Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - soundlovers

Ajatusvirhe meikäläiseltä kun en lukenut tarkkaan, että kyseessä on urospentu enkä muistanut emon väriä... Tumma pentu on sitten keltainen (tupla)umborous.
Tässä vertailun vuoksi kuvia yli 1v 3 kk sitten syntyneistä Soundlover's D-poikueen keltainen umborous vn pojista joita luulin pitkään pentuina norre umborouksiksi juuri tuon tumman värin vuoksi :oops: (siksi kuvatekstikin on siis virheellinen...) http://kuvablogi.com/nayta/1442638/
Keltainen umborous on kyllä kaunis väri  :lov
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^^ Ääks! Ihania :lov

Mikäköhän tuo keskimmäinen on?? Poikahan se oli?

Veikkaan että se on normaali (tupla)umborous ;) Söpöt kolmoset  :sydan
Terkkuja isoisä Soundlover's Dakotalta ja muilta meillä asuvilta sukulaisilta.
Nillallakin on oikein hyviä kuvia  :)
Ellipsi & Minski: Keltaisten otsakarvojen perusteella kyseinen hamsu taitaa kylläkin olla minun tyttöseni Hope ;) Naaras siis jokatapauksessa, onneksi. Ei haittaa minuakaan, että tuollainen pusuttelu pääsi sattumaan. :)
Tulossa ollaan :) Ulkomaalaiset tuomarit on kiva "lisämauste" vuoden viimeiselle näyttelylle.
Juu, olis sitä Pro Goldin hamsuruokaa ollu kyllä tosi kiva saada, kun sitä ei edes juurikaan löydy hesan eläinkaupoista ja nyt kun ois ollu noinkin hyvä tarjous... No tuo marsun ruoka nyt menee hyvin lisukkeena meidän hamsujen siemenseoksessa, kun siihen on muutenkin sotkettuna montaa eri seosta. :)
Kivoja ja hyviä kuvia Ellipsillä  :) Oma pikkuiseni Soundlover's Hope** oli myös päässyt kuvaan  :sydan   //http://ellipsi.kuvat.fi/kuvat/Lemmikki%202009%20%28LA%29/121.jpg
Messuilta tuli shopattua hamsuille:

- kaksi pikkupussia Crispy Luxia
- kilo koiranraksuja (makuna lohi-peruna)
- kolme 800 gramman pussia Pro Goldin junior cavia marsunruokaa, kun hiiri/hamsuruoka oli loppu.
Suuret ja nöyrät kiitokset minunkin puolestani teille kaikille, jotka autoitte tavalla tai toisella näyttelyjärjestelyissä sekä tottakai myös tuomareille. :)
Saatiin kuitenkin vähäisistä toimihenkilöistä huolimatta nlyvkonloppu enemmän tai vähemmän kunnialla läpi. Raskaasta vkolopusta huolimatta oli oikein kiva taas nähdä tuttuja ja tuntemattomia hamsuharrastajia.

Omien hamsujeni näyttelymenestyksen osalta viikonloppu sujui todellakin yli vaatimattomien odotusteni. :taju:
Lauantain suuri yllättäjä oli vasta kaksikuinen normaali vkkk Soundlover's Hope, joka nappasi lyhytkarvaisten voiton ja BIS 1 sijan. Pitkiksissä FIN MVA Desert Rose oli S3.

Sunnuntaina uskomaton menestys jatkui, kun kasvattini FIN MVA Soundlover's Desert Rose &
SHY VL Soundlover's Beauty Black (om. Vilma Helle) ottivat kaksoisvoiton syyriksissä ja BIS kisassa.
Lähes 2 v. naaras Beauty Black valmistui vielä upeasti FIN MVA:ksi. :sydan
Suuret onnittelut & kiitokset Vilmalle kasvattini hyvästä hoidosta. Myös Hope jatkoi lupaavasti alkanutta nlyuraansa ollen S3 sertillä.

Ikinä aiemmin ei omalle kohdalleni ole BIS 1 sija osunut, mutta nyt niitä tuli sitten yhden vkonlopun aikana kaksin kappalein ja vielä omille kasvateille. Tuli kyllä todellinen piristysruiske syksyn kaamoksen keskelle, en voi sanoin kuvailla miten onnellinen olen. Koko tämä vuosi on ollut 13 vuotisen hamsuharrastukseni menestyksekkäin.
Soundlover's hamsterit pärjäsivät hienosti myös lemmikkiluokissa, onnea Vilma & Juulia A. sekä Jasmin!

Jottei ihan itsekehuiksi mene koko postaus, niin oikein paljon onnea kaikille muille vkonlopun menestyjille ja kiitokset hyvästä vastuksesta kilpakumppaneille.

Itse messuja en kiireideni vuoksi oikein ajan kanssa päässyt kiertelemään, mutta oikeastaan tarjontakaan ei tänä vuonna selvästikään ollut niin hyvä kuin aiempina vuosina. Sain kuitenkin ostettua hamsuille ja kanille ihan mukavasti ruokia, enempää en olisi saanut kulkemaankaan. Hamsulani vahvuuteen liittyi myös uusi jäsen, lupaava pk musta naaras Satumetsän Unelma.
Jennan herkulliset pasteijat ja Viirun ihana tiikerikakku päätyivät sitten minun mukaani, nami.  :P
Niin ja tulinpa sitten pestatuksi SHY:n hallitukseen ensi vuodeksikin. ;)
Siis yök noita Wiidiin pentuja kun ovat noin ällösuloisia :kieli Rexut on erityisen ihania :lov
Taikahamsun urospoikanen saattaisi olla myös cinnamon umborous vn, on aika harmahtavat puolikuut. Tosin kuvakin on aika pieni, joten varmaksi on vaikea sanoa tuon kuvan perusteella.
Sain vihdoinkin hommattua kameraani toimivat patterit, kun ostin uuden patterilaturin, nyt on sitten akkupattereita kokonaiset 3 paria :)

Tässä siis 3,5 vkoiset Soundlover's H-lapsukaiset tältä pvältä:
(Varoitus: linkki sisältää erittäin ällösöpöä kuvamateriaalia...)  :mrgreen:

//http://kuvablogi.com/blog/11195/25/
Itse aloitan poikasten käsittelyn siinä parin vkon iässä. Enemmän alan sitten sylittelemään kolmiviikkoisesta eteenpäin.
Oman syrkkilaumani vanhin LGG08 Soundlover's Zephyr "Nasu" (joka täyttää huomenna 2v 1kk) vaikuttaa ikäistään nuoremmalta.
Herra herää aikaisin illalla kiipeilemään Gabberinsa kattoritilässä. Siinä sivussa kerjätään huomiota (ja makupaloja) sekä muuten vain puuhaillaan terraariossa. Myös juoksupyörässä olen sen nähnyt öisin jolkottelevan. Lattialle päästessään se spurttailee tuhatta ja sataa sydämensä kyllyydestä.

Vanhuudenmerkkejä sillä on oikeastaan vain hilseilevä iho ja hieman kutistunut olemus. Nasu on myös 2,5 vkoa sitten syntyneen poikueen tuore isukki. Poikasia on kahdeksan, joten hyvin viriilikin se näyttää vielä olevan  :haha  Nasu saa paljon huomiota, koska se on lauman vanhin sekä lisäksi minulle jotenkin erityisen rakas hamsteri.  :lov
Muutama räpsäisy tältä päivältä: http://kuvablogi.com/blog/11195/24/
Pitäisi ostaa uusi patterilaturi, kun vanha sanoi sopimuksen irti jokin aika sitten. Tavalliset patterit kun ei kestä paljon mitään.