• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kesänäyttely 13.6.2010 Tampereella

Aloittaja Saana, 18.05.10 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

Ninde

#60
Siirsin tulokset tuonne tulospuolelle.

Niina-03

#61
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Meinasin eka, et en mä mitään uskalla, kun Niina on niin pelottava, mutta ei hän vissiin niin kaamee otus ollutkaan. :D :oops:
Eihän Niina oo yhtään pelottava :)
Mutta kyllä mä muistan sillon kun alotin hamsuharrastusta niin kaikki hamsuihmiset oli mun mielestä tosi pelottavia :D Toivottavasti kukaan uus harrastaja ei aattele meistä nyky-aktiiveista sillä tavalla :)

Minskiä komppaan... mä en ole tosiaan yhtään pelottava vaan hirmu kiltti ihminen :) tietenkin tuomarin ominaisuudessa pitää näyttää hieman viralliselta.

Kiitokset ihanille sihteereilleni ja assareilleni, ilman reipasta ja hyvin sujunutta yhteistyötä istuttais vieläkin arvostelemassa  :sydan
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Jinny

#62
Jaa, meitin poika on kans käynyt edustamassa ja ollut ilmeisesti ihan vieraskorealla tuulella, kun on KUMAkin napsahtanut! :D On se vaan hieno mies.

Melkein toivon että olisin ollut itsekin paikalla, jos siellä kerran oli väljempää kuin kevätnäyttelyssä :) Siitä viisastuneena aion kyllä aina jatkossa raahata retkijakkaraa mukana, ei oo sellaiset tuntikausien seisoskelut minua varten ei.

Tupuliina

#63
Elokuun [PINA:n] näyttely onkin isossa tilassa, joten sinne toivottavasti mahtuu kaikki hyvin vaikka onkin taas kanitkin mukana. Minäkin aion oman osani viedä tilasta raahaamalla mukaani kaneja  8-)
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

Saana

#64
Lainaus käyttäjältä: "Tupuliina"Elokuun [PINA:n] näyttely onkin isossa tilassa, joten sinne toivottavasti mahtuu kaikki hyvin vaikka onkin taas kanitkin mukana.
Missäs se näytskä on?

Sirpa

#65
Lainaus käyttäjältä: "Tupuliina"Oli kiva nähdä ja jutella Sirpan kanssa ihan livenä!
Olen jo kauan aikaa käynyt hamsteriblogissa ja nyt sitten näin ihmisen ihan face to face. Ja näin myös Sirpan ihanaiset hamsterit! :sydan
Minä olin ihan otettu siitä, että joku tuli nykimään hihasta, että hei, sinäkö sitä hamsteriblogia pidät  :) Kiva että sillä on lukijoita, vaikka tarkoitus ei kyllä ole ollut tehdä meidän hamstereista mitään "julkkiksia". Tuosta tuli mieleen, että pitäisi ehkä vihdoin ja viimein julkaista omankin pärstän kuva hamsteriblogissa, niin jos ihmiset siitä tunnistaisivat paremmin sitten. Karrin kuvia sieltä jo löytyykin (mikä saattaa ehkä olla syynä siihen, ettei se uskalla tulla näyttelyihin  :D )

Tupuliina

#66
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Minä olin ihan otettu siitä, että joku tuli nykimään hihasta, että hei, sinäkö sitä hamsteriblogia pidät  :)

Minä kun olin siinä infossa ja kuulin kun sanoit Loviisa-hamsterin nimen ja kysäisin että heiii etkös sinä pidä sitä blogia, niin oletin ensin että olit että "voi ei, kuka tuokin hyypiö on"  :D

Minä aina mielelläni juttelen ihmisten kanssa siellä sun täällä. Eilenkin tuli juteltua mukavien ihmisten kanssa joita en ollut koskaan edes nähnyt - oli todella paljon kivoja ihmisiä siellä!  :sydan
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

Sirpa

#67
Lainaus käyttäjältä: "Tupuliina"Minä kun olin siinä infossa ja kuulin kun sanoit Loviisa-hamsterin nimen ja kysäisin että heiii etkös sinä pidä sitä blogia, niin oletin ensin että olit että "voi ei, kuka tuokin hyypiö on"  :D
Niin minä vähän arvelinkin, että bongasit Loviisan nimen ja siitä osasit yhdistää sen blogiin. Ja kukaan hamstereista ja/tai meidän blogista kiinnostunut ei taatusti ole hyypiö minun mittapuulla  :D

Tupuliina

#68
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Tupuliina"Elokuun [PINA:n] näyttely onkin isossa tilassa, joten sinne toivottavasti mahtuu kaikki hyvin vaikka onkin taas kanitkin mukana.
Missäs se näytskä on?

