Missä viipyy tietopussi?

Aloittaja Meven, 30.12.11 - klo:12:36

Meven

Tilasin tietopussin 28.11. enkä ole vieläkään saanut sitä. Kestääkö asiassa aina näin kauan vai pitääkö mun ottaa yhteyttä johonkin?

Vevve

Meillä ei tällä hetkellä tietääkseni ole Tietopusseja. Niitä on tulossa lisää, pahoittelemme myöhästymistä.

Meven

Ajattelin kysyä päivitystä, että onko jo tiedossa, milloin näitä tulee lisää? Mietin myös, että onkohan vanha tilaukseni voimassa vai tuleeko mun tehdä sitten uusi, kun näitä on taas saatavilla?

lentsu

Meillä taitaa olla se hankala tilanne, että Tietopussin tieto on osittain niin vanhentunut, ettei vanhoja Tietopusseja kannata painaa enää lisää. Jotta saamme siihen kaikki asianmukaiset päivitykset, menee Lahden näyttelyyn, jolloin saamme ylimääräisen yleiskokouksen koolle ja standardikomitean ehdotuksille toivottavasti siunauksen. Sekään ei kannata, että viilataan vähän ja painetaan lisää, taas jää muutaman viikon sisällä vaihtuvaa tietoa pois, sitten painetaan taas... ja osa jää vanhentuneiksi jo uutena.