Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

sarilau

Ok, kiitos. Nyt tavusin, miten se toimii ja meni ok. kiinni. Vaikuttaa silti vähän hepposelta minusta, ihan oikeastiko se pysyy siellä ???  xD
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Minski

^ Kyl meil on ainaki pysyny hyvin, ei oo tarvinnu mitään extravirityksiä koskaan niihin laittaa.
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

Mun mielestä nimenomaan ferplastin geo boksit on ollut varmimmasta ja kestävimmästä päästä.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

^Samaan tulokseen olen tullut testattuani "marcionorin"(tai mennä väärin) boxeja ekax ja ne on ihan syvältä.

GaneshaX

Marchioro Aquazoo kuljetusboksi on kans joo yks paljon käytetty, mut mun mielestä se ei kestä käyttöö ja kulutusta yhtään niin paljon...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Niissä kansissa on tajuttoman pehmeet ne ristikot. Yksikin hamsu nakersi reijän juuri siihen kohtaan.

Ramone

Tuli mieleen vaan sellanen kysymys, että kun tiinenä olevaa hamsteria ei saa tuoda näyttelyyn, ja kun aina välillä on niitä tuplanäyttelyitä, ja jos on sopinut jostakin astutuslainasta, ja sattuukin löytämään kiiman lauantai-iltana hamsterilta (ja sunnuntaina olisi vielä näyttely) niin onko tämä vielä sallittua kun tiineys olisi niin alkuvaiheessa =)? Siis että astuttais sen silloin : D

En ole näin kyllä hamsuille tehnyt, mutta, tuli mieleen ;D
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Saana

^Näyttelysäännöt kieltävät tiineen hamsterin tuomisen näyttelyyn. Tuossa vaiheessahan ei vielä näy onko hamsteri tiineenä, joten jää omistajan oman harkinnan varaan, tuoko sellaisen hamsterin näyttelyyn. Kiellettyä se kuitenkin sääntöjen mukaan on. Monestihan näyttelyissä hamsuilla on kiima, joten siellä on useita astutuksia hoidettu.

Ramone

Okei =) näin vähän päättelinkin, kun se on kiellettyäkin =)
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Ninde

Jos hamsteri on edellisenä iltana astutettu, niin eihän sitä mitenkään voi tietää onko se tiineenä vai ei. Kääpiöiden kanssa on vielä hankalampaa kun pariskunnat asuu yhdessä eikä voi koskaan tietää milloin astuminen tapahtuu, jos ei satu niin hyvä tuuri että näkee sen.

Että tämäkin sääntökohta on vähän tulkinnanvarainen juttu, pitäisi ehkä olla tyyliin "selkeästi tiine". Koirillahan on määritelty ihan vuorokaudet ennen ja jälkeen synnytyksen, että saa tuoda (tämäkään ei tietty kääpiöillä toimisi, mutta syrkeillä kyllä).

Mutta ehkä sitä maalaisjärkeä voi käyttää tässäkin asiassa.

Ninde

Ootteko muuten huomanneet, että Myyrmäen lemmikkimessut siirtyy myös Helsingin messukeskukseen? Ajankohtakin vaihtuu marraskuun loppuun, harmi kun meidän pentu ei ole enää pentu tuolloin, kun siellä olis puppyexpokin.

//http://www.lemmikkimessut.com/

Anonymous

^Oho aika hyvä juttu. Helpompi kulkee tonne.

Vevve

^^ Oho! Ihan hyvä, koska toi Myyrmäkihalli on ihan kamalan ahdas... Mutta onkohan se nyt sitten messujärjestäjille niin tuottoisaa, jos samassa paikassa on kahdet eläinmessut vuoden aikana. Vai jaksaakohan ihmiset käydä molemmissa?  :roll:
Kun noi on messarissa, ois kyllä kiva jos yhdistyksellä olisi sittenkin sielläkin näyttely. Kun eikös tänä vuonna ollut tarkoitus jättää Lemmikkimessut kokonaan pois?

Ninde

^No samat kustannuksethan niistä tulee, vaikka paikka onkin eri, kun kaikki pöydät ja tuolit pitää tilata erikseen ja ne on aika kalliita. Käsittääkseni sen takia näistä toisista messuista luovuttiinkin, kun tulee kustannuksia paljon enemmän kuin "norminäyttelyistä".

X-File's/JonnaMilaya

Mulle taas tuottaa tuskaa kulkea tonne messariin. ei jaksa kantaa.Ja jos viel sattuu satamaan. Eli messariin voin vaan ilmoittaa sen verran mitä yhdellä kertaa jaksaa kantaa.Ja sitten siel on vielä kallis parkkimaksu. Niin ja se kärry homma ei toimi mulla, kokeiltu on ja vielä hitaampaa sillain. Sittenhän messarissa ei saa myydä, myyrmäessä sai ainakin viimeks myydä kaneja. Jep,vali vali vali.
~Solnechnyi Trusha~