Siinähän se ongelma onkin kun en muista paikan nimeä  :mrgreen: Minä kun en juurikaan tunne Tamperetta tai tiedä sieltä mitään paikkoja, niin se paikan nimi tuli ja meni korvistani

Jos en väärin muista niin itse näyttelypaikka/rakennus sijaitsee Pirkkalassa ja on useammassa kerroksessa. Näyttely on kolmannessa kerroksessa, joten minulla on työ kantaa kaniboksejani..  :P

Voin kyllä kysellä tarkemminkin paikasta tässä lähiaikoina.
EDIT: Tosin sinä kenties siellä ehdit Outilta kyselemään paremmin kuin minä  :mrgreen:
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

Saana

#69
^Ehkä se on se sama paikka kuin missä oli näyttely ystipäivänä? Se tosin oli Lempäälässä. Se oli ihan mukava paikka vaikka se kolmas kerros olikin hieman raskas isolla elukka/tavaramäärällä. :D

Tupuliina

#70
^ Mä en ollut ystisnäyttelyssä niin en osaa sanoa  :oops:
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

Minski

#71
Se Lempäälän tila oli kyllä taivaallisen iso, tosi tilava, tykkäsin kyllä siitä ! Mutta mun olemattomat hauikset itki kyllä sitä näyttelykassien kolmanteen kerrokseen rehaamista; kun on vielä näin samperin lyhyt niin ei voi suorin käsin niitä kasseja kantaa, kun ne raahais maata vaan joutuu kokoajan kannatteleen niitä ylhäällä, samalla sit kiipeet vielä rappuja kolmanteen kerrokseen niin jeejee :) Mutta siis en valita, jos näyttely on siellä, koska kun sinne ylös asti pääsi ja näki sen ihanan tilan paljouden niin kyllä se sen rehaamisen korvas ja muutenkin kun on noin lähellä näyttely niin eipä siinä viitti enää tilan suhteen alkaa ronkeliksi, meillä Pirkanmaalla on kuitenkin hyvin asiat, kun on näyttelyihin hyvät välimatkat :) Sitte jos johki kuudenteen kerrokseen aletaan suunnitteleen näyttelyä niin voin jo alkaakin ronkeliksi xD

Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Jaa, meitin poika on kans käynyt edustamassa ja ollut ilmeisesti ihan vieraskorealla tuulella, kun on KUMAkin napsahtanut!  On se vaan hieno mies.
Joo Javalle tuli Kuma ja hyvin poika käyttäytyi siellä, kuten aina :) Java sai kehuja luonteesta ja käsiteltävyydestä, kauniiksikin poikaa sanottiin :) Sen sijaan lihastreenit Javan pitää aloittaa; lihaksia kun saisi olla kuulemma enemmän :) EH+ tuli Javalle. Saat Javan arvostelun ja kuma-ruusukkeen, kun palautan pojan.

Tupuliinan Turonkin bongasin, jos se oli se ihana, älyttömän rauhallinen ja hienon musta poika ? Miten olet saanutkin sen pysymään niin mustana, ettei ole ruskettunut ?
Hamsteriton tätä nykyä

Tupuliina

#72
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Tupuliinan Turonkin bongasin, jos se oli se ihana, älyttömän rauhallinen ja hienon musta poika? Miten olet saanutkin sen pysymään niin mustana, ettei ole ruskettunut?

Kuulostaa kuvaus hyvin Turolta xD

Turo tuli mulle eläinkaupasta ollessaan noin 3½ kk ikäinen ja villi kuin mikä. Se ei ollut tottunut yhtään käsittelyyn ja oli aivan paniikissa kun vain näkikin käden. Se ravasi paniikissa ympäri terraariota törmäten kaikkeen, meni nurkkaan selälleen hampaat säksättäen, eikä sitä kertakaikkiaan saanut millään otettua käteen!

Paljon matkaa siitä on tultu ja määrätietoinen totuttaminen on todella tuottanut tulosta, sillä Turo on nykyään TODELLA rauhallinen ja käsittelyyn erinomaisesti tottunut! :) Tulee hyvä mieli kun tietää millainen se on ollut joskus ja kuinka paljon on tehnyt työtä sen eteen ja nykyisin se saa sitten oikein kiitosta käsiteltävyydestään  :)

Siitä ei kyllä ole hajuakaan miten olen saanut sen mustana pysymään. Pojalla on nyt ikää 9½kk joten saa nyt nähdä mitä tässä vielä tapahtuu..  :haha
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

Minski

#73
^ No voit kyllä olla ylpeä Turon kesytystreeneistä; poikahan oli näyttelyssä niin rauhallinen kuin pulla kämmenellä :sydan Mistähän tuokin vertauskuva taas tuli xD
Hamsteriton tätä nykyä

Tupuliina

#74
^ Pulla kämmenellä! :D
Tästä lähin voinkin sanoa että Turo on kesy kuin pulla kämmenellä :mrgreen:
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!