Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

PiiaL

Harvoin tulee eläinkauppahamstereita kotiin kuljeteltua ja vielä lyhytkarvaisia sellaisia, mutta tänään tuli sitten tehtyä semmoistakin. Mukaan lähti kolmikuinen lk ps creme valkonauhainen naaras, joka sai nimekseen Enigma eli "Enni". Sillä on semmoiset eriparisilmät, toinen on vaaleanpunainen ja toinen tummanpunainen. Todella valloittavat sellaiset. Pitkis se tosiaan ei ole, mutta harvoimpa tuota väriä löytää kaupoista kuin mistään muualtakaan ja vieläpä ihan hyvänsävyistä sellaista tuonikäiseksi. Eikä se rakenteeltaankan susiruma ole. Papereita sillä ei ole, mikä on miinusta, koska ei oikein voi tietää mitä sen takana piilee. Mutta ei tässä ole mitään menetettävää, seuraillaan mitä tytöstä tulee ja jos hyvin käy, niin se saa syksyllä sulhokseen kasvattini pk minkkiuroksen. :)

Tässä ois kuvaa:

Ely

Choux Puffs Nuregami "Siamsa" tuli tänään kotiin  :puna:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

Pumpkin's True Saying

Toinen tulokas oli safiirinaaraas Pumpkin's Brassica, jonka kuva olikin niin iso että sen saapi vilkaista blogin puolelta http://veeranhamsterit.blogspot.fi/2012/06/uudet-talvikot-ja-poikasjuttuja.html

:loov: :loov: :loov:

Humselo

Meille muutti tänään Nuffield eli Nuffi, 4 kuukautinen talvikkopoika <3

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Marin

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 18.06.12 - klo:14:24
Marin, minusta sun uusi tulokas ei oo pk creme vaan pk luonnonvalkoinen :)
Sintturainen: Vili on tuossa kuvassa tosi vaalean näköinen ja salama vaalentaa entisestään. Cremenä se mulle myytiin, isä on creme ja emä ruoste  :icon_lol:

Tässä yksi ehkä vähän parempi kuva http://hummelholms.kuvat.fi/kuvat/Jyrsijamme/Syyrialainen/P6150006.jpg#/kuvat/Jyrsijamme/Syyrialainen/P6150006.jpg

muumimamma-64

Minä niin keväällä olin sitä mieltä , että kun aika jättää tuosta viimesimmästäkin hamsumuorista niin meille ei hamsteriä sitten vähään aikaan tule.Niitä pian 5v ajan ollut 2-6kpl kerrallaan.Ajattelin , että aikaansa kutakin ja kun rotatkin ovat vallanneet elukkalaa hiirien lisäksi niin tuntui vaan , ettei hamsui vähään aikaan..
Mutta näimpä sitten wiidiin myynti-ilmon facebookissa ja jouduin pyörtämään sanani, sillä ruudulta melkein hyppäsi suorastaan aivan ihan karvapallo ja ennen kuin ehdin tajutakkaan järjestelin jo sille kyytejä :icon_cheesygrin:
Joten niin meille sitten nyt viime sunnuntaina kotiutui uusi pieni hamsuvaavi, vaikka tuo muorikin tuol viel hilluu.
Tässäpä sitten on uusin tulokkaamme
Choux Puffs Hanagami aka Nessu
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

mesis

Söpöliini. Näyttääkö vain kuvassa, vai onko pikkuisella oikeesti jännät suippokärkiset korvat? :)

Pipatus

Aww... Aivan ihania tulokkaita kaikilla :3
Muumimamma-64 : Onko tällä vaavilla oikeasti noin söpöt korvat, vai väärentääö kuva?
Syrkkityttöni Unelma <3

Eve87

Yöllä äiteen kyydillä Hesasta kulkeutui vihdoin kajaaniin asti tää suloinen pk luonnonvalkoinen poitsu Wild Whistler.  :sydan: Kiitokset vielä Caritalle mahtavasta hamsuvauvasta  :tongu:

jensku

Meille mutti tälänen poju Saanalta viimeviikolla   :sydan:

ja tälläneen poju eilen Kouvolasta,  :puna: Picus Black Diamond

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Eve87

Meille kotiutuu nyt näköjään helsinkiläisiä ihan urakalla. Yam Yam's Ardowne "Dakota" saapui myöhään iltapäivällä, suloinen palleroinen  :sydan:

krisuliiih