• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Ken_G

#195
Muropakkausten laatikot, kaurahiutalelaatikot, Valion tuutti- ym. jätskilaatikot jne.. ihan siis sellaista mitä tulee joka tapauksessa kaupasta ostettua kotiin. Pesämökeiksi talvikoille ja nuorille syrkeille sopivat sellaiset kuution muotoiset pahvilootat, joihin tyhjät cd- tai dvd-levyt on pakattu 10 kpl erissä ostettaessa.

Nape

#196
Ja aika hauska pesämökki esim talvikolle on sellanen mynthon rasioiden pakkauslaatikko :) On pyöristetty oviaukon yläkarmi ja vastapäisellä seinällä ikkuna, vai olikohan se joku toinen pastillimerkki xD

spellcaster

#197
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Paljon pulittaa tommoset jättidunat?

Sain nuo hintaan 89 €/kpl, näiden oikee hinta ois ollut 109 €/kpl, mutta sain ne tuohon halvempaan hintaan kun alunperin tilaamiani malleja ei ollutkaan saatavilla ja olin tuotteet jo maksanutkin etukäteen :) Minusta ei vielä kovin paha hinta tuollaiselle metriselle dunalle.

Mä kun oon kaupassa töissä, niin saan raahattua niin paljon pahvia töistä kotia kun vaan jaksan kantaa  :D  Tavaraa toimitetaan erilaisiin pakkauspahveihin käärittyinä, viallisista tuotteista saa juuri tuollaisia "muotoiltuja" pahvitukia jne... hyllystä löytyy niin pientä kuin isoakin laatikkoa. Ihmekkös siis miksi suosin pahvisisustusta  :D  Hamsteritkaan eivät näytä olevan yhtään pahoillaan.

Vevve

#198
Vitriiniterra on valmis! Tättärää!  :D
Siitä tuli tosi hieno, lukuun ottamatta jotain hieman epäsiistejä yksityiskohtia...



Kuvia ja juttuja projektin varrelta: //http://veerasofia.net/vitriiniterra.html

jem_ppura

#199
^
Kylläpäs siitä tuli komee  :) Ihanaa tuo paperi <3
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Mustikkamaan

#200
Hieno terra Disco Stulle  :lov Mä kans tykkään tosta paperista!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#201
Vevven terrasta tuli kyllä hieno :) Vautsi Vau!

Anonymous

#202
Mahtava terra Veeralla :yes: Mä käytän tosi paljon juuri kaupoista nyysimiäni karkkilootia hamsuilla ja varsinkin meijän lähikaupassa ovat vaan tyytyväisiä kun vien tyhjät pois.

mirauh

#203
Vitsit jos itekkin tekis tollasia löytöjä, toi Vevven terra on mahtava!

Tällähetkellä meillä vielä tälläinen sisustus, mutta purut vaihtuu huomenna tai ylihuomenna niin menee sisustuskin uusiksi :D Jotenkin tossakin kuvassa hämää noi purut, mut ne on silleen että tuola mökkipäädyssä on purut pinottuna kasaan.
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Mrk

#204
Olin jo ostamassa ikean detolf vitriiniä terraarioksi, mutta onneksi tajusin että mullahan on jo täällä yksi vitriini joka on suht. tarpeeton. Nyt pitäisi vielä ostaa reikäpeltiä ja pleksiä jotta saa käyttöön. Tänään jo käytiin kiertelemässä mutta ei tullut vastaan mitään järkevää ja sopivan hintaista. Netistä ei kyllä tunnu löytyvän mistään tietoa plekseistä? Puuilon sivujen mukaan siellä olisi ollut yksi sopiva, mutta eihän sitä voinut siellä itse liikkeessä olla. :kieli

Mai-Katti

#205
Pois.

piu´

#206
Meillä siivoiltiin tänään! Aika epätavallinen sisustus meillä, mutta vaihtelu virkistää. ;-)




Anonymous

#207
Alen ja vaavien uusi terra (sisustus hiukka kesken vielä+pika kansi)

EmmaTi

#208
Mäkin pääsin viimein käymään Biltemassa ja ostin sen mustan hyllykön. Vihdoinkin Helmi pääsee muuttamaan pois apukeittiön pöydältä... sille ku olis muutakin käyttöä.

Yadell

#209
En olekaan ilmeisesti vielä laittanut kuvia hamstereideni nykyisistä asumuksista.

Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.