• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pirkanmaan Nakertajat 17.8.13, LEMPÄÄLÄ (uml hamstereille)

Aloittaja Vevve, 26.05.13 - klo:22:28

« edellinen - seuraava »

S.D.G.

^ Ai no hei mutta sehän olisikin tosi hyvä! Mä voin siis olla varamiehenä, se on aina paljon mukavampi urakka jos sitä ei joudu voimiensa äärirajoille asti tekemään!  :peukku:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Alkemistin


Missäs tässä on toimitsijalista? Olen(ko) taas aivan sokea. :icon_confused:

Lainaus käyttäjältä: Ninde - 25.07.13 - klo:19:35
Ja ihania "wanhojen hyvien aikojen" brittituomareita tulossa ulkkistuomareiksi.  :peukku:

Tämä on kyllä kiva! Täytyy ottaa noilta mun lepakonkorvaisilta lattialuudilta juoksarit pois kohta, josko keräisivät vähän massaa. :icon_e_wink:

Pertti

Toi näyttelypaikka on muuten kanssa tosi kiva!

Sue on arvostellut mun ekan ulkomuotoluokan hamsterin. Se sai 77 pisetttä  :nenup:
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Am

Paljonko tuo ilmoittautumismaksu pet-luokkaan menenevälle hamsterille on?
Mainittiin, että 7 €/eläin, mutta PiNan sivuilla oli että "hamstereiden ei-standardiluokka: 3€/eläin".
Syyrialainen uros s.18.5.2013
Talvikko naaras s.24.4.2012 - 25.12.2013
Talvikko naaras s.1.2.2011 - 21.6.2012

Ana

Pet luokka oli 7€/ 1 ja 2 eläin. Kolmas 5€.

Ei standarti luokka, on ulkomuoto luokka väreille, joille ei ole vielä standartia.

Alkemistin

Onko myös PiNa:n näyttelyissä hamstereiden rekisteröintipakko um-luokissa? Nimittäin tässä on pieni ongelma meikäläisellä.. Kuulin tänään, ettei eräs ulkomuotoon menevä syrkkini olekaan rekisteröity (köh, "vähän" viime tippaan jäi tämänkin tarkistaminen :icon_redface:) ja käsittääkseni vain SHY:n omissa näyttelyissä on rekkausmahdollisuus paikanpäällä?
Vielä kun rekkaaja on lomilla, eikä siis etukäteen rekisteröiminen onnistu, niin ei taida olla mitään mahdollisuutta saada tuota eläintä um:ään?

Crodino

VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Alkemistin

^ Hmm.. joo. Ilmeisesti viittaat tähän "Pet-luokkaan rekisterinumero ei ole välttämätön, mutta ulkomuotoluokkaan se yleensä vaaditaan. Lisätietoa rekisteröinnistä löydät eläimesi lajiyhdistyksen kotisivuilta." Sitten taas SHY:n sivuilta Näyttelysäännöistä: "Näitä sääntöjä noudatetaan Suomen Hamsteriyhdistys ry:n (myöhemmin SHY) näyttelyissä sekä lemmikkinäyttelyissä, ja arvostelukäytännön osalta niiden SKJL ry:n alaisten yhdistysten näyttelyissä, jotka järjestävät hamstereille ulkomuoto- ja/tai lemmikkiluokkia, joiden sertifikaatit, PLH-sijat ja VV-pisteet halutaan hyväksyä SHY:n kisoihin."

Onko siis nyt kuitenkin niin, ettei ole mitään saumaa saada tällä hetkellä rekisteröimätöntä eläintä tähän näyttelyyn um-luokkaan? Rekkaajakin lähti aika yllättäin lomalle, vaikka loma on toki hyvä asia. :yes:

Humselo

Eikös se ollut kuitenkin niin, että rekkaajan loma on vain 2.8. saakka, eli huomiseen? Ja eikös viimeinen ilmopäivä ollu kuitenkin vasta ensi viikolla joskus? Vai muistanko mä ihan väärin?  :nuts:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 01.08.13 - klo:20:26
Eikös se ollut kuitenkin niin, että rekkaajan loma on vain 2.8. saakka, eli huomiseen? Ja eikös viimeinen ilmopäivä ollu kuitenkin vasta ensi viikolla joskus? Vai muistanko mä ihan väärin?  :nuts:

No niinpä olikin, hohhoijaa. :nuija:  Kiitoksia!

Lautsi

Hei voikos samalla lappusella ilmota hamsterin lemmikki- ja ulkomuotoluokkaan vai pitääkö olla eri lappuset ja voiko ylipäätään nyt ilmota molempiin, kun en huomannut ainakaan mitään mainintaa kutsussa. :D nimim. hieman taas viimetinkaan ilmoittautumisen jättänyt..
http://facebook.com/hamsterila
-Fluffy's syyrialaiset-

Crodino

VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 06.08.13 - klo:12:08
Itse ainakin ilmoitin samassa.  :peukku:

Samoin, ja ihan meilissä pistin. :yes: Tälleen:  PiNa Juhlanäyttely 17.8.13

Ulkomuotoluokkaan syyrialainen hamsteri, Hamsun Nimi, sukupuoli, väri, HP-XXX-YY, ikä (esim. 4.12.2011 eli 20.13) i. Hamsuisän Nimi, e. Hamsuemän Nimi, kasvattaja N.N., omistaja M.M. (mahdollisten sertien pvä + tuomari)

Pet-luokkaan syyrialainen hamsteri, jne.
Kai se meni jotakuinkin oikein, kun ainakin kuitattiin. :icon_razz:

Tinjau

Täältä tullaan 2 syyrialaisen voimin vain. Toivotaan toisen sijoittuvan lemmikissä ,ei ikinä tiedä  :loov: 11päiväähän tässä nyt enää on!

sarsu

Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s