Touho
*26.6.05   †23.2.08
Ikuisesti kaivaten[/size]

Hamsuihminen

#9
Hamstereilla on kyllä harmillisen vähän tilaisuuksia viettää synttäreitä
Mutta vai viettää puolivuotis- ja yksi neljäsosavuosi( :vasen: ehkä kirjotus väärä, sana on hankala) synttäreitä  :D  Ton jutun keksin vanhasta nalle puhista, siinä vietettiin puolivuotissynttäreitä

Lilo<3

#10
^Kyllä mäkin olen ajatellut vähän puolivuotissynttäreitä jotenkin juhlistaa. :D Ei ehkä niiiiin paljon kun oikeita, täysvuotissynttäreitä, mutta vähän kuitenkin. ;) :lov

omenainen

#11
Hermione tänään 1v.  :pilehile:

Nunnu^

#12
Nemo täyttää 2 vuotta maaliskuussa 2007. Tarkaa päivää en tiedä, se on joku vähän pääl 20. päivä.

Anonymous

#13
meillä hurmuri on syntynyt 23.12 eli jouluna juhlitaan :) taitaa poika saada ekaa kertaa joulupuuroa :)

turokulta

#14
jos synttäreitä vietetään kerran vuodessa, voihan ottaa tavaksi juhlia joka puolikas vuosi eli 2 krt vuodessa  :lov
Hamsterini onni  on oikeus olla ainoa hamsuni