• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 29.11 Oulussa

Aloittaja Syyris, 12.09.08 - klo:08:22

« edellinen - seuraava »

viiru

#15
Me meinattiin vähän et jos tehtäis pikkujoulureissu miehen kanssa ja lähdettäis! Kahtotaan nyt maltilla onko varaa, mutta on kyllä vakavassa harkinnassa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#16
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Miten muuten on tuon ei-jäsenten ilmoittautumishinnan laita, kun täällä näyttelykutsussa lukee, että 3. jne. eläin maksaa 3 €/eläin, kun taas OSJH:n sivuilla hinnaksi mainitaan 4 €/eläin? Onko se siis oikeasti tuon 4 €/eläin?
Luottaisin tässä OSJH:n sivuihin, mutta asian voinee vielä tarkistaa joltain OSJH:n edustajalta, koska kyseessä on heidän näyttelynsä.

wiidii

#17
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Tietääkö joku, tarvitseeko hamsujen vuoksi varata junasta lemmikkipaikkaa tjsp? Ja jos on monta hamsua mukana (eli vievät tilaa), niin miten se kannattaa järjestää se paikkapolitiikka? En nimittäin ole liiemmin junalla kulkenut...
Mutta saa nyt nähdä, josko tänne mentäisiin.

Miten muuten on tuon ei-jäsenten ilmoittautumishinnan laita, kun täällä näyttelykutsussa lukee, että 3. jne. eläin maksaa 3 €/eläin, kun taas OSJH:n sivuilla hinnaksi mainitaan 4 €/eläin? Onko se siis oikeasti tuon 4 €/eläin?
Itse olen vain "törkeästi" laittanut hamsterit isoon kassiin ja jättänyt käytävän laukkuhyllylle koko kassin. Periaatteessahan junassa tulisi maksaa 5 euron maksu eläimen kuljettamisesta ja mennä eläinvaunuun. Ensimmäisillä matkustuskerroilla olen maksanut viisi euroa ja mennyt eläinvaunuun, mutta tuntuu vähän turhauttavalta istua eläinvaunussa kun hamsterit ovat kassissa koko matkan.

Mitä taas näyttelymaksuihin, lainaus OSJH:n sivuilta: "Lisätietoja voi kysyä joko Annalta (044 349 1604) tai Nelliltä (041 549 7776)". Minun käsitykseni mukaan ei-jäsenten ilmoittautumismaksun ovat 1. ja 2. eläimen kohdalta 7 euroa / eläin ja 3. eteenpäin 4 euroa / eläin.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Aya

#18
Mä muokkasin tohon aloitusviestiin tuon osjh:n sivujen hinnan, veikkaisin että se on oikea, joku jaksava vois tietysti asian tarkistaa.

Marla

#19
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Itse olen vain "törkeästi" laittanut hamsterit isoon kassiin ja jättänyt käytävän laukkuhyllylle koko kassin. Periaatteessahan junassa tulisi maksaa 5 euron maksu eläimen kuljettamisesta ja mennä eläinvaunuun. Ensimmäisillä matkustuskerroilla olen maksanut viisi euroa ja mennyt eläinvaunuun, mutta tuntuu vähän turhauttavalta istua eläinvaunussa kun hamsterit ovat kassissa koko matkan.
Tarvitsisin läppärille pistokkeen, enkä tiedä, löytyykö sellaista eläinosastosta... Itsekin käytän hamsuilla isoa kassia, joten eivätköhän ne siellä mene. Bussissakaan en mistään eläimistä ole ilmoittanut, vaan matkustanut muina miehinä xD . Suotta niistä maksaa, kun pitkän matkan bussit ovat harvoin hirvittävän täysiä...

Saapahan nyt näkyillä, josko tosiaan olisin tulossa.

Enkeli89

#20
tänään ratkesi että minulla on hätätapaus valttikortti käytettävissä jos ei kimppakyytiä järjesty eli vihdoin pääsee kauemmas näyttelyyn :)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Pähkinä

#21
Täältäki ollaan tulossa näyttelyyn.  :)

Heli

#22
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Periaatteessahan junassa tulisi maksaa 5 euron maksu eläimen kuljettamisesta ja mennä eläinvaunuun.
Ja erään VR:n tädin mukaan maksu on maksettava jokaisesta mukana matkaavasta eläimestä.  :D Minä olen ottanut paikan eläinvaunusta vaan silloin jos on ollut matkassa koira/kissa. Muut on saanut surutta salamatkustaa kassissa.
Hyvä tietty olisi jos kaikki eläimet matkaisivat siellä niille tarkoitetussa vaunussa (jos huomioidaan kaikki allergikot ym.) mutta mun mielestä on todella väärin, että jostain kassissa boksissa menevästä hamsterista saa maksaa saman summan kuin siellä penkillä istuvasta ja "sotkevasta" koirasta.


Tarkoituksena olisi tännekin lähteä ja lähinnä taas vain tuomariharjoittelijan merkeissä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

wiidii

#23
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Ja erään VR:n tädin mukaan maksu on maksettava jokaisesta mukana matkaavasta eläimestä.  :D
Jos pykäliä oikein tarkasti katsotaan, niin niinhän se oikeasti onkin. Minulla on kyllä konduktöörit olleet sen verran reiluja, että kun olen hamsterin kanssa lemmikkivaunuun mennyt (ostanut siis lipun vasta junasta) niin eivät ole vaivautuneet veloittamaan mitään. "Sehän on niin pienikin" on mm. tullut kommentiksi. :D Ja eipä nuo muillakaan kerroilla ole alkaneet kasseja kaivelemaan kun olen lemmikinkin lipun käteen tunkenut.

Mutta se siitä offtopickista nyt.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Heli

#24
^Mä oisin saanut parhaimmillaan maksaa jotain 150 euroa lemmikkilipusta.  :lol:
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#25
Mä oon usein tehnyt niin, että olen kyllä ostanut paikkalipun eläinvaunuun, mutta sitten en oo eläimistä maksanut mitään jos ei oo kysytty onko jotain mukana. :D Ja jos on kysytty niin sit oon maksanu  vaan sen yhden eläimen hinnan, 5€.

Marla

#26
No joo... eipä se niin paljoa tekis, vaikka kaikista pitäisikin maksaa, kun viiden kera ajattelin matkaan lähteä... Pitää etsiä vain sellainen tarpeeksi iso kassi jostain, kun tuohon Pirkka -kassiin ei mahdu...

En ole vielä(kään) saanut noita ilmoittautumisia lähetettyä, mutta onneksi on aikaa. Kuitenkin muistan viimeisen päivän iltana, että olis pitänyt jo ilmoittautua :roll: .
Yritin Eniron karttapalvelusta katsoa, missä päin tuo näyttelypaikka on, ja huomasin, että sinne on yli 6 km asemalta :shock: . Jollain bussilla pitäis vissiin päästä melko lähelle. No katsotaan. Onpahan siinä aikaa pari tuntia seikkailla pitkin Oulua :oops: .

Aya

#27
Jos joku kaipailee kyytiä juna/bussi-asemalta näyttelypaikalle niin voi olla yhteydessä minuun  :yes: itse kun joudun joka tapauksessa ajamaan juna-aseman ohi ja autossakin on varmasti tilaa.

wiidii

#28
Samoin täältä saa kyytiä, jos jostain syystä Aijan kyytiin ei mahdu.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#29
Tuomari/t ainaki tarvii kyytii!  :P