• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 22.11.2014 Vantaalla

Aloittaja Vevve, 05.10.14 - klo:17:32

« edellinen - seuraava »

Anchali

Mä voisin sihteeröidä lemmikkikääpiöhamsterit ja lasten lemmikit (tuomarina Saija Kukkohovi), jos siihen hommaan ei vielä oo kukaan ilmoittautunut!  Nimi Iina Lehtiniemi :icon_smile:

Mites muuten, onko kaikki menossa omalla autolla näyttelypaikalle? Yritin tässä katsoa, että miten junat menis Vantaalle, mutta nehän jääkin Vantaankoskelle... Tietty siitä voi ottaa paikallisen bussin lähelle näyttelypaikkaa. Mutta jos joku on keksinyt jonkin todella upean matkasuunnitelman, niin olisin kiitollinen jos tämä henkilö jakaisi sen.  :icon_cheesygrin:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Ely

K, N ja I junat menevät ainakin Tikkurilaan josta pääsee 72 bussilla lähelle näyttelypaikkaa.  :icon_smile: Tätä voi käyttää reitin suunnittelussa: http://www.reittiopas.fi/
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Anchali

Kiitos paljon!  :icon_smile: Toi auttoi jo kovasti tän suunnittelun kanssa.
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Ana

Mun kysymys hukkunu joten kysyn uudestaan tai en oo huomannu vastausta :D

saako koearvostelijan assaroinnista talkookortin?

viiru

Koearvostelijat vastaavat omista assistenteistaan ja sihteereistään aivan itse, joten ei, yhdistys ei jaa talkookortteja näistä assaroinneista. Mielestäni kyllä virallisia luokkia assaroiva voi aivan hyvin silkasta solidaarisuusperiaatteesta viedä eläimiä koearvostelijan pöydälle "samalla matkaa".
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ana

Ok ajattelin vain kysyä :)

Jos Marjut huolii mun huonon käsialan niin voisin hänelle tulla sihteeriks :D Jos ei niin sitte vaikka Janikalle assariks.

gimlixx

Lähinnä vaan itselleni muistutukseksi tulin tänne kirjoittamaan, että olen ilmottautunut, kerrankin näin hyvissä ajoin eikä vikana ilmopäivänä. Tuli tässä syksyllä maksettua jäsenmaksukin kahteen kertaan, niin ihan hyvin voisin varmaan ilmottautuakin kahteen kertaan...  :nuija:

Ninde

#52
Lainaus käyttäjältä: Ely - 06.11.14 - klo:09:09
K, N ja I junat menevät ainakin Tikkurilaan josta pääsee 72 bussilla lähelle näyttelypaikkaa.  :icon_smile: Tätä voi käyttää reitin suunnittelussa: http://www.reittiopas.fi/
Ja bussilla nro 611 näyttäisi edelleen pääsevän Helsingin keskustasta (Rautatientori) näyttelypaikan tuntumaan.  :icon_smile:

(edelleen siis sen takia, että en ole reiluun kuuteen vuoteen enää asunut Helsingin seudulla ja pikkasen näyttää bussisysteemit muuttuneen entisillä asuinalueilla :juuu:)

Crodino

Perun assarointini Marjutilta. Ei jaksa, ei pysty.

Ja joo, varmistan vielä, että 611 menee tosiaan vielä samaa vanhaa reittiä.  :icon_cheesygrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

viiru

Muistutukseksi vielä tännekin, eli huominen 12.11.2014 on viimeinen ilmoittautumispäivä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Crodino

Ilmottautumis lomake vammaa jotain. Ei anna valita helmiässafiiria tai helmiäisnormaalia, vaan laittais väkisin helmiäissafiirinormaalin...  :icon_neutral:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Tinjau

Mäkin joudun valittettavasti perumaan sihteerin hommat, hirveesti tekemistä oon buukannu kyseiselle päivälle. Pahoittelut.

sarsu

Neljä syrkkiä ilmotettu lemmikki- ja ulkomuotoluokkiin, joista yhdellekään en kyllä odota mitään, muttei viitsinyt ilman hamstereitakaan lähteä.  :tongu:  Päivä kuluu viimeistä koearvostelua tehdessä ja tosiaan olisi kiva jos Marjutin assari toisi hamsterit suoraan mun pöydälle, josta voin ne sitten itse hoitaa takaisin. Lisäksi meiltä tulee myyntiin kasa pitkäkarvaisia syrkkimuksuja, ostakaahan pois!
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Sirpa

#58
Voi mua lahoaivoa!
Tohkeissani viimeisenä ilmoittautumispäivänä täytin osallistumiskaavaketta ja kaikki meni hyvin, kunnes lähetysvaiheessa tuli punainen virheilmoitus: rekisterinumero pakollinen, jos ilmoittautuu ULKOMUOTOluokkaan. No arvatkaapa vain, onko Moriarty rekisterissä, kun ei kasvattajakaan sitä ollut rekannut?

Eipä tietenkään.
Joten taidankin täyttää rekisteröintikaavakkeen ja jättää Moriartyn näyttelydebyytin ensi vuodelle. Huoh.

Humselo

Lainaus käyttäjältä: Sirpa - 12.11.14 - klo:09:55
Voi mua lahoaivoa!
Tohkeissani viimeisenä ilmoittautumispäivänä täytin osallistumiskaavaketta ja kaikki meni hyvin, kunnes lähetysvaiheessa tuli punainen virheilmoitus: rekisterinumero pakollinen, jos ilmoittautuu lemmikkiluokkaan. No arvatkaapa vain, onko Moriarty rekisterissä, kun ei kasvattajakaan sitä ollut rekannut?

Eipä tietenkään.
Joten taidankin täyttää rekisteröintikaavakkeen ja jättää Moriartyn näyttelydebyytin ensi vuodelle. Huoh.

Ei lemmikkiluokkaan tarvi olla rekattu  :c8:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